Vakantiehuis La Chevalerie

Vakantiehuis La Chevaleriesterstersterster

8Fantastisch

Score uit 1 review

België, Namen, Maredsous

Op vakantie geweest naar La Chevalerie?

8Fantastisch

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis La Chevalerie

• 8Liesbeth Esseling06-03-2008

Rustig gelegen mooie gite. Inrichting is sober. Ruime zolder met 6 slaapplaatsen, 5 slaapkamers met 2-persoonsbedden en 1 slaapkamer met een stapelbed. 3 badkamers, waarvan 2 met bad en 1 met douche. Ruime keuken met afwasmachine en wasmachine. Grote tuin met schommel en wip, genoeg ruimte voor de auto's. In de nabije omgeving geen supermarkt, bakker of slager (10 km verderop). Wij waren met 10 volwassenen, 8 kinderen en een hond. De abdij van Maredsous is dichtbij, we hebben op de railbikes gefietst en zijn een dag naar Dinant geweest.

Gereisd met vrienden in maart 2008

0 tips over Vakantiehuis La Chevalerie