Reviews over Maredsous

Nogmaals geboekt

Rene,
    31-12-2014

Dit jaar de 'oud en nieuw' week geboekt. Aan het huis niets aan te merken. De haard heeft wel wat rookontwikkeling veroorzaakt en het brandalarm is daardoor afgegaan. Beheerder was zo 'vriendelijk' om ons te helpen met het resetten van de elektronica. Om 20:30 uur viel de elektra volledig uit en de 'vriendelijke' beheerder weigerde ondanks aanbellen en telefoneren te komen. Het eten in de elektrische oven was gelukkig net klaar en hebben we bij kaarslicht genuttigd. Door het uitvallen van de elektra was er tot de andere morgen geen verwarming en ook geen stromend water voorhanden. Van de bakker begrepen we dat de eigenaar en beheerder in onvrede leven. Service was helaas even ver te zoeken.

Mooi huis in een oase van rust

daanhensen,
    9-11-2014

Hele fijne locatie. Goed ingericht huis. Mooi! Met 8 slaapplaatsen. Let op in 3 slaapkamers dus 2 bedden op de vide.

Mooi huis in mooie omgeving

Walter,
    3-1-2014

Mooi huis, met voldoende ruimte. vrij praktisch ingericht. schoon en netjes. maar naar verhouding veel te duur. geen bereik met mobiele telefoon.(lastig voor thuisblijvers). zeer beperkt wifi in het huis. te betalen borg is verkapte huur van het huis. (verblijf in de winter)

Goed vertoeven

Rene,
    27-12-2013

Prima verblijf voor een groep met vrienden of familie. 24 persoons. Voor nood zouden er nog 3 extra personen op de bedbanken kunnen slapen in de grote huiskamer. Twee lange tafels in de keuken met precies genoeg ruimte voor 24 personen. Keuken is in orde maar voor het maken van een grote maaltijd nèt te weinig (afleg)ruimte om alles voor te bereiden. Elke slaapkamer voorzien van een badkamer met toilet, behalve de 6 persoonskamer. Adbij van Maredsous en Maredred op loopafstand. Supermarkt 15 minuten met de auto. Voorzichtig met de open haard en het bakken van eieren/vlees. Rookmelders gaan snel af en geven automatisch melding naar de Brandweer. Die moet je zelf snel afbellen met de huistelefoon!

Nooit meer maar probleem met borg goed opgelost.

MdP,
    21-10-2013

Wij zijn met onze familie in dit huis geweest. Op zich een mooi huis, minder gezellig dan gedacht en aan een drukkere weg dan beschreven, plastic matrassen waar je nogal van gaat zweten. Maar goed, wat echt een enorme afknapper is, is dat je 1200 euro cash aan borg moet betalen en dat ze, als je alweer thuis bent, ineens allerlei schades ontdekken die we mogen afrekenen! Ook werden er aan alle kanten extra kosten in rekening gebracht. XXXXXXXXXXXXXXX Probleem met borg goed opgelost! Uiteindelijk hebben wij bijna alles retour gekregen. Ook is er toegezegd om duidelijk met de eigenaren af te spreken dat er een inspectie wordt gedaan samen met de huurders en dat op basis daarvan het bedrag voor teruggave wordt vastgesteld. Hiervan kan dan alleen worden afgeweken in zeer extreme gevallen. Wij zijn blij dat de TO de klacht serieus heeft genomen, de directeur heeft zich er persoonlijk mee bemoeid.

Maredsous scoort een 7,4 uit 10, op basis van 5 reviews