Géén boekingskosten

• 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

20 Reviews over Les Trieux

• 8Yvon W30-04-2019

Rustige camping op fiets afstand van Namen.

Zeer rustig gelegen camping halverwege een steile heuvel. Goed onderhouden, met o.a. pas aangeplante lage struiken en bloemen, afgescheiden plaatsen op iets aflopend terrein. Wel vlakke plaats. Beperkt aantal tourplekken. Grasveld met mooi uitzicht voor tenten. Aantal verharde camperplekken. Sanitair is wat verouderd maar echt schoon ! Zandbak voor de hele kleintjes. Veel vaste plaatsen op lager liggend terrein. 's Avonds rond half 11 stil en lekker donker. Afgesloten door een slagboom. Behulpzame, klein beetje ned. sprekende eigenaar zorgt voor naleven regels. Mogelijkheid tot bestellen van broodjes en aankoop hoogstnoodzakelijke dingen. Vanaf de camping is het mooi om te fietsen langs de Sambre naar Namen. Terug is de klim op de fiets een enorme uitdaging voor de gewone fietser, dat werd voor ons dus een stuk lopen. Prima plek voor een aantal dagen of langer.

• 10sylvie Rivière28-05-2017

Agréable

Un camping calme et verdoyant..... un vrai moment de paix et de repos..... le mobil home que nous occupions est tout a fait parfait..... il ne manque absolument rien pour un séjour très confortable, très bien équipé, et joliment décoré par Christine, on s'y sent bien. sanitaire propre quelque soit le moment de la journée..... et surtout un accueil vraiment chaleureux par les 2 maîtres des lieux, gentil et a notre écoute...... je recommande vraiment, nous avons passé un séjour de 4 jours très chouette....

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Wim11-05-2017

poeh!

Ligging aardig, maar klein en hobbelig veld dat ook nog schuin afloopt

• 6Staat v/h sanitair
  • 10freddy et camila30-10-2016

en plein nature

camping très agréable,emplacement ombragé décor et belle nature aux allentour les sanitaires sont très propres très bon dialogue avec les propriétaires camping à recommander pour passer un bon séjour,dans le calme et la nature merci alain et christinne de votre accueil

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Anna11-08-2016

Mooi gelegen camping zonder poespas

Camping gelegen vlakbij het bos grenzend aan Namen. Eenvoudig maar schoon sanitair. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Uitbaters zijn vriendelijk en alhoewel ze geen Nederlands spreken doen ze hun uiterste best het te verstaan. Er is een gezellig soort van binnenplein waar je mag zitten zonder wat te hoeven bestellen. Er is een klein winkeltje met de hoognodige zaken die niet echt veel duurder worden verkocht dan in de supermarkt.

• 9Wastiels Eric01-08-2016

Belle découverte d'un camping familial

Accueil chaleureux, propreté à tous les égard, calme et nature Petit magasin pour dépanner, mais aussi commande de petit pains. Camping idéal pour les amateurs de calme et de nature

• 9Brigitte et Daniel12-07-2016

Nous reviendrons!

Camping très agréable, à l'orée des bois, emplacements ombragés. Décor charmant et agréable, on découvre dans tous les coins des statuettes et divers objets décoratifs et de belles volières. Les sanitaires sont très propres. Les propriétaires sont des gens accueillants et sympathiques, le dialogue se fait naturellement. Camping à recommander pour passer un séjour dans le calme et la nature.

• 7Fam. S. uit Friesland NL28-04-2016

Prima rustige locatie eind april.

Rustige verharde plek voor onze camper in t avondzonnetje. Lekker plekje, sanitair niet erg modern wel schoon wat wij belangrijker vinden. Aanrader voor verblijf in de buurt van Namen. Goede wifi meestal is die niet best, hier wel.

• 5elly geertsma05-11-2015

nooit meer

Ontvangst was goed. Veel vaste vakantiehokken met alle bijbehorende prullaria. In oktober was het er uitgestorven, dus lekker rustig. Goed voor 1 of 2 nachten om Namen te bezoeken ( niet echt de moeite waard ) en dus gauw weer verder.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9libert26-08-2015

Calme et Sympa

Bonsoir, je me permets de répondre à la critique du monsieur qui est arrivée avec ces amis, j'attendais mon tour. Je me permets de vous signalez, que tout d'abord vous aviez réservé pour x tentes et x personnes, d’après ce que j'ai pu comprendre, d’ailleurs c'est ce que l’épouse du patron a pu voir sur votre Ipod où était marqué le mail que vous leur avez envoyer par internet,et pour finir vous êtes arrivée avec une voiture, un mini camion, une jeep avec une tente sur le toit et en plus une remorque qui se déplie pour former une tente. Je me permet de vous signalez, si vous aviez réservé à la base pour tout cela, je suis sur que le patron vous aurait attribué un numéro de terrain, comme il a l'habitude de faire. Moi, je viens chaque année et j'ai toujours été bien reçue, donc la critique est facile, mais parfois il faut savoir se remettre en question sur la réservation qui a été faite, donc, en définitif la vôtre. Donc à l'avenir, veuillez garder votre opinion pour vous. Merci.

Camping Les Trieux info

Soort hotel