Géén boekingskosten
BelgiëNamenMaillenHotels MaillenHotel Chateau de la Poste

Chateau de la Poste

BelgiëNamenMaillen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Chateau de la Poste voor je op een rij gezet:

3.7OnvoldoendeScore uit 27 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.7OnvoldoendeScore uit 27 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Chateau de la Poste

• 3Maurice17-08-2022

Oplichting

Tja waar moet ik beginnen.. normaliter ben ik niet zo van de reviews, maar dit slaat echt alles! Eigenlijk nog nooit meegemaakt na al behoorlijk wat accommodaties bezocht en gezien te hebben! Vieze en slecht onderhouden kamers, slecht onderhouden terrein, zeer slecht ontbijt en buffet en dat allemaal voor een absurd hoge prijs. Het enige positieve is de ligging van het de domein en de “super fotograaf “ die wellicht enkele jaren de foto’s voor de website heeft gemaakt. Dit is oplichterij, niets of minder; bah!

• 6Kurt joly27-09-2020

Prachtig hotel met slecht eten

Prachtig hotel in een geweldige omgeving. Het ontbijt bestaat echter uit 3 pistolets voor 2 volwassen en er valt niets bij te krijgen. Echt schande. Diner was dag 1 goed maar prijzig. Dag 2 zonder kok, exact hetzelfde dan de dag voordien. Niet vers, niet warm en totaal niet smakelijk. Echt zonde voor een hotel dat alles zou kunnen hebben voor een geweldig verblijf.

• 3M. J.27-07-2020

Wat een tellurstelling

Een grote tellurstelling. De omgeving is mooi maar de kamers en de faciliteiten zijn ver onder de maat. Vies, oud, niet onderhouden, personeel onvriendelijk. Verroeste fitness apparaten, een voetbalveld met gaten en lang gras, de kamers vies en oud. Totaal niet in verhouding met belachelijk hoge prijs.

• 8Henk Swets08-08-2018

Heerlijk rustig!

Rust/ mooie kamers en heerlijk eten! Het was heerlijk om hier even te ontspannen! Aanrader voor als je ergens in een paar dagen tot rust wil komen.

• 9Pieter06-04-2016

Schitterende plek

Wie houdt van rust, en échte kasteelsfeer, dit is de plaats waar je moet zijn! We verbleven op een familiekamer waar een bed werd bijgezet zodat we er met 5 konden overnachten. Ik heb normaal last van huisstofmijt allergie maar ondanks het vast tapijt, goed geslapen. Dit langharige tapijt is vermoedelijk gelegd om het geluid van de houten vloeren wat te dempen. Normaal hou ik er zo niet van maar past wel goed bij de inkleding, dus ok. Dé troef is het mega grote park rondom, waar je gemakkelijk een ganse dag kan vertoeven als je van rust en natuur houdt. Ontbijt ook prima en de zithoekjes voor 's avonds zijn echt super gezellig. Het terras moet echt de max zijn op warmere dagen. De minigolf is niet meer onderhouden en dus niet meer echt functioneel. Heel behulpzaam personeel, niet de mensen die spontaan een praatje komen doen, maar zeer correct en vriendelijk. Verder ook een fantastische ervaring voor de kinderen. Ligt midden tussen Dinant en Namen voor wie van stadsbezoeken houdt.

• 6Dennis16-01-2016

Zeer mooi gelegen. Prachtig kasteel

Het kasteel is volledig gerenoveerd in moderne frisse stijl. De ligging en landschap zijn uniek en de moeite waard. Helaas is de afwerking alweer versleten. De gyproc wand boven ons was bvb gebarsten en de afwerking van de receptie bladerde los. Op de gang kraakte de vloer. Het bed was echt wel zeer comfortabel. Wij sliepen in een bijgebouw, zonder lift. Alles ligt ook een eindje uiteen wat bij tegen of sneeuw wat tegenvalt (parking, hoofdgebouw, kamers). Qua ontbijt waren we zeer tevreden over de versheid en smaak. Maar voor 15 euro pp, was er wel niet echt veel keuze. Zeker niet in hartig ontbijt. Een eitje kon je zelf koken en met 1 soort kaas en 1 soort beleg, hesp, moest je het doen. Croissants waren wel zeer lekker alsook het brood. Vers apppelsiensap moest je zelf persen met zo'n triestig citruspersje. De oorspronkelijke prijs op de deur van de kamer was 195 euro maar dat is echt teveel voor deze kamer. Het hotel is een aanrader indien je kan boeken voor 50 a 80 euro.

• 2Fiems15-11-2015

Dit nooit meer..... Jammer ! Kon mooi zijn

Chateau la poste is prachtig maar zeker niet kindvriendelijk !!!! Jammer !

• 9Philip 16-05-2015

fantastisch mooi gerestaureerd kasteel

Zeer mooi gerestaureerd kasteel. Zeer proper en perfect verzorgd Personeel is zeer vriendelijk en gedienstig. Restaurant is zeer goed en uitgebalanceerd Zeer mooie ligging en uitzicht

• 10Richard en Ivon22-09-2014

adembenemend

Een heerlijke nacht gehad. Kwamen een uur te vroeg aan maar mochten wel de kamer in! super mooie kamer het rook heerlijk en was schoon. Het ontbijt was meer dan goed alles vers! ontbijt zaal was erg sfeervol. Savonds was het restaurant gesloten maar kregen een lijst met restaurants in de omgeving. En bij terug komst hebben we heerlijk bij het kampvuur gezeten wat speciaal voor ons extra werd opgestookt. Met een heerlijk glas wijn. Echt totaal niks op aan te merken! Ik ga hier zeker nog een keer naar terug. Je kunt ook mooie wandelingen over het landgoed zelf maken. van ongeveer 3km. Echt echt echt de moeite waard.

• 9lydia04-08-2014

Prachtig kasteel op mooie locatie

We hebben een prima overnachting gehad in Chateau de la Poste. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een standaard kamer gereserveerd, maar kregen een superior room met prachtig uitzicht! Ontbijt was ook prima verzorgd, inderdaad zelf je sinaasappels persen maar is ook wel weer grappig.

Hotel Chateau de la Poste info

Het complex