Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de la Poste voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Chateau de la Poste in het Nederlands

Heerlijk rustig!

Henk Swets,
8-8-2018

Rust/ mooie kamers en heerlijk eten! Het was heerlijk om hier even te ontspannen! Aanrader voor als je ergens in een paar dagen tot rust wil komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Schitterende plek

Pieter
6-4-2016

Wie houdt van rust, en échte kasteelsfeer, dit is de plaats waar je moet zijn! We verbleven op een familiekamer waar een bed werd bijgezet zodat we er met 5 konden overnachten. Ik heb normaal last van huisstofmijt allergie maar ondanks het vast tapijt, goed geslapen. Dit langharige tapijt is vermoedelijk gelegd om het geluid van de houten vloeren wat te dempen. Normaal hou ik er zo niet van maar past wel goed bij de inkleding, dus ok. Dé troef is het mega grote park rondom, waar je gemakkelijk een ganse dag kan vertoeven als je van rust en natuur houdt. Ontbijt ook prima en de zithoekjes voor 's avonds zijn echt super gezellig. Het terras moet echt de max zijn op warmere dagen. De minigolf is niet meer onderhouden en dus niet meer echt functioneel. Heel behulpzaam personeel, niet de mensen die spontaan een praatje komen doen, maar zeer correct en vriendelijk. Verder ook een fantastische ervaring voor de kinderen. Ligt midden tussen Dinant en Namen voor wie van stadsbezoeken houdt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Zeer mooi gelegen. Prachtig kasteel

Dennis
16-1-2016

Het kasteel is volledig gerenoveerd in moderne frisse stijl. De ligging en landschap zijn uniek en de moeite waard. Helaas is de afwerking alweer versleten. De gyproc wand boven ons was bvb gebarsten en de afwerking van de receptie bladerde los. Op de gang kraakte de vloer. Het bed was echt wel zeer comfortabel. Wij sliepen in een bijgebouw, zonder lift. Alles ligt ook een eindje uiteen wat bij tegen of sneeuw wat tegenvalt (parking, hoofdgebouw, kamers). Qua ontbijt waren we zeer tevreden over de versheid en smaak. Maar voor 15 euro pp, was er wel niet echt veel keuze. Zeker niet in hartig ontbijt. Een eitje kon je zelf koken en met 1 soort kaas en 1 soort beleg, hesp, moest je het doen. Croissants waren wel zeer lekker alsook het brood. Vers apppelsiensap moest je zelf persen met zo'n triestig citruspersje. De oorspronkelijke prijs op de deur van de kamer was 195 euro maar dat is echt teveel voor deze kamer. Het hotel is een aanrader indien je kan boeken voor 50 a 80 euro.

Gereisd met partner in januari 2016

Dit nooit meer..... Jammer ! Kon mooi zijn

Fiems
15-11-2015

Chateau la poste is prachtig maar zeker niet kindvriendelijk !!!! Jammer !

Gereisd met vrienden in november 2015

fantastisch mooi gerestaureerd kasteel

Philip
16-5-2015

Zeer mooi gerestaureerd kasteel. Zeer proper en perfect verzorgd Personeel is zeer vriendelijk en gedienstig. Restaurant is zeer goed en uitgebalanceerd Zeer mooie ligging en uitzicht

Gereisd met partner in mei 2015

adembenemend

Richard en Ivon
22-9-2014

Een heerlijke nacht gehad. Kwamen een uur te vroeg aan maar mochten wel de kamer in! super mooie kamer het rook heerlijk en was schoon. Het ontbijt was meer dan goed alles vers! ontbijt zaal was erg sfeervol. Savonds was het restaurant gesloten maar kregen een lijst met restaurants in de omgeving. En bij terug komst hebben we heerlijk bij het kampvuur gezeten wat speciaal voor ons extra werd opgestookt. Met een heerlijk glas wijn. Echt totaal niks op aan te merken! Ik ga hier zeker nog een keer naar terug. Je kunt ook mooie wandelingen over het landgoed zelf maken. van ongeveer 3km. Echt echt echt de moeite waard.

Gereisd met partner in Sun Sep 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig kasteel op mooie locatie

lydia
4-8-2014

We hebben een prima overnachting gehad in Chateau de la Poste. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een standaard kamer gereserveerd, maar kregen een superior room met prachtig uitzicht! Ontbijt was ook prima verzorgd, inderdaad zelf je sinaasappels persen maar is ook wel weer grappig.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Super mooie plek

Tamara
30-6-2014

Het is een fantastische bestemming. Het kasteel is natuurlijk prachtig maar ook de natuur en leuke dingen te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een tegenvaller

Truus Severs
11-6-2014

De ligging van het hotel is prachtig. Maar dat vonden wij dan ook het enige positieve. De kamers in een bijgebouw zijn heel klein, je kunt net om je bed heenlopen. Heel donker en een heel klein raam in de kamer. De douche heeft een douchegordijn. De parkeerplaats is ver weg. Er wordt geen hulp aangeboden bij het zoeken van de kamer en het vervoer van de bagage. Personeel is niet echt vriendelijk en gastvrij. Het personeel is niet herkenbaar aan kleding of bijvoorbeeld naambordje. De eetzaal is niet gezellig gemaakt. Kale houten tafeltjes. Geen kaarsje of bloemetje. Je moet zelf je sinaasappelen persen met een handpers. Geen bediening op het terras. Het lijkt of hier op alles wordt bezuinigd behalve op de prijs die de gast betaald. Wat ontzettend jammer van zo'n fantastische lokatie.

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijke plek

Hilde
13-5-2014

We hebben hier een heerlijke dag en nacht doorgebracht voordat we vanaf Brussel naar onze echte vakantiebestemming vlogen. Op en rond het landgoed kun je heerlijk wandelen en de kinderen struinen lekker rond. Er is een mooie bar met leuke zitjes en een aparte ruimte met speelgoed voor de kinderen. Wij hadden een mooie ruime torenkamer met mooi uitzicht. We konden niet in het kasteel eten 's avonds maar kregen een prima tip in het dorpje. De volgende ochtend prima ontbijt en we stonden heerlijk relaxed in 40 min op het vliegveld (Charleroi).

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau de la Poste in Maillen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau de la Poste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.