Géén boekingskosten
BelgiëNamenMaffeHotels MaffeHotel Au Manoir Des Valléés

Hotel Au Manoir Des Valléés

BelgiëNamenMaffe

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Au Manoir Des Valléés voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 24 reviews

9.2FenomenaalScore uit 24 reviews

• Sportfaciliteiten

24 Reviews over Au Manoir Des Valléés

• 10dhr thomas26-07-2019

fantastisch

DE B&B , ontvangst , kamers , ontbijt ,personeel , ligging hygiëne alles tip top

• 9Ingrid22-08-2013

Paar dagen weg in een zeer ontspannen sfeer.

Wat een enthousiasme bij deze eigenaren van dit rustieke hotel! Niets is teveel voor hen en ze doen werkelijk alles om het je naar de zin te maken. Het avondeten kun je voor half vijf kenbaar maken (voor de boodschappen) en er wordt gekookt met streekprodukten...en dat kun je wel aan Willy toevertrouwen! Ann en Willy...hartelijk dank voor de heerlijke dagen en we hopen jullie nog een keer te bezoeken.

• 7elly04-08-2013

leuk voor een weekendje

Lang weekend in Yurt verbleven. Was leuk met een aantal pluspunten maar ook zeker een aantal minder dingen. Top: - inrichting Yurt - heerlijke bedden - vriendelijk onthaal - leuke dieren in de tuin - eigen douche - ontspannen sfeer

Minder: - zwembad was niet in gebruik, heel vies, terwijl het al weken mooi weer was, echt een teleurstelling voor onze kinderen - heel veel vliegen, ook in de Yurt, 's morgens wakker van kriebelende vliegen op je lijf, brrr - douche en wc worden tussentijds niet schoongemaakt - eten: eend was heerlijk, entrocote matig - voorzieningen in Yurt beperkt: slechts 1 mes, geen afwasteil, we waren niet van plan om te komen maar zelfs ontbijt maken was behelpen

Kortom een leuk weekend gehad maar in de zeer hoge beoordeling van Zoover kan ik me niet vinden.

• 10fam. Schreven25-07-2013

Geweldig gast vrij

Een lang weekend met mijn zoon van 11 geweldig genoten in de Ardennen. Dicht bij het plaatje Durbuy waar je van alle activiteiten kan ondernemen.

De eigenaars zijn erg vriendelijk en gastvrij. Je kan er prima eten en er wordt gebruik gemaakt van verse producten.

Voor onvergetelijk dagen is dit hotel zeker aan te raden.

• 8Linda21-10-2012

Erg leuke B&B voor een knus weekendje weg

De ligging was voor ons prima, aan de rand van Ardennen. Ik kan me voorstellen dat voor een uitstapje naar de Ardennen een andere locatie meer ideaal zou zijn. Ik zocht echter iets speciaals en geen standaard hotel en daaraan voldoet dit hotel zeker! En met 20 km rijden zit je midden in de Ardennen. De sfeer in dit hotel is super, zowel in aankleding van de verschillende gastenkamers als de algemene ruimtes. Wij hebben 1 avond in het hotel gegeten. Voor €23,00 erg lekker en sfeervol gegeten (wildgerecht). Daarnaast was de service zijn erg goed. De gastheer en -vrouw zijn erg behulpzaam en gastvrij en geven graag adviezen voor leuke uitstapjes. Ook hebben we heerlijk genoten van de sauna, die voor alle gasten te gebruiken is. Ik kreeg het gevoel dat op verzoek alles geregeld kon worden (met plezier)!

• 10Peter Bom20-10-2012

Superweekend

Wij zijn hier met z'n zessen twee nachten geweest. M'n zoon en schoondochter hadden de Afrikaanse kamer en mijn vrouw en ik met de andere twee zonen verbleven in het huisje in de tuin. Ontzettend mooi ingericht allemaal. Ons huisje in de tuin met twee slaapkamers en een heuse houtkachel. Ook stond er een chesterfield bank en was er een prachtige badkamer met grote douche met stoomcabine. In de slaapkamer stond ook nog een massagestoel. Het hotel heeft een mooie ruimte om lekker te relaxen met een glaasje wijn of een Belgisch biertje. Met heerlijke kazen. Een flipperkast staat ter beschikking en een Belgisch poolbiljart. Het ontbijt was prima, heerlijke croissants en chocoladebroodjes. De jus d orange kwam helaas wel uit een pak. Het diner was perfect en goed klaargemaakt door de eigenaar/kok. De tuin oogt wat rommelig maar er staan wel hele lieve huisdieren met de kaketoe met stip op een. Echt een knuffelkaketoe. Kortom een heerlijk hotelletje met vriendelijke uitbaters. Aanrader!

• 10DECLERCK Dirk16-06-2012

Fantastische Bed en Breakfast.

it is een heel goede bed en Breakfast met heel mooie themakamers. De uitbaters zijn heel vriendelijk. Je kunt ook halfpension nemen en het eten is zeer goed. Het ontbijt is fantastisch. Zeer voldoende en veel afwisseling. Nogal wat te bezichtigen in de regio. De gast vrouw heeft heel veel inspiratie om de kamers aan te kleden. Het avond een is op een heel voortreffelijke manier klaargemaakt Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR EN GOED OM DOOR TE ZEGGEN;

• 10chanty539005-05-2012

Fantastisch hotel

Wij hebben zeer genoten van dit hotel en als we weer kunnen komen we zeker terug. De eigenaars willy en an zijn heerlijke mensen. Vooral Willy is een eerste klas chefkok. wij hebben elke avond daar gegeten. in een woord HEERLIJK. Kamers waren leuk en gezellig, bedden zijn heerlijk. wij hadden de motor bij ons en die geplaatst worden in de tuin.

• 8keesmaat20-04-2012

was aardig, maar niet voor herhaling vatbaar

wilde even kijken hoe het was en later met de kinderen gaan,maar de kamers waren leuk maar gehorig, dieren??2 kalkoenen en 1 varken, echt verder niks, schommel was stuk, glijbaan zwart van vuil ipv geel. ontbijt was niks 1 croisant voor 2 personen verder nog wat broodjes, koffie was slap, waterige sap uit pak.. eigenaar was vriendelijk,maar zijn vrouw kwam niet eens tevoorschijn

• 9Geert24-08-2011

Fantastisch verblijf

Ligging is ideaal om de Ardennen te verkennen. Elke kamer heeft een aparte uitstraling wat leuk meegenomen is. Je kan er lekker eten en het ontbijt heeft voor elk wat wils. De uitbaters doen er alles aan om hun gasten te verwennen.

Hotel Au Manoir Des Valléés info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar