Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 Reviews over Ardennen huisje

• 10Yvonne en Richard21-10-2018

Geweldige rustige vakantie gehad met mooi uitzicht

We zaten in het huisje Neuf Ménage. Alles keurig schoon en een complete keuken grote slaapkamer een een ruime badkamer met een tweede toilet. Goede wifi verbinding en een ruime uitzicht ook als je op de bank zit en tv wil kijken. Tv heeft voldoende Belgische zenders waar Nederlands op gesproken word. De honden hadden het prima naar hun zin in hun eigen omheinde tuin en als we ze even met de bal wilden laten spelen konden we op het grote veld terecht. Echter voor wandelingen is een wandelkaart vanuit Nederland wel handig je moet eigenlijk altijd wel de auto pakken voor een wandeling maar daar staat tegenover dat je wel lekker rustig zit. De Bio winkel naast het huisje is ook een aanrader. Grotere winkels op 10 min rijden en Durbuy op 15 min rijden waar je 8 kortere wandelingen kan lopen ( kaarten bij toerisme te verkrijgen)

• 9cora_doesburg26-09-2014

Prachtig gelegen huisje

Een heel fijn, mooi en sfeelvol ingericht huis in een boerderij. Werkelijk van alle gemakken voorzien: wasmachine, afwasmachine, Weber BBQ, houtkachel. Het was heerlijk schoon en de woning voelde comfortabel aan. Fijn voor onze honden was de afgezette tuin. Heel klein minipuntje. Als je met 4 personen naar dit huisje gaat, slaap je met zijn 4-en op 1 slaapkamer

• 9Sévérine Beyaert05-06-2014

Prachtig vakantiehuis

Een prachtig vakantiehuis, een beter verblijf konden we niet hebben. Het mooie en gezellige interieur zorgt ervoor dat je je onmiddelijk thuis voelt. Echt een aanrader. Nog eens heel erg bedankt hiervoor.

• 9An12326-05-2014

Aanrader!

We verbleven een lang weekend Moulin de L'agauche, de gite voor zes personen. Zeker een aanrader! Het is net zoals op de foto's, stijlvol, ruim en een mooi terras. De enige tip zou zijn om een föhn aan te schaffen. Naast de gite is een biologische winkel. Verder is er een goede bakker, een snackbar en een ijswinkel in Maffe. In een kwartier ben je in Durbuy.

• 9Gerard en Petra03-09-2013

Een mooi gelegen en zeer compleet vakantie huis.

Aan de achterzijde van een oude boerderij zijn drie gites gemaakt, wij zaten in gite Moulin de L'agauche, aan de linkerzijde, voor 6 personen. Deze gite heeft de grootste tuin, grasveld en greffel om je auto op te parkeren, geheel omsloten dus ideaal voor kinderen of met honden. De gite is zeer compleet ingericht, er ontbreekt niets. Boven zijn 2 ruime slaapkamers en een zeer ruime douche-ruimte met dubbele wastafel en 2de WC. Daarnaast heb je twee losse bedden. Beneden is een WC en een ruimte met een wasmachine. In de gezellige woon/eetkamer heb je een allesbrander, met gratis hout, zit- en eethoek en een complete keuken. Het uitzicht vanaf je terras is mooi en weids. Zeer aardige verhuurders en de bio winkel is ook makkelijk. In het dorpje Maffe heb je een bakker, snackbar, ijswinkel en een kleine Del Haize supermarkt. Iets verder in Havelange nog meer winkels.

• 6A. Verwijs17-08-2013

Helaas tegengevallen door alle vliegen

Het huisje had veel pluspunten. Eigenlijk is het huisje precies zoals op de foto’s. Sfeervol en ruim. Er is een wasmachine aanwezig en voor een gezin met kinderen is dat erg handig. Er waren toch helaas ook nadelen aan het huisje. Het grootste nadeel was dat er ongelofelijk veel vliegen in het huisje zitten, echt een plaag (wij waren er is augustus). Er vlogen alleen al in de woonkamer wel 200 rond. We hebben op een gegeven moment vliegenvangers opgehangen en binnen 2 dagen zaten er op z’n minst 150 op, maar er bleven ook nieuwe komen, dit was erg onaangenaam. Met name tijdens het eten was het haast niet te doen. Daarnaast is de internetverbinding erg slecht en valt steeds weg, van wifi is dus eigenlijk amper sprake. Ten laatste was het jammer dat er geen traphekje was boven, dit zou het wat kindvriendelijker maken. Al met al waren er pluspunten maar zouden wij niet nog een keer gaan.

Vakantiehuis Ardennen huisje info

• CafeNiet beschikbaar