Sorteren

Reviews over Lisogne

Rustig gelegen

Annie Suy
    9-3-2015

*Rustieke accomodatie,mooi uitzicht, vriendelijk onthaal.

*Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

stel geen al te hoge verwachtingen

Paul en Katelijne
    24-5-2010

1 De omgeving en ligging prachtig.

2 Kwaliteit van het eten (menu's) oke. Minpunten: menukaart in het Frans,prijzig

3 Ontbijt:vers maar weinig variatie. minpunten: grote pot confituur en stroop reeds de vorige dag gebruikt. niet erg hygienisch!

4 Slordige indruk bij het binnenkomen.

5 Dranken:4 duvel 2 pisang ambon puur 2 fruitsap =64€ of 8 € of 320 Bfr/stuk idem apperitieven Pure afzettterij.

5 Onze kamer: bed en badlinnen oke, ruime kamer/passend meubilair. minpunten: uitbrokkelende voegen aan sanitair, gevlekte mat op de badkamervloer, licht naar urine ruikende mat op de wc vloer, vochtvlek op wc muur.

6 Patron is alles behalve vriendelijk ,een schril contrast met de dame (zijn echtgenote denk ik)behoorlijk nederlands pratend/ vriendelijk. De bediening vlot en vriendelijk maar spijtig genoeg geen notie van nederlands

Persoonlijk gaan wij daar niet meer terug

alles fantastisch!

Appel
    18-10-2009

even zoeken naar de receptie maar een prettig en gastvrij ontvangst. het eten super, alles vers en leuk opgediend. de kinderen hebben lekker met alles meegegeten. daarna het slaapspektakel in de boomhut, natuurlijk iets om nooit meer te vergeten! het ontbijt met eigengemaakte appelsap en jam perfecte afsluiting van heerlijke 2 dagen. we gaan zeker nog eens terug!

Heel goed

Rudi en Rosita
    7-6-2009

Hadden er een verlengd weekend met mooie kamer in de toren. Prachtige tuin en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit in evenwicht.

Heel lekkere keuken met sober, verzorgd ontbijt.

Verdiend zeker zijn derde ***.

Rudi en Rosita

Zeer rustig gelegen, maar ook afgelegen

Arie van Walraven
    17-2-2009

Met een "bongo" bon hier 2 nachten gelogeerd.

- ligt plm 6 km vanaf Dinant.

- ligt afgelegen, rond hotel/restaurant verder niets.

- hotel heeft 10 kamers gelegen in gebouw van restaurant, watertoren en gite.

- kamers zijn daardoor van elkaar verschillend.

- inrichting kamers "ardense" stijl, eenvoudig ingericht dus, geen echte luxe.

- wij hadden toevallig de grootste kamer in de gite. van oppervlakte goed, geen tv/radio/oid, niet al te precies in de hoekjes kijken.

- eigenaar/chef-kok beetje wisselend van stemming en gastvrijheid.

- in het hotel (kleinschalig !) verder geen faciliteiten.

- restaurant (La soupe aux choux) heeft goede naam in omgeving. tijdens ons bezoek (valentijnsdag) helemaal bezet. heel lekker gegeten, niet goedkoop, maar prijs wel waard.

- ontbijt wordt aan tafel geserveerd en daardoor beperkt qua assortiment. (niet zoals in grote hotels met ontbijtbuffet)

- mooie groene omgeving met beekje ed. bij mooi weer zeker aantrekkelijk.