Vakantiehuis La Tabatiere

VakantiehuisWeer vandaag24°12°
Vakantiehuis La Tabatiere
9,5

3 reviews over Vakantiehuis La Tabatiere in het Nederlands

zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Désirée van Hout
25-10-2017

super mooi opgeknapt huis.

rustige omgeving en mooie tuin.

dicht bij veel wandelroutes.

niet dichtbij de winkels maar dat mag de pret niet drukken.

super schoon! fijne bedden, mooi uitzicht!

gezellig gedecoreerd met seizoen decoratie.

Geer
31-10-2015

In de kerstvakantie: wat is het er toch geweldig, veel kans op sneeuw.

De bosrijke omgeving, rust, heerlijk om eindeloos te wandelen.

Als je goed kijkt en rustig door de natuur loopt heb je kans dat je zomaar oog in oog staat met: Wildzwijn, edelhert, ree of moeflon. Omdat wij het leuk vinden om vogels bij het huisje te zien, hangen we her en der vetbollen op. De eigenaren, Guy en Dorine (zeer sympathieke stel), voorzien de gezamenlijke tuin van o.a. pinda's waardoor ook daar veel vogels maar ook eekhoorns te zien zijn. Het huis is heel sfeervol aangekleed in kerstsfeer. Het vuurwerk, verzorgd door Guy, met oud en nieuw was heel mooi. Guy en Dorine hadden alle gasten uitgenodigd om het feest te vieren, heerlijke champagne en een echte Belgische bonbon.

Het huis was bij aankomst heel netjes en schoon. De bedden zijn heerlijk, slaapkamers zijn mooi en ruim genoeg. Het huis voldoet aan alle moderne wensen zoals: vaatwasser, magnetron, tv met dvd speler, radio met cd speler en WIFI.

Super

Barbara
31-10-2015

Een heerlijk huis, gelegen in een bosrijke omgeving. Dit is een garantie voor uren wandelplezier.

Het huis is aangepast aan de heden daagse wensen.

De keuken is voorzien van een vaatwasser en een magnetron.

Goede bedden, ruime slaapkamers.

Prettige zithoek met TV met vele zenders, dvd speler en een radio CD speler.

Ook is er WIFI.

Er is een mooi aangelegde tuin met een jeu de boules baan en een picknick tafel.

Elk "huis" heeft een schuur met tuinstoelen.

Buiten staan hele mooie tafels met praktische stapelstoelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Tabatiere in Laforêt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Tabatiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.