Hotel Hostellerie La Sapinière

Hotel Hostellerie La Sapinière

7.3Goed

België, Namen, Laforêt

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie La Sapinière voor je op een rij gezet:

327 reviews over Hotel Hostellerie La Sapinière

• 2019
    9Lana01-09-2019

Wij gaan zeker terug!

Voor de 2e keer overnacht. Prima prijs/kwaliteit, supermooie omgeving, leuk familiaal hotel. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Wim25-08-2019

Veel smerige rokers bij de ingang en op het terras

Je kunt dit hotel mooi als uitvalbasis gebruiken om leuke dingen te doen. Heel goedkoop en de kwaliteit is aanvaardbaar. Er is echter één aspect dat middeleeuws is. Op het terras zitten continue mensen te roken, zodat je voortdurend door een walm van sigaretten (en zelfs sigaren) rook moet om naar binnen te gaan. Laat staan dat je als COPD-patiënt een terrasje kunt pakken, De rokers vinden dat ze overal hun verslaving mogen botvieren. De eigenaar wil geen rokers of niet-rokers ruimte creëren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Johan Godschalk16-07-2019

Leuke relaxe locatie voor extreme lage prijs

Over dit hotel zijn al veel reviews geschreven en eigenlijk heeft iedereen wel gelijk. Het hotel is oubollig en de kamers outdated. Het ontbijt en het diner zijn goed van kwaliteit maar wel simpel. Maar wat wil je. Wij betaalde 37.50 voor 1 nacht Met ontbijt en 15 euro per persoon voor het diner. Dat zijn vooroorlogse prijzen in een mooie locatie waar je lekker op terras kunt zitten , wandelen, fietsen , kanoen, vissen etc. Verwacht niet voor 80 euro per dag halfpension een 4 of 5 sterren hotel. Wel een leuke locatie waar gasten spontaan contact met je maken op het terras of aan de eettafeltjes. Gemoedelijkheid en relax en staat bovenaan en niet de luxe. Ook al zou ik als ik eigenaar was wel in nieuwe handdoeken investeren 😉

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    5Carmelina Moonen03-11-2018

Deprimerend!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle negatieve recensies, helaas. Het was oud, muffig, donker, rommelig,stoffig deprimerend. Beddengoed en handdoeken grauw,allemaal anders.Schimmel in de badkamer,losse wcpot, slecht bed,alleen wifi in die overvolle drukke lobby,die me sterk aan de winkel van malle pietje uit Schwiebertje deed lijken.( voor de 50 plussers onder ons vast bekend) glazen voor bier echt vuil,en eerlijk gezegd was de bediening echt niet zo vriendelijk.Zoon en dochter groeten je niet eens, de man die de kamers poetste, ook niet,terwijl als je hem in de gang moest passeren,je toch echt wel te zien was.Moeder was wel een vriendelijke vrouw maar die hebben we maar 1 keer gezien,heel kort. Vader die t meest te zien was, groette wel maar was zeker geen man voor in een hotel. Ik vond t ook niet prettig dat er honden in het reataurant mochten.e omgeving vond ik eerder spookstadjes ,Dus voor ons zeker nooit meer!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8jaham hammendorp24-09-2018

Prijs kwaliteit niet vaak beter tegen gekomen

Op 15-09 3 nachten doorgebracht met ontbijt en diner. Voor de boeking kijken wij altijd via de reviews naar wat ervoor de prijs geboden wordt. Hier zaten een aantal zeer slechte tussen die naar mijn mening totaal onterecht zijn, als je kijkt naar prijs kwaliteitsverhouding. Wij hadden een aanbieding voor 169 euro voor 3 nachten inclusief 3x ontbijt en 2x 3 gangen menu en 1x 4 gangen menu voor twee personen. Een belachelijk lage prijs!! Het hotel ziet eruit als een soort middeleeuws kasteeltje en ja inderdaad is de entree een beetje rommelig en wat gedateerd, echter de eetzalen hebben een warme en charmante sfeer. De kamer die wij hadden was ruim en zeer schoon, ook hier wat gedateerd meubilair waar wij de charme wel van kunnen inzien. Perfect ontbijt met verse croisants, broodjes, jus enz. de maaltijden prima, er werd nog voor een 2e maal opgeschept als je dat wilde. Vergeet de negatieve verhalen van deze "zogenaamde Azijnplassers"

Gereisd met partner in september 2018

• 8John bergs08-04-2018

Heerlijk weekend gehad.

Na de negatieve beoordelingen is het ons hier heel goed bevallen. De kamers zagen er goed verzorgt uit,de badkamer was netjes en schoon,oké de meubeltjes zijn iet wat oud bollig maar dat heeft zijn charme, en past wel in dit hotel. Het diner was eenvoudig maar smaakte heerlijk ,het ontbijt buffet ,ook eenvoudig maar voldoende aanwezig.het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en sprak Nederlands , in de tarverne is het heerlijk toeven ,en kun heerlijke biersoorten proberen ,het tarras zag er uitnodigend uit , mooie omgeving kortom een heerlijk weekend gehad ,ondanks de negatieve beoordelingen ,ach ja wil je echt aan niets ontbreken moet je het Hilton hotel boeken .

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

7Ivo03-12-2017

Prijs- kwaliteit verhouding is top .

Hotel is een beetje gedateerd maar het eten maakt veel goed .

Gereisd met vrienden in december 2017

• 3L.A07-11-2017

Nooit weer!!

Ik ben niet het type om recensies te schrijven maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit was echt een horrorvakantie. Ik heb nog nooit zo een bouwval gezien wat een hotel moet voorstellen. Alles stonk. De geur kwam ons aanwaaien toen we de deur openden van het hotel. Het was niet te harden. Na 1 nacht hebben wij al uitgecheckt terwijl we voor twee nachten hadden betaald. Zonde van mijn geld en tijd. Omgeving was niks voor ons, was weinig te doen echt een spookstad.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Daan21-10-2017

Goeddd

Door alle negatieve reacties die we gelezen hadden, gingen we er een beetje pessimistisch heen. Echter viel het alles mee ! Voor die prijs was alles prima . Inderdaad oude spullen en muf. Maar onze kamer was prima. Prima bedden en badkamer. Het was goed verblijven daar. Diner was 15 euro voor drie gangen. Het eten voor die prijs was heerlijk ! Ontbijt ongeveer 7 euro pp. Was ook helemaal Goed. Koffie en thee, verse puntjes, de ene dag chocolade broodjes en de andere dag crossaintjes, lekker beleg, müsli, jus d orange en melk. Ik begrijp niet waarom mensen zo negatief zijn. Voor die prijs heb je normaal niet eens een kamer waar je met z'n tweeën in ligt , maar zit je in een hostel waar je met minstens 6 op een kamer ligt. Hetzelfde geld voor het ontbijt en diner, voor de prijs is alles super. Als je dan nog wilt zeuren moet je lekker in een luxe hotel gaan zitten en meer betalen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2wij samen24-09-2017

verschrikkelijk!

Dit nooit meer, stoffige en muffe boel! Heel het hotel moet opgefrist worden zowel buiten al binnen... in de tuin staan ong. 50 lampen waar er 1/5 van brand ; binnen overal oude rommel op elkaar in hoeken en kanten, kapot tapijt, schimmels en stof. Personeel dient op met vlekken op kledij, één ober rook zelfs zo vies dat onze honger over was. Eten is ondermaats, keuken kan je niets van zien of horen, alles gebeurt achter stoffige gordijnen en als je eff binnenkijkt is het pikdonker??? Ontbijt heel pover, brood vers en beleg uit leger- of hospitaalkeuken. Als het lukt om achter de bar te kijken dan zie je vooral fruitvliegjes van de open flesjes en afval dat er ligt. Vliegenraam op kamer was stuk maar dat hadden ze opgelost met er blad papier en tape op te plakken... al veel op reis geweest maar zoiets nog nooit gezien. Ja 't was een deal en was niet duur maar dan nog verdien je niet om in zo'n smerige boel te verblijven. Diner start om 19 H maar je mag wel wat tijd voorzien, bediening loopt volledig mank, niemand is opgeleid en loopt rond zonder 'werk' te zien. Soep komt vlug maar dan is het wachten, wachten.... wachten. Tot na 22 H aan tafel voor 3 gerechten :-( Kamer wil ik zelfs niet beschrijven, zou geen eind aan komen.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Hostellerie La Sapinière info