Géén boekingskosten
BelgiëNamenLaforêtHotels LaforêtHotel Hostellerie La Sapinière

Hotel Hostellerie La Sapinière

BelgiëNamenLaforêt

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hostellerie La Sapinière voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 321 reviews
+69/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.7MatigScore uit 321 reviews

321 Reviews over Hostellerie La Sapinière

• 5Gwen31-10-2021

Oudbollig

Een zeer gedateerd hotel. Restaurant en bar zijn bij elkaar geplaatste meubels. Kamers gedateerd, mogen echt vernieuwd worden. Ontbijt zeer simpel (pistolet, ham, kaas, jam, jus d'orange, koffie, thee). Diner wordt om 19u geserveerd. Was ook erg simpel.

Het personeel is niet zeer kundig. Kinderen van personeel verblijven ook in bar/restaurant de hele dag. Hygiëne in hotel redelijk. Maar vloerbedekking zit op sommige plaatsen los, schimmel in natte ruimtes,los zittende tegels in tegelvloer.

• 2Waaijers23-09-2020

Helaas niet geweest

Wat mij echt tegenstaat is de communicatie met het hotel. Bij de boeking alles OK. Maar we konden helaas niet komen en per mail geannuleerd met de vraag of we de boeking naar een later tijdstip konden verzetten. Maar daar, naar meerdere keren opnieuw verstuurd te hebben, tot op heden NIETS op vernomen!

• 7J.A.29-06-2020

Sympatiek en zeer budgetvriendelijk.

Minpunten: -Oudbollig en gedateerde kamers. -Receptie en bar rommelig. -Op het terras ben je soms omringt door rokers wat geurhinder veroorzaakt.

Pluspunten: -Zeer budgetvriendelijk. -Ruime parking. -Mooi gebouw dat de sfeer van de Ardennen ademt. -Gezellig terras met parasols die zelfs lichte regen tegen houden. -Ontbijt en diner zijn simpel maar lekker. -Vriendelijke en tweetalige bediening. -Hondenliefhebbers er zijn welkom.

• 9Paul en Michelle27-01-2020

Huislijk, in de positieve zin van het woord

Een sprookjesachtige uitstraling. Niks moderns aan, maar dat heeft naar ons oordeel juist charme. Buitengewoon vriendelijke mensen en een ronduit geweldige omgeving.

• 9Lana01-09-2019

Wij gaan zeker terug!

Voor de 2e keer overnacht. Prima prijs/kwaliteit, supermooie omgeving, leuk familiaal hotel. Wij gaan zeker terug!

• 6Wim25-08-2019

Veel smerige rokers bij de ingang en op het terras

Je kunt dit hotel mooi als uitvalbasis gebruiken om leuke dingen te doen. Heel goedkoop en de kwaliteit is aanvaardbaar. Er is echter één aspect dat middeleeuws is. Op het terras zitten continue mensen te roken, zodat je voortdurend door een walm van sigaretten (en zelfs sigaren) rook moet om naar binnen te gaan. Laat staan dat je als COPD-patiënt een terrasje kunt pakken, De rokers vinden dat ze overal hun verslaving mogen botvieren. De eigenaar wil geen rokers of niet-rokers ruimte creëren.

• 9Johan Godschalk16-07-2019

Leuke relaxe locatie voor extreme lage prijs

Over dit hotel zijn al veel reviews geschreven en eigenlijk heeft iedereen wel gelijk. Het hotel is oubollig en de kamers outdated. Het ontbijt en het diner zijn goed van kwaliteit maar wel simpel. Maar wat wil je. Wij betaalde 37.50 voor 1 nacht Met ontbijt en 15 euro per persoon voor het diner. Dat zijn vooroorlogse prijzen in een mooie locatie waar je lekker op terras kunt zitten , wandelen, fietsen , kanoen, vissen etc. Verwacht niet voor 80 euro per dag halfpension een 4 of 5 sterren hotel. Wel een leuke locatie waar gasten spontaan contact met je maken op het terras of aan de eettafeltjes. Gemoedelijkheid en relax en staat bovenaan en niet de luxe. Ook al zou ik als ik eigenaar was wel in nieuwe handdoeken investeren 😉

• 8Ria de Fretes07-04-2019

Geweldig genoten

Wat een heerlijk authentiek hotel om daar n weekend te verblijven vriendelijk ontvangst, eigenaar spreekt Vlaams rest van het personeel vriendelijk. Je komt er niets te kort na het hoofdgerecht komt meneer nogmaals langs of je nog n stukje vlees en groente en aardappels wilt zoiets nog nooit tegen gekomen geweldig. Heerlijke tuin en terras en n mooie omgeving

• 4marie anne10-12-2018

Pas classe du tout!!

L'extérieur est beau aspect batisse, et c'est tout le reste,très vieux,des fils électrique sont posé a meme le sol,pas très bien pour les enfants qui sont dehors.Quand a notre chambre 301,très vieille,pas de produit douche,wc très sale,lit couverture plein de taches,salle de bain très froide,et une télé qui date des années bien en arrières.Nous avons pris cette réservation par Groupon,était indiqué sur le bon de réservation verre de bienvenue,y a pas et pour le repas du soir pas assez a manger,et pour petit déjeuner idem,le beurre n'est pas au frais,et pas assez de pain.Voila pour ce week end,très deçu c'est pour cela aucune photos des chambres sur le site!!!!!!!!A déconseiller

• 5Carmelina Moonen03-11-2018

Deprimerend!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij alle negatieve recensies, helaas. Het was oud, muffig, donker, rommelig,stoffig deprimerend. Beddengoed en handdoeken grauw,allemaal anders.Schimmel in de badkamer,losse wcpot, slecht bed,alleen wifi in die overvolle drukke lobby,die me sterk aan de winkel van malle pietje uit Schwiebertje deed lijken.( voor de 50 plussers onder ons vast bekend) glazen voor bier echt vuil,en eerlijk gezegd was de bediening echt niet zo vriendelijk.Zoon en dochter groeten je niet eens, de man die de kamers poetste, ook niet,terwijl als je hem in de gang moest passeren,je toch echt wel te zien was.Moeder was wel een vriendelijke vrouw maar die hebben we maar 1 keer gezien,heel kort. Vader die t meest te zien was, groette wel maar was zeker geen man voor in een hotel. Ik vond t ook niet prettig dat er honden in het reataurant mochten.e omgeving vond ik eerder spookstadjes ,Dus voor ons zeker nooit meer!

Hotel Hostellerie La Sapinière info

Het complex