Hotel Hostellerie La Sapinière

Hotel Hostellerie La Sapinière
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie La Sapinière voor je op een rij gezet:

295 reviews over Hotel Hostellerie La Sapinière in het Nederlands

Erg gezellig!

Janssen
28-9-2018

Net via bon voor een prikkie 3 dagen bij Hostellerie La Sapinière verbleven als cadeau voor mijn vaders verjaardag en een geweldige tijd gehad! (En met onze teckel die meer dan welkom was) Vooraf veel reviews gelezen over vieze kamers maar onze kamer was perfect schoon en erg gezellig. Schone lakens, schone badkamer en niks aan op de merken. Elke ochtend een lekker ontbijtje van het buffet met croissants, yoghurt, koffie, jus d’orange, brood en beleg. Ook als je wat later kwam was er nog genoeg. Eerste avond ook een 3 gangen dinner gegeten wat erg lekker was, ze gaan zelfs nog langs de tafels om extra te geven voor de mensen die dat graag willen. Personeel is erg vriendelijk en helpt je graag (we waren tot twee keer toe onze sleutels kwijt). Omgeving is ongelovelijk mooi en valt veel te doen; wij zijn zelf wezen kayaken en veel gewandeld in het gebied. Hotel is hier en dan misschien iets wat rommelig maar dat stoorde ons niet.

Prijs kwaliteit niet vaak beter tegen gekomen

jaham hammendorp
24-9-2018

Op 15-09 3 nachten doorgebracht met ontbijt en diner. Voor de boeking kijken wij altijd via de reviews naar wat ervoor de prijs geboden wordt. Hier zaten een aantal zeer slechte tussen die naar mijn mening totaal onterecht zijn, als je kijkt naar prijs kwaliteitsverhouding. Wij hadden een aanbieding voor 169 euro voor 3 nachten inclusief 3x ontbijt en 2x 3 gangen menu en 1x 4 gangen menu voor twee personen. Een belachelijk lage prijs!! Het hotel ziet eruit als een soort middeleeuws kasteeltje en ja inderdaad is de entree een beetje rommelig en wat gedateerd, echter de eetzalen hebben een warme en charmante sfeer. De kamer die wij hadden was ruim en zeer schoon, ook hier wat gedateerd meubilair waar wij de charme wel van kunnen inzien. Perfect ontbijt met verse croisants, broodjes, jus enz. de maaltijden prima, er werd nog voor een 2e maal opgeschept als je dat wilde. Vergeet de negatieve verhalen van deze "zogenaamde Azijnplassers"

Aanrader

Fam in 't Groen
14-7-2018

Prijs kwaliteit is het een super hotel.

Vriendelijke bediening eten word voortreffelijk klaar gemaakt zelfs een 2x opgeschept als je wil.

Omgeving is fantastisch mooi met vele wandelingen en daarna lekker relaxen aan de rivier of een kanotocht!

Het is een echt familie hotel waar het hele gezin in meewerkt.

Kamer wat soberder maar past helemaal bij de sfeer van het hotel.

Hond is welkom dus die wandelt lekker mee. Complimenten van ons.

Komen zeker terug

Peter De Jaeger
13-7-2018

Hotel ademt wat 'ouder' uit, maar is geen enkel probleem. Wie luxe wil betaald meer en zoekt iets anders. Wij waren heel tevreden, supervriendelijke bazen en personeel, in het nederlands ( mensen zijn van Oost Vlaanderen)

Supergezellig en heel mooie rustige omgeving.

Wij gaan zeker nog eens terug

Geweldige omgeving,toch leuk terug in tijd!!

T.Kleemans
19-5-2018

Prijs van het eten was in verhouding goed! Er werd zelfs nog een keer voor je opgeschept indien je dit wilde, wel zeer simpel maar lekker. Een kabeljauw visje met erwtjes en worteltjes en kleine gebakken aardappeltjes, was vroeger zeer luxe eten! Ruim terras. Leuk voor hondenbezitters, maar lieve mensen ,toch niet aan tafel en je bord schoon laten likken!

We waren terug in de tijd, letterlijk en figuurlijk, zelfs de muziek uit de jaren 70/80. kamers en bedden met gekleurd beddengoed, grauwe handdoeken, vloerbedekking uit die tijd Wat eigenlijk ook niet op orde was , was het blusapparatuur, laatst in 2015 nagekeken. De deur die men openzet bij de scheiding van compartimenten, niet wenselijk! Ook overal stonden dozen en spullen, overal veel te vol, je moet er niet aan denken wanneer hier brand uit zou breken.

Heerlijk weekend gehad.

John bergs
8-4-2018

Na de negatieve beoordelingen is het ons hier heel goed bevallen.

De kamers zagen er goed verzorgt uit,de badkamer was netjes en schoon,oké de meubeltjes zijn iet wat oud bollig maar dat heeft zijn charme, en past wel in dit hotel. Het diner was eenvoudig maar smaakte heerlijk ,het ontbijt buffet ,ook eenvoudig maar voldoende aanwezig.het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en sprak Nederlands , in de tarverne is het heerlijk toeven ,en kun heerlijke biersoorten proberen ,het tarras zag er uitnodigend uit , mooie omgeving kortom een heerlijk weekend gehad ,ondanks de negatieve beoordelingen ,ach ja wil je echt aan niets ontbreken moet je het Hilton hotel boeken .

Een afknapper over heel de lijn!

Edith
28-12-2017

Van bij de aankomst is het al goed fout. De parking geeft een verwaarloosde indruk, een aantal overvolle asbakken liggen verspreid aan de voordeur, de inkomhal is 'versierd' met verdroogde en verschrompelde planten. In het hele hotel hangt een zeer onaangename geur. Om de lift te bereiken moet je door de 'bar', waar de karren met vuil vaatwerk letterlijk de doorgang versperren. Zonder blikken of blozen krijg je er een bier geserveerd dat al zeven maanden over de houdbaarheidsdatum is. De plastieken geraniums hangen - net zoals nog heel wat andere rommel - vol met een laag jaren-oud stof.

Via een wirwar van donkere, stinkende gangen vind je je 'kamer'. Het beddengoed is een verschrikking, de douche staat vol schimmel, net zoals het douchegordijn. De handdoeken zijn uitgerafeld, er zitten gaten in en ze stinken. Op de vloer ligt overjaars vies en vuil voltapijt. Alle ruiten zijn vies. Bij de bovenburen loopt het regenwater tot in hun bed. Her en der doorheen heel het gebouw zie je de koppeling van de elektriciteitsdraden gewoon bloot hangen.

In het restaurant zijn ook honden (gisterenavond een twintigtal) welkom. Het eten komt uit blik, diepvriezer of frituurpot en wordt op tafel gebracht door de uitbaters (opa met slepende voeten en op 'sloefen'). De portie groenten is miniem. Het tafellinnen wordt niet verschoond en is doodversleten.

Misschien nog maar goed dat het hele hotel baadt in zeer schaars licht: zo zie je niet te veel viezigheid. De onaangename geur kan je echter niet zo eenvoudig verdoezelen ... Dit hotel is aftands, oubollig, tot op de draad versleten, staat bartstensvol overbodige rommel, stinkt, is obscuur, vuil, grauw en groezelig.

Mij zie je er nooit meer weer!

Prijs- kwaliteit verhouding is top .

Ivo
3-12-2017

Hotel is een beetje gedateerd maar het eten maakt veel goed .

Nooit weer!!

L.A
7-11-2017

Ik ben niet het type om recensies te schrijven maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Dit was echt een horrorvakantie. Ik heb nog nooit zo een bouwval gezien wat een hotel moet voorstellen. Alles stonk. De geur kwam ons aanwaaien toen we de deur openden van het hotel. Het was niet te harden.

Na 1 nacht hebben wij al uitgecheckt terwijl we voor twee nachten hadden betaald. Zonde van mijn geld en tijd. Omgeving was niks voor ons, was weinig te doen echt een spookstad.

Goeddd

Daan
21-10-2017

Door alle negatieve reacties die we gelezen hadden, gingen we er een beetje pessimistisch heen. Echter viel het alles mee ! Voor die prijs was alles prima . Inderdaad oude spullen en muf. Maar onze kamer was prima. Prima bedden en badkamer. Het was goed verblijven daar. Diner was 15 euro voor drie gangen. Het eten voor die prijs was heerlijk ! Ontbijt ongeveer 7 euro pp. Was ook helemaal Goed. Koffie en thee, verse puntjes, de ene dag chocolade broodjes en de andere dag crossaintjes, lekker beleg, müsli, jus d orange en melk. Ik begrijp niet waarom mensen zo negatief zijn. Voor die prijs heb je normaal niet eens een kamer waar je met z'n tweeën in ligt , maar zit je in een hostel waar je met minstens 6 op een kamer ligt. Hetzelfde geld voor het ontbijt en diner, voor de prijs is alles super. Als je dan nog wilt zeuren moet je lekker in een luxe hotel gaan zitten en meer betalen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie La Sapinière in Laforêt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie La Sapinière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.