Reviews over Laforêt

Erg gezellig!

Janssen,
    28-9-2018

Net via bon voor een prikkie 3 dagen bij Hostellerie La Sapinière verbleven als cadeau voor mijn vaders verjaardag en een geweldige tijd gehad! (En met onze teckel die meer dan welkom was) Vooraf veel reviews gelezen over vieze kamers maar onze kamer was perfect schoon en erg gezellig. Schone lakens, schone badkamer en niks aan op de merken. Elke ochtend een lekker ontbijtje van het buffet met croissants, yoghurt, koffie, jus d’orange, brood en beleg. Ook als je wat later kwam was er nog genoeg. Eerste avond ook een 3 gangen dinner gegeten wat erg lekker was, ze gaan zelfs nog langs de tafels om extra te geven voor de mensen die dat graag willen. Personeel is erg vriendelijk en helpt je graag (we waren tot twee keer toe onze sleutels kwijt). Omgeving is ongelovelijk mooi en valt veel te doen; wij zijn zelf wezen kayaken en veel gewandeld in het gebied. Hotel is hier en dan misschien iets wat rommelig maar dat stoorde ons niet.

Prijs kwaliteit niet vaak beter tegen gekomen

jaham hammendorp,
    24-9-2018

Op 15-09 3 nachten doorgebracht met ontbijt en diner. Voor de boeking kijken wij altijd via de reviews naar wat ervoor de prijs geboden wordt. Hier zaten een aantal zeer slechte tussen die naar mijn mening totaal onterecht zijn, als je kijkt naar prijs kwaliteitsverhouding. Wij hadden een aanbieding voor 169 euro voor 3 nachten inclusief 3x ontbijt en 2x 3 gangen menu en 1x 4 gangen menu voor twee personen. Een belachelijk lage prijs!! Het hotel ziet eruit als een soort middeleeuws kasteeltje en ja inderdaad is de entree een beetje rommelig en wat gedateerd, echter de eetzalen hebben een warme en charmante sfeer. De kamer die wij hadden was ruim en zeer schoon, ook hier wat gedateerd meubilair waar wij de charme wel van kunnen inzien. Perfect ontbijt met verse croisants, broodjes, jus enz. de maaltijden prima, er werd nog voor een 2e maal opgeschept als je dat wilde. Vergeet de negatieve verhalen van deze "zogenaamde Azijnplassers"

Aanrader

Fam in 't Groen,
    14-7-2018

Prijs kwaliteit is het een super hotel.

Vriendelijke bediening eten word voortreffelijk klaar gemaakt zelfs een 2x opgeschept als je wil.

Omgeving is fantastisch mooi met vele wandelingen en daarna lekker relaxen aan de rivier of een kanotocht!

Het is een echt familie hotel waar het hele gezin in meewerkt.

Kamer wat soberder maar past helemaal bij de sfeer van het hotel.

Hond is welkom dus die wandelt lekker mee. Complimenten van ons.

Komen zeker terug

Peter De Jaeger,
    13-7-2018

Hotel ademt wat 'ouder' uit, maar is geen enkel probleem. Wie luxe wil betaald meer en zoekt iets anders. Wij waren heel tevreden, supervriendelijke bazen en personeel, in het nederlands ( mensen zijn van Oost Vlaanderen)

Supergezellig en heel mooie rustige omgeving.

Wij gaan zeker nog eens terug

Geweldige omgeving,toch leuk terug in tijd!!

T.Kleemans,
    19-5-2018

Prijs van het eten was in verhouding goed! Er werd zelfs nog een keer voor je opgeschept indien je dit wilde, wel zeer simpel maar lekker. Een kabeljauw visje met erwtjes en worteltjes en kleine gebakken aardappeltjes, was vroeger zeer luxe eten! Ruim terras. Leuk voor hondenbezitters, maar lieve mensen ,toch niet aan tafel en je bord schoon laten likken!

We waren terug in de tijd, letterlijk en figuurlijk, zelfs de muziek uit de jaren 70/80. kamers en bedden met gekleurd beddengoed, grauwe handdoeken, vloerbedekking uit die tijd Wat eigenlijk ook niet op orde was , was het blusapparatuur, laatst in 2015 nagekeken. De deur die men openzet bij de scheiding van compartimenten, niet wenselijk! Ook overal stonden dozen en spullen, overal veel te vol, je moet er niet aan denken wanneer hier brand uit zou breken.

Laforêt scoort een 7,5 uit 10, op basis van 69 reviews