Laforêt

Reviews over Laforêt

schitterende omgeving

arie_mostert,
    25-8-2015

Rustig maar zó mooi. Voor sommigen misschien tè rustig maar in de buurt zijn diverse grotere plaatsjes te vinden. Verwacht hier geen uitgaansleven. In Vresse (15 minuten lopen) een leuk terrasje bij de brug aan de rivier met nederlandstalige beheerster.

Gereisd met partner in augustus 2015

zeer stemmig dorpje, prachtig gelegen.

AnnieRB,
    9-7-2015

Veel bloemen aan huisjes, gezellige terrasjes.Ben je slecht te been dan is dit moeilijker maar met een auto is dit een heerlijke bestemming. Het is in die streek heuvelachtig (bergachtig) maar ideaal voor goede fietsers, wandelaars en natuurliefhebbers.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Ideaal voor rust zoekers

ralma,
    23-5-2015

Voor een paar dagen rust is dit de ideale bestemming, het hotel is rustig net zoals de omgeving.

De bediening is prima alles loopt er op rolletjes en het eten is zeer goed.

Voor kleine kinderen is het wat minder maar voor natuurliefhebbers is er alles wat je kunt bedenken, kanoën wandelen fietsen noem maar op.

Gereisd met partner in mei 2015

Leuk gezellig stadje

Marcel Dinnissen,
    18-8-2013

Laforet is een klein dorpje met alleen maar vakantie huisjes.

Vresse sur semois is een klein dorpje in de buurt waar de koffie bij de italiaan echt lekker is.. verder zit op de hoek een slager waar je ook heerlijk belgde broodjes kunt kopen voor maar.. 3,50 euro.

Gereisd met partner in augustus 2013

mooi dorpje middenin schitterende natuur!

Roy,
    16-7-2013

Laforet is schitterend gelegen in een bijzonder stil bosrijk gebied, prachtige omgeving voor (lange) wandelingen of fietstochten, eenvoudig en vlot bereikbaar vanuit Nederland. Authentieke dorpjes in de omgeving zoals Bohan en Vresse, mooi gelegen langs het meanderende riviertje de Semois. Wat mij betreft één van de mooiste delen van de Belgische Ardennen.

Gereisd met partner in juli 2013
Laforêt scoort een 6,3 uit 10, op basis van 69 reviews