Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Le Chalet in het Nederlands

Schitterend uitzicht en veel privacy

Mooi uitzicht maar gedateerde inrichting.
30-7-2016

Fijn terras en royale tuin die volledig omheind is. Uitzicht is prachtig. De inrichting van Le Chalet viel ons tegen. Er was veel stuk en e.e.a. Is gedateerd en rommelig Ligstoelen vertoonden bijvoorbeeld breuken en de bijbehorende kussens waren vies. le Chalet is een uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen en voor tripjes met de auto. Reken per week ongeveer 100 euro voor bijkomende kosten ( 1 hond ). Voor de omgeving en de ligging zouden wij graag terugkomen, maar voor het chalet zelf niet

Gereisd Met partner in juli 2016

Prachtige ligging en mooi uitzicht.

Oers
2-9-2011

Hier een midweek verbleven, met de hond. Vriendelijke ontvangst door overbuurman. Chalet is leuk ingericht en alles is aanwezig. Hier en daar liet de schoonmaak wat te wensen over, en is de tijd rijp voor een likje verf + een nieuw kitrandje. Af en toe weinig waterdruk. Steile oprijlaan met elek. hek/afst. bed., bomen achter het huisje. Veranda met uitklapbaar zonnescherm. Wijds uitzicht over weilanden/velden, regelmatig reeën gezien. Het omheinde terrein zoals bij touroperator vermeld was niet 100% afgesloten, er was een klein gedeelte zonder hek. Groot grasveld vóór het chalet waar de hond heerlijk kan spelen. S' nachts is het op 1 klein tuinlampje (dat altijd brand) na ook echt pikdonker! Wel goede verlichting aanwezig buiten rondom het huisje om aan te doen, je betaald wel apart voor stroom (wij 12 Euro voor midweek). Mooie wandelingen in de buurt. Boodschappen in Ciney of Dinant, in Celles bakker en slager aanw. We hebben het naar ons zin gehad!

Gereisd Met partner in september 2011

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Chalet in Houyet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.