Géén boekingskosten
/België/Namen/Houyet/Hotels Houyet/Hotel La Marquisette

La Marquisette

BelgiëNamenHouyet

7.4GoedScore uit 7 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over La Marquisette

• 6patrick27-05-2013

Een beetje te duur voor wat het is.

70€ voor een éénpersoonskamer vond ik een beetje 'overpriced'. De kamer was niet kraakproper. Op de grond lag tapis-plain, wat ook niet mijn voorkeur geniet. Het hotel staat te koop wegens gezondheidsproblemen van de bazin/kokkin. Over het onthaal, vriendelijkheid, kwaliteit van de keuken: niets dan lof. Alleen dus de eenvoud en de tamelijk hoge prijs waren minpunten. Het huis zelf heeft wel enige charme (hoewel vlak aan een minder fraaie N-weg). Het is een 19de eeuws pand met een gezellige tuin (aan de achterkant) en de intieme bar is overladen met brocante spullen die ook te koop worden aangeboden. Ok voor een nacht (op doortocht), maar niet aan te raden voor een langer verblijf.

• 8Marina van Praag27-04-2009

ontspannen weekend in luilekkerland

Toffe sfeer, sympathieke uitbaters en een uitstekende kokkin!Tot volgend jaar!

• 9Luc13-10-2008

Geweldig familiaal hotelletje!

Uitstekend en rustig gelegen hotel. Zeer gedienstige en zeer vriendelijke eigenaars, prima verzorgde maaltijden, gezellige sfeer, zeer ruime en propere kamers. Echt een topper op het vlak van prijs/kwaliteit.

• 8Piens30-08-2008

Klein maar goed!

Oude post van een gendermerie(vanuit vervlogen tijden) omgetovert tot een zeer goed hotel.Mooie oude karakterestieke kamers alsook het meubelair die er aanwezig was.Eten zeer lekker alsook het ontbijt!Prijs/kwaliteit:goed.Vele wandelingen in de omgeving.Vlaamse eigenaars.

• 9I. Louw19-08-2008

Wij komen hier vast nog eens terug!

Mooi oud pand, gelegen aan een enigzins drukke weg maar omringd door uitgestrekte bossen. Zelf geen last gehad van verkeer, omdat wij een zolderkamer hadden. Naar horen zeggen zijn de kamers aan de voorzijde wel iets gehoriger.

De Vlaamse eigenaars waren uitermate vriendelijk en behulpzaam. Veel informatie over de omgeving en leuke uitstapjes (Dinant) en niet te beroerd voor een gezellig kletspraatje als het wat rustiger was. Erg makkelijk dat alles in het Nederlands kan, zeker als je Frans niet zo best is. De herbergier bood na afloop ons met de auto terug naar het station te brengen, zodat we niet met onze rugzakken de berg af hoefden te lopen!

Eten en drinken was heerlijk, met elke avond lokale specialiteiten op het menu (wij zaten in het wildseizoen, dus dat was goed getroffen). Ook een uitstekende selectie aan Waalse bieren, waarbij zeker het lokale bier Li Crochon niet overgeslagen mag worden.

Wij hebben prima genoten en komen hier dan ook zeker terug!

• 5wim07-08-2008

Dit nooit meer

Wij betaalden voor ons verblijf van 6 overnachtingen en 7 dagen op voorhand met de het gevraagde supplement voor 2 honden. Na 2 dagen werd geëist dat wij onmiddellijk het hotel verlieten omdat er een 'hondengeur' aanwezig was... Bedankt aan de uitbater om onze vakantie te vergallen, en dit terwijl hij zelf nog een hond heeft gehad...

• 7Paul04-11-2005

Klein,familiaal hotel uitgebaat door een Vlaamse familie.Kamers zijn niet zeer ruim,maar goed uitgerust.Uitstekende maaltijden ,door de uitbater zelf bereid. Sympathieke sfeer.Goede info over de omgeving (wandelingen,bezienswaardigheden)

Hotel La Marquisette info

• Adresgegevens