Vakantiehuis

7 reviews over Vakantiehuis Chalet du Vivi in het Nederlands

Idyllische plekje

Bert van der Zande
20-10-2011

Elk jaar komen we hier een weekend in de herfst. De laatste keer met vrienden . De kinderen (3) sliepen in de caravan en hadden daar hun eigen plekje. De plek is idylisch. Je waant je ver van de bewoonde wereld in dit minidalletje. Maar naar de kleine supermarkt van Houyet is het slechts 10 minuten lopen.

Na een langewandelimg is de breede en krachtige waterstraal van de douche een genot. Hout voor de openhaard ligt in de garage en is spotgoedkoop.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk huis voor mens en hond

Fam.G.Verweij
20-9-2011

Heerlijk dagen gehad,precies wat onze verwachtingen waren. En een waar paradijs voor mens en hond, een mooi aangelegen tuin. Fijn ontvangst en waar echt geprobeerd word alles duidelijk te maken ondanks de taal(franstalig). Voor ons zeker de moeite waard hier gauw terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal adres voor rust, ruimte en privacy

Anoniem
1-9-2011

Mooi chalet met veel ruimte en privacy. Voorzien van alle gemakken. Ruimte in chalet is prima, bedden zijn een beetje smal maar wel goed. Huis is schoon en netjes. Aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2011

alles erg vies

gwen
4-8-2011

Het vakantiehuis was erg vies serviesgoed,glazen en bestek te ranzig ook badkamer en toilet was erg smerig en moesten we eerst aan de schoonmaak zelf de ramen moesten we zemen omdat er dode vliegen en heel veel vliegenstront op zat. We hoorde dat de schoonmakster dit allemaal niet meenam omdat ze daar geen tijd voor krijgt. De caravan waar we ook gebruik van konden maken en 2 pers. in moesten slapen was te vochtig stonk onzettend en lag bezaaid met vliegjes en ander ongedierte naderhand bleek dat die al tijden niet gebruikt was en dus ook niet schoongemaakt was al die tijd voor ons te ongezond om te slapen dus hebben op luchtbedjes in de woonkamer moeten liggen. Helaas was dit een domper om zo aan te komen en dit vewacht je ook niet daarom hebben wij van heel veel dingen foto's gemaild naar de verhuurder in Nedeland omdat hij ons niet wilde geloven na dat wij gelijk bij aankomst contact met hem hebben opgenomen. 35 euro kregen we terug voor schoonmaakkosten die we al hadden betaald.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Boodschap van eigenaar: nieuwe bedden

R. Marneef
11-7-2010

Er zijn enige tijd geleden nieuwe luxe hotel boxspring bedden geplaatst.

Gereisd Alleenreizend in januari 2010
      2008

Paradijsje met volop rust en privacy

Ron Wouters
      19-9-2008

Chalet du ViVi is een intiem paradijsje, er is volop rust en privacy te vinden. De toegang tot het domein is gelegen aan het einde van een doodlopende onverharde weg, via een steil hellend pad met kinderkopjes wordt het chalet bereikt. De inrichting is gezellig maar door het hout wat aan de sombere kant. De leefruimte is ruim voldoende, de slaapkamers zijn echter wat krap. De garage is in gebruik voor opslag. Vriendelijke Franstalige begeleiding ter plaatse.

Pluspunten: 1. Heerlijk rustig privé vakantieverblijf 2. Apparatuur in goede staat 3. Financieel correct afgehandeld 4. Hond is gratis

Minpunten: 1. Minder geschikt voor mensen welke slecht ter been zijn 2. Een van de bedden komt voor verbetering in aanmerking 3. Nederland 1, België 1 + 2, CNN de rest Franstalig 4. GSM ontvangst bij chalet niet optimaal

Gereisd Met partner in september 2008

Voor de kamers een 9 als we niet zo slecht geslapen want

fam. van Muijen
      21-6-2008

Voor de kamers een 9 als we niet zo slecht geslapen hadden,heel slechte matrassen,.jammer want ik zou er zo weer naar toe gaan.Maar nu 1 dag thuis en nog erg last van mijn rug, dat is een domper,de lange wandelingen die we zouden maken zijn daardoor ingekort.De keuken is nieuw,alles is aanwezig.in badkamer een design douche.In de garage een wasmachine en droger, jammer dat er geen ligbed was om een uurtje op te zonnen,als de haard eenmaal aan is,is het heel knus, wij hadden paar zonnige dagen en dan is het heerlijk om op de veranda te zitten, onze 2 honden waren helemaal blij,aan het eind van de tuin een stromend smal beekje waar ze van tijd tot tijd in konden staanBij regenachtig weer opletten bij het chalet liggen kinderhoofdjes die behoorlijk glad zijn mijn man is een keer uitgegleden.

Gereisd Met partner in juni 2008

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalet du Vivi in Houyet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalet du Vivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.