Houyet

Reviews over Houyet

Fantastische vakantie gehad

Lex
    28-7-2016

We hadden heel mooi weer, veel in de Lesse kunnen zwemmen (spelen) met de kinderen. Leuke gîte. Houyet is groot. Het dorp waar wij verbleven was vrij rustig en had een bakker en een winkeltje. Maar hou je van shoppen dan moet je wel naar Marche en Famenne of Dinant. In de buurt is er heel veel te doen, we zijn naar de grotten van Hanne geweest, Furfooz, een prachtige GR wandeling gemaakt, chateau van Véves en het provinciaal domein van Chevetogne die vlakbij is. Een aanrader voor families met kinderen en groepen. Veel wandelingen vlakbij... De charme van het dorpje, vonden wij in de kleinere 'deelgemeenten van Houyet' Alleen vond ik dat de gemeente hun 'la plage' de Houyet en het speelpleintje wel eens beter mochten onderhouden. Dat was het grootste minpunt!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Voor jonge gezinnen zeker een aanrader!

elke weelink
    21-8-2009

Een gezellige sfeer met leuke, mooie rivier de lesse. Wij als gezin hebben het hier reuze naar ons zin gehad met wandelen, spontaan berg beklimmen, en het vissen en kajakken met onze dochter in de rivier. Voor wie van natuurschoon houdt en er eens lekker uit wil voor de rust zeker een aanrader! Niet echt bestemd voor jongeren ivm een minder uitgaansleven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

mooie natuur

leen deelen
    9-3-2009

schitterend wandelgebied,camping is gelegen aan een rivier waar in de morgens de kanos voorbij varen de kanos komen in Dinant uit daar kun je op de maas ook nog een gezellige boottocht doen, waar je ook nog veel van de omgeving oppikt, er zijn ook vele terrasjes waar je wat kunt eten en drinken, mooie kastelen gezien, echt de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2008
Houyet scoort een 7,7 uit 10, op basis van 22 reviews