Géén boekingskosten

Le Cheneau

Vakantiepark
BelgiëNamenHour

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Cheneau voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 35 reviews

6.8VoldoendeScore uit 35 reviews
  • 2.7Activiteiten
  • 4.3Onderkomen

Vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Le Cheneau

• 4Theo Beeckmans24-10-2019

Te donker, geen receptie geen Nederlands op TV

Le Cheneau lijkt meer op een zigeunerkamp dan op een bungalowpark. de huisjes zijn in privé bezit en allemaal zetten zij extra kotjes. De bungalows zijn donker, zowel van buiten als van binnen. Ik was er voor de vijfde keer in 25 jaar, eerste maal januari 1994. toen was er nog een receptie. alles is duidelijk nooit vernieuwd. op de TV in onze bungalow (Wapiti) was er geen enkele Nederlandse post. Van de 33 maal in de Ardennen, waarvan 28 maal langs Ourthe & Somme was dit wel de grootste teleurstelling.

• 1Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 5Tits05-11-2015

Geweldige ligging en genoten van herfst !

Geweldige ligging ! Genieten op het terras ! Chalet ruim genoeg ! Alle voorzieningen aanwezig. Behalve de douche in 1 badkamer was helaas niet bruikbaar, en met 13 personen zou dit wel handig zijn ...

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 5Marjon Sijmons21-07-2012

Sinds 1995 niet veel veranderd

Wij hebben in 1995 een week hier gezeten. Prachtige ligging en omgeving, Huisje vies en service bedroefend. Als ik al die beoordelingen lees is er in al die jaren niet veel veranderd.

• 5Onderkomen
  • 9Peter en Yvon31-08-2010

Fantastische plek

Bungalow was 4-persoons en netjes en schoon. Ook sanitair was nieuw en schoon. Laatste dag controle en borg gelijk terugbetaald. Rondom bungalow veel groen en grote tuin. Mooi onderhouden park. Geen activiteiten op park en geen eetgelegenheid, maar dat wisten we vantevoren. Is ons heel goed bevallen en we komen graag terug.

• 1Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 7Cattebeke09-11-2009

park goed, woning aan restauratie toe

Rustige omgeving met veel ruimte. Maar...in chalet 41:Binnen vuil en versleten. De vochtigheid droop letterlijk van de muren in de slaapkamers (met natte voeten uit bed)en in de living(onder lange zetel).Gelukkig hadden we mooi weer om van de omgeving te genieten. TV : alleen La Une, dus voor onze kindjes was er niet veel te zien.

• 3Onderkomen
  • 8Pierre07-11-2009

Un endroit correct, à prix contenu

Nous avons loué un chalet "carribou", en basse saison. Les trois chambres sont exigües, mais correctes. Dommage que l'insonorisation soit si mauvaise, surtout pour ceux qui dorment à côté des toilettes. Le chalet est spacieux, bien équipé, un peu vieillot mais le parking spacieux, la terrasse avec barbecue et le grand living font pardonner les petits défauts de finition. Au niveau propreté, rien à redire. Un peu de peinture ou de vernis pourrait donner un cachet vraiment sympa. La situation du village de vacances, un peu au bout du monde peut plaire ou déplaire, mais la taille des parcelles est un atout : votre voisin ne vous verra pas balayer pendant qu'il fait la vaisselle. Une assez abondante végétation cloisonne le complexe. En conclusion : pas la passion, mais un point de chute intéressant pour pas trop cher.

• 6A en B31-08-2009

Rustig gelegen vakantiepark

Zeer rustig gelegen park met houten chalets. Prachtige omgeving en prima service. Echter de chalets zijn minimaal onderhouden, zowel van buiten als van binnen(kapotte bedden, keukenlades vallen naar je voeten, kapotte bekleding van meubels)Ben je op zoek naar luxe dan is dit geen goede optie. De prijs is er dan ook naar!!

• 6fam. van der Beek15-08-2009

rustig park, mooie natuur, heeft z'n nadelen

Op deze site is het bungalowpark ook te vinden onder Houyet, een plaatsje dat iets verder ligt dan Hour. Ik krijg de indruk dat de beheerders niet de ambitie hebben er iets leuks van te maken. Bij de ingang van het park staan wat speeltoestellen die al lang niet meer zijn onderhouden. Verder is er niets gedaan om kinderen te vermaken. De dichtstbijzijnde winkel is al gauw 8 km rijden (Aldi richting Beauraing). De huisjes staan vrij ver van elkaar opgesteld.

Eerst kregen we de sleutel van een huisje waar de sleutel wel paste, maar de deur niet open ging. Toen kregen we de sleutel van een twee-onder-een-kap-huisje. De buitenkant van het huisje is slecht onderhouden. Overal spinnenraggen en matig in de verf. Binnen schoon, wel vliegen, maar donker. De inrichting is voldoende, maar de bedden zijn slecht, ook de kussens. Check wel de inventarislijst. Wastafel verstopt, geen douchegordijn, rotte plinten in badkamer, verder ok.

Vlak bij bossen (25m) en in de omgeving is genoeg te doen.

• 7M H Labee31-05-2009

Schitterende Natuur goede wandelroutes

"Vakantiepark Le Cheneau in Houyet is prima voor bijvoorbeeld een meivakantie. zeer eenvoudige vakantiewoning maar wel veel speelruimte om de bungalow. Er was in de bugalow ook veel bergruimte. helaas alleen maar Duitstalige tvzenders via de sateliet? Bedden waren niet best. ongeacht wat je aan energie gebruikt betaal je bij aankomst € 35 en borg en toeristenbelasting en eindschoonmaak.

• 8Peter K.05-05-2009

Perfecte Ardennen uitvalsbasis

Zojuist teruggekeerd van een weekje Le Cheneau. Het is typisch een park van de Ourthe et Somme organisatie. Een wat ouder vakantie park met minimale voorzieningen en redelijk onderhouden huisjes voor een uiterst aantrekkelijke prijs! Het park zelf is klein, 30 huisjes, en rustig. Er is een kleine speeltuin en een ruim grasveld voor de kinderen aanwezig. Ieder huisje heeft een carport of een garage voor de auto!! De inrichting van de huisjes is minimaal, maar meer ben je ook niet nodig, wil je meer luxe dan moet je ergens anders naar toe gaan en het dubbele betalen....! Twee zaken die opvielen, de TV kende twee wazige Belgische zenders en wel 40 heldere, commercieele Duitse zenders....en hoe douchen Belgen eigenlijk zonder douche gordijn....dit is al het derde vakantiepark huisje in de Ardennen dat we huurden zonder zo´n gordijn.....!!

Vakantiepark Le Cheneau info

• Adresgegevens