Géén boekingskosten

Meer camping info

23 Reviews over Le Relais

• 10Jan01-04-2020

Zeer goed gesitueerd om te bezoeken ! <3

Leuk kampeerterrein met vijver en goed verzorgd terrein! En voor de genen, die zoals ons, graag de regio bezoeken... en de “streek-bieren-lovers”: strategisch gesitueerd! 🙂 Veel te veel te bezichtigen! We zijn 10 dagen gebleven en hebben nog niet alles uitgeput. De camping ligt op een kruispunt van 3 regios: 40 km van het centrum van Namen, 15 km van Rochefort, het wild park en de grotten van Han-sur-Lesse, 20 km van Ciney, Kasteel van Lavaux-Sainte-Anne... 15 km van Durbuy (het kleinste stad ter wereld) is vast ook de moeite waard! Je hoeft niet je caravan elke dag te verplaatsen! 😉

• 10Staat v/h sanitair
  • 1Thea11-08-2018

Het ultieme kramperen

Het sanitair verkeert in een zeer slechte staat! Geen wonder dat het gratis is! Alles is heel erg verwaarloosd Zonde. Hier komen wij echt nooit meer terug.

• 1Staat v/h sanitair
  • 10xyantha25-04-2017

elk jaar geen verveling

alles was gewoon top! er is altijd gezelligheid en het is altijd rustig

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Tebbe05-09-2015

Afgetakelde camping

Deze camping komt merkwaardig over. Het heeft denk ik hele goede tijden gekend maar is nu in verval. Grote plekken maar het sanitair laat veel te wensen over. Wij stonden er als enige Nederlanders en dat zegt wel wat. Er is in de directe omgeving niets te beleven en fietsen is gezien het heuvelachtig karakter bijna niet leuk meer. Er loopt een lawaaierige snelweg vlak langs Deze camping zal ik niet meer gaan bezoeken maar dat lag zeker niet aan de knaap die de receptie bezette.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 5Sandra16-08-2015

Behoorlijke tegenvaller

Minpunten: Afgaande op de recencies van vorig jaar, was het een behoorlijke tegenvaller. De zwemvijver was veranderd in een algen-visvijver, aan het basketbalveld was al langer geen onderhoud meer gepleegd, het sanitair was niet schoon en de camping ligt direct aan de snelweg en je hoort dus voortdurend geraas. Pluspunten: Er schijnt wel een basketbalveld in de buurt te zijn en de beheerders zijn erg aardig. Het was heel rustig, dus we hadden een mooie ruime plek met veel privacy.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 10Sow05-07-2014

"Camping Relais"

Agréable, conviviale, site bien entretenu

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Verseelen Jaak03-06-2014

Super

Zeker en vast een aanrader, toffe en enthousiaste uitbaters, er valt altijd iets te beleven, toffe bende, je kan altijd rekenen op de hulp van de uitbaters en ze zijn volop de camping aan het opsmukken en ook héél kindvriendelijk

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9rudydelorge10-10-2012

Geweldig

Wij zijn vorig jaar een weekje geweest met de camper met 2 kinderen(7 en 8jaar). Zij hebben een heel jaar gezeurd om terug te gaan en dat doen we dan ook volgende week

• 8Eetgelegenheden
  • 8annemieke8506-06-2012

We komen zeker nog eens terug!

Ondanks het slechte weer hebben wij ons prima vermaakt op deze camping. De kinderen hebben elke ochtend bij het animatieteam geknutseld. Er is heel veel te doen en te zien in de omgeving. Leuke tijd gehad, komen zeker nog eens terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 9michellambeau03-06-2012

Enfin un camping bon marché pour motorhome

Nous sommes allé au camping le relais par hazard à l'ascension accompagné de nos petits enfants (8, 10 et 13ans). Ils proposaient sur leur site plusieurs activités dont la pêche gratuite. Nous ne voulions pas allé trop loin de la maison et on a bien fait!!! Nous qui sommes généralement mal vu sur les campings vu la longueur de notre motorhome, ici il n'en était rien, ils ont aménagé un énorme terrain exclusivement réservé aux motorhome de toute taille! L'endroit est tout simplement splendide, le gérant fort serviable. Les gosses se sont amusés et ont ramenés plein de souvenirs à leurs parents! Nous y reviendront !

Camping Le Relais info

Camping-informatie