Reviews over Hogne

elk jaar geen verveling

xyantha,
    25-4-2017

alles was gewoon top!

er is altijd gezelligheid en het is altijd rustig

Super

Verseelen Jaak,
    3-6-2014

Zeker en vast een aanrader, toffe en enthousiaste uitbaters, er valt altijd iets te beleven, toffe bende, je kan altijd rekenen op de hulp van de uitbaters en ze zijn volop de camping aan het opsmukken en ook héél kindvriendelijk

Geweldig

rudydelorge,
    10-10-2012

Wij zijn vorig jaar een weekje geweest met de camper met 2 kinderen(7 en 8jaar). Zij hebben een heel jaar gezeurd om terug te gaan en dat doen we dan ook volgende week

We komen zeker nog eens terug!

annemieke85,
    6-6-2012

Ondanks het slechte weer hebben wij ons prima vermaakt op deze camping. De kinderen hebben elke ochtend bij het animatieteam geknutseld.

Er is heel veel te doen en te zien in de omgeving. Leuke tijd gehad, komen zeker nog eens terug!

een mooie verzorgde camping

Jan Peeters ,
    23-5-2012

Top weekendje! Het eten was lekker en de bediening en overige personeel erg vriendelijk.Proficiat aan de organisatie Wij komen zeker een keer terug

Hogne scoort een 7,6 uit 10, op basis van 6 reviews