Vakantiehuis Villa les Auges

Vakantiehuis Villa les Auges

9 reviews over Vakantiehuis Villa les Auges in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit!

Goede prijs/kwaliteit, 9-8-2015

Een ruim huis, waarin je met 10 vlot binnenhuis kunt bewegen, zonder een krap gevoel te hebben. Ruime kamers, badkamers eetplaats etc. Ook handig zijn de 2 livings. Kindjes konden 's avonds rustig apart hun fles drinken, tv zien voor ze gingen slapen. Een groot terras met een mooi onderhouden tuin. Kortom plaats genoeg! Uiteraard is de jacuzzi zalig en dat nog met een mooi uitzicht.

Zoals de reactie hierboven, waren er superveel vliegen aanwezig, maar dat kan natuurlijk aan het warme weer liggen.

Wij komen zeker terug ! De prijs is zeer schappelijk (zeker voor hoogseizoen)!

ps. Een complete keuken met alles op en eraan maakt het echt compleet!

Vliegenplaag.....

2 families, 15-7-2015

Mooie ligging van het huis, mooie tuin met veel vrijheid en een heerlijke jacuzzi die goed onderhouden wordt door de eigenaren.

Het huis zelf is prima en was schoon bij aankomst. Heeft hier en daar wel wat gebreken. Instabiel stapelbed wat nodig aan vervanging toe is en een oven die stuk ging op dag 2. We kregen van de eigenaren op de dag zelf wel een magnetron ter vervanging. Prima service.

Voor ons een groot nadeel en een reden om hier niet snel terug te komen is de hoeveelheid vliegen in en rondom het huis. Honderden vliegen en ze zitten overal. Nadat je er binnen met de vliegenmepper 30 hebt gedood (met de deuren dicht) kun je in minder dan een half uur weer aan de slag. Buiten is het nog veel erger en zijn we tijdens het eten meerdere malen naar binnen gevlucht. Veel horretjes voor ramen en deuren zijn stuk of hebben gaten.

Heerlijk ontspannen !

Ingrid Van Hove, 25-9-2013

Dit vakantiehuis is zalig om er eens volledig uit te zijn. Gezellig ingericht met alle comfort, zeer vriendelijke en behulpzame mensen en alles perfect in orde.

De spa, met diverse massages en het prachtige uitzicht, is gewoon super. Een oase van rust !

Van zodra je buiten dit vakantieverblijf stapt, kan je mooie natuurwandelingen maken en toch zijn er leuke stadjes in de buurt.

een heerlijk weekendje weg

walravens veronique, 11-9-2013

Het vakantiehuis Les Auges is en blijft onze favoriet, zo ook tijdens ons zomers weekend. Daarom dat we ons een beetje geroepen voelen om deze keer een commentaar te vermelden, gezien de (volgens ons) onterechte commentaar dat de woning aan renovatie toe zou zijn. Bij aankomst in Heure overvalt je telkens weer die heerlijke rust, eigen aan de schitterende omgeving, die uitnodigt tot lange wandelingen. Het huis past perfect in het plaatje. De woning is praktisch maar toch op een warme en gezellige manier ingericht, De grote tuin nodigt je uit tot een heerlijke bbq en de jacuzzi onder een overweldigende sterrenhemel (geen lichtpolutie!) geeft je het gevoel heel even, heel ver weg te zijn. Wij keren zeker terug :-)! Familie Walravens

Aangename vakantiewoning

timmermans, 2-8-2013

Wij wensen onze beoordeling toe te voegen. Wij hebben een zeer aangename vakantie beleefd in Les Auges. De Jacuzzi, de woning, de omgeving, de natuur en talrijke wandelmogelijkheden maakten het plaatje compleet.

Wij waren dan ook verrast om bij de beoordelingen een negatieve reactie terug te vinden.

Wij wensen daarom onze beoordeling toe te voegen om een actueel beeld te geven over de woning.

Heel charmante woning die wij kunnen aanbevelen. Heel goede ligging, privacy, wandelen, natuur en zo veel meer behoren tot de mogelijkheden.

Een heel positieve ervaring voor ons en onze kinderen.

Familie Timmermans

Fantastisch weekend met vrienden

Roel van Anholt, 4-12-2012

Met een vriendengroep een leuk weekend gehad. We verbleven met 8 personen en we hebben echt genoten. Het huisje ligt vrij afgelegen in het kleine dorpje Heure, dus het advies is om 1x boodschappen te doen voor een hele week of weekend in een groter nabij gelegen dorp/stad.

Wij hebben een dag gemountainbiked op de mooie routes in de bossen van Heure en vervolgens in de jacuzzi (35 graden) en stoomcabine weer lekker opgewarmt. Heerlijk.

Geweldig weekend

Dennis Jopse, 29-9-2012

Met een groepje van 8 mannen er even tussen uit om een weekendje in de Ardennen te vertoeven.

We hebben met z'n allen ontzettend genoten van het huis en met name de Spa is ons heel goed bevallen.

Sparen voor renovatie

Richard vd h, 29-5-2012

Het vakantie huisjes is drastisch toe aan een renovatie. Daar word volgens mij nu voor gespaard.

Alles is oud en versleten. Van de tuinstoelen die uit elkaar vallen tot de oven die niet werkt en stenen BBQ die op instorten staat (gevaarlijk).

Het bad met de waterstralen zit de pomp van vast en bruine drap loopt uit de gaten.

Afval scheiden is er onduidelijk, bij verkeerd scheiden word en 7 OF 70 euro van de borg in gehouden.

Geen nachtelijke BBQ ivm geluidsoverlast omdat de eigenaar er links achter woont die zelf tot diep in de nacht feestjes geeft en met de zitmaaier rondjes rijd om 04:00.

Wel een lekker grote tuin waar wij een groot deel van het weekend hebben doorgebracht. Door het goede weer hebben wij ons prima vermaakt

De jacuzzi rook wel heel erg naar chloor en de waterstralen werkt niet, maar met de bubbels was het prima vertoeven (ondanks de verstoorde temperatuur regelaar, 39•C).

Geweldig vakantiehuisje!

Martijn, 22-1-2010

Afgelopen zomer zijn we met een stel vrienden naar les auges geweest. Het huisje was heel compleet ingericht. Er is ook volop gebruik gemaakt van de jacuzzi en het turksstoombad! Geweldig!

Enig nadeel was de grote hoeveelheid vliegen! Buiten eten was praktisch onmogelijk. Dit komt waarschijnlijk door de naast gelegen boerderij.

Verder prima vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa les Auges in Heure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa les Auges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa les Auges scoort een 8 uit 10 op basis van 9 reviews.