Vakantiepark Le Bochetay

Tonen op kaart

48 reviews over Vakantiepark Le Bochetay

• 2018
    10Sophie24-06-2018

Chalet met alles erop en eraan

Heel mooie Chalet, goede bedden, mooie badkamer, zeer goede uitgeruste keuken. Voor de Chalet een speelplein voor de kinderen, door de eigenaar goedkoop aan tickets kunnen kolen voor de Grotten van Han, waarvoor onze dank Dominique. Je mag alles vragen aan de die dame, ze zal alles voor je doen die mogelijk is. Gewoon top en komen volgend jaar terug, hopelijk zelfs vroegen naar het Genieterke want de naam is niet gestolen van deze Chalet.

Mensen niet alle chalets daar zijn vuil en vies, weet de juiste te kiezen zoekt op internet naar Genieterke daar zult u genieten.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 10Hilde24-06-2018

Super super Chalet wat een luxe

Alles top verzorgt, netjes, mooi, aangenaam. Heel veel duidelijk uitleg voor aankomst van de eigenaars, leuke attentie bij het binnen komen. Veel te doen in de omgeving, heel rustige plaats ik raad deze Chalet Genieterke Chalet 20 aan de wereld aan Bedankt dat wij er mochten logeren en komen zeker en vast terug

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2017
    5Johanc195723-08-2017

Bochetay is een wat somber park. Geen tweede maal!

Bochetay is een wat somber park met in augustus veel lege vakantiewoningen. De dorpjes in de omgeving zijn aardig, maar zeker steden als Dinant en Namen kennen vergane glorie. Op een jong meisje na vonden we de medewerkers van de receptie nogal afgepast en niet erg bereid mee te denken bij een acute medische vraag. De informatie op de uitgebreide documentatie is niet helemaal up-to-date, zeker niet als het gaat om een bezoek aan een huisarts of tandarts.

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 3jan10-05-2017

nooit meer

beste mensen, eerst en vooral kilometers ver je sleutel halen, geen receptie ter plaatse. Het park is niet onderhouden en de chalets nog minder. Kilo's stof aanwezig, in de laatste weken(jaren) niet gereinigd. Ook geen internet aanwezig. Dit vakantiepark is sterk op weg ineen te vallen. Er zijn betere chalets te vinden voor die pijs

• 2Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Oude reviews

4Larisa17-11-2015

Vuil vakantiehuis

Wij logeerden in een echt vuil huisje. Bij aankomst zijn we onmiddellijk beginnen kuisen. Overal spinnen en vieze vloeren. Auto staat op parking en dan moet je te voet verder naar het huisje waar totaal geen verlichting voorzien is, dus echt onveilig. Hier komen wij nooit meer terug.

• 2Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8Greet05-11-2013

idiale plek om tot rust te komen

het was 2 jaar geleden dat we nog eens een verblijf doorbrachten op het domein. onze eerste indruk deze keer was dat het park beter onderhouden is dan de vorige keer.Op de huisjes is niets op aan te merken,deze zijn steeds in orde.wij vinden dit een ideale plek om tot rust te komen na een drukke periode van werken.we komen er zeker en vast nog eens terug.

• 7Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 6MarcVansteenkiste16-10-2013

het viel wat tegen

een huisje gehuurd van een eigenaar het huisje was wel proper 2 slaapkamers beneden 1 met stapelbed 1 en 1 tweepersoons bed 1 boven met 1 tweepersoons . maar het domein viel tegen. het is er wel rustig,er start geen enkele gemarkeerde wandeling vanuit het domein. u moet naar heur langs de grote weg kleine 2 km ,of naar een ander dorp gaan voor een wandeling aan te vatten. het fiets knooppunt is er ook je kan starten in heur voor bij toeristiche dienst .goed uit je doppen kijken voor de nummertjes veel minder goeie wegen sommige fietswegen niet te doen voor een gewone fiets door de bossen bijzonder als het geregend heeft de streek is wel mooi en rustig voor een winkel is ook een eindje rijden dichstbijzijnd winkel is op goeie 3 tal km voor een grote winkel nog verder

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8Bjorn21-07-2013

fantastisch

zeer netjes en goed park prijs zeer mooi 2 mooie grote speeltuinen alles bij de hand

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 4Lisa Boogaard-Peelen04-06-2013

dit nooit meer!

het huisje ERG vuil ! slechte verlichting buiten sleutel afhalen 10 k.m verder en locatie moeilijk te vinden er was b.v pan waar scheur in zat van boven naar beneden in stalen pan! afzuigkap? durfde er haast niet onder te koken

• 1Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Kim18-04-2013

Midden in natuur

Zeer rustig park, jammer dat alle chalets ander kleurtje hebben, wel zeer ruim, heerlijk om op balkon te zitten, snel donker binnen in huis.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met partner in september 2012

1 tip over Vakantiepark Le Bochetay

• Kim, 18-04-2013

Wildpark bij grotten van Han, was mooie en leuke rit. Ook leuk boomklimpark

0 vragen over Vakantiepark Le Bochetay

Vakantiepark info