Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

9 Reviews over Du Bonheur

• 8B Moorman21-09-2010

Mooi huis met een heerlijke jaccuzi.

Mooi en ruim huis met een fijne sauna en een heerlijke jaccuzi waar we tot in de kleine uurtjes van genoten hebben. Ook een paar minpuntjes: jammer dat er geen lekkere tuinstoelen waren. Horren voor de ramen en de tuindeur is ook geen overbodige luxe (veel vliegen in huis). De borg a €300,- uiteindeljik via TO teruggekregen (dank daarvoor), omdat de eigenaar niet reageerde op telefoontjes en email. Vervelend, vooral omdat we wel een heerlijke week in dit huis in de Ardennen hebben gehad.

• 10fam: janssen11-01-2010

Geweldige vakantiewoning.

Hartelijk ontvangen door de eigenaars met fles bubbels in een zeer goed ondehouden woning. Prachtige ligging ,en woning voorzien van alle luxe en comfort. Voor de derde maal geboekt,en er zullen er vele volgen Ik raad deze luxe villa aan iedereen aan.

• 9Els V.03-02-2009

Super huisje!

Echt een aanrader. Veel ruimte en luxe. Zalig genieten in de sauna en jacuzzi. Wel wat moeten zoeken om de sauna in gang te krijgen, maar alles super! Niets op aan te merken!! TOP huisje!

• 9Elke & vrienden23-11-2007

We hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in Villa du Bonheur. We hebben vooral genoten van de jacuzzi en de sauna waar we echt tot rust kwamen. De omgeving is ook ideaal om lange wandelingen te maken en een uitstapje naar Marche is ook een aanrader. Volgend jaar keren we zeker terug. Groetjes

• 9Steven Proven23-11-2007

Voor de tweede keer hebben we in Villa du Bonheur gelogeerd. Net zoals de eerste keer is het ons enorm goed bevallen. We begrijpen echt niet dat er één familie kritiek had op dit huis. We kwamen er zoals de eerste keer weer volledig tot rust. Het huis was deze keer weer netjes in orde. Als afsluiter van dit weekend gingen we eten bij de Italiaan in Marche. We komen zeker terug.

• 9stockx19-11-2007

Zeer goed onderhouden woning en van alle comfort voorzien . Wij komen zeker terug. Alles correct afgehandeld door de vriendelije huiseigenaar.

• 9stockx19-11-2007

Zeer vriendelijke eigenaar,van alle gemakken voorzien. Alles correct afgehandeld.Wij komen zeker terug. Echt een aanrader

• 6kenis29-10-2007

2 maanden en een helf moeten wachten op waarborg. Door tussenkomst van Euro relais waarborg terug gekregen. weinig privacy in tuin

• 9Y Remmerde24-02-2007

Een geweldig vakantiehuis.Leuke inrichting,licht en ruim.Zeer schoon.Een mooie sauna en jacuzzi,een aanrader.

Villa Du Bonheur info

• CafeNiet beschikbaar