Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

16 Reviews over Cornélia

• 9fam. de meyer03-11-2014

echte aanrader!!

Een fantastisch vakantiehuis, zeer smaakvol en gezellig ingericht! Heel veel ruimte, van alles voorzien en heel netjes!! In het hart van de Ardennen. Een echte aanrader!! Wij komen zeker terug!!

• 9Joost Ramaut12-03-2014

Gezellige, ruime en nette vakantiewoning

We hadden het prima naar onze zin in vakantiewoning Cornelia. De woning is erg ruim en beschikt over alle comfort, met onder meer een haard, uitgeruste keuken en gezellige zitruimte. Bij aankomst lag alles er netjes bij. De kinderen konden zich volop uitleven in de ruime tuin en wij genoten van de prachtige groene omgeving. Prijs/kwaliteit is prima.

• 8Véro Junius18-08-2012

The place to be voor jonge gezinnen en/of vrienden

Op rolafstand van sterrenrestaurant 'Le fou est belge' (lees, je kan een babyfoon meenemen, als je geen babysit hebt), is deze smaakvol gerestaureerde ruime woning een mooie plek voor gezinnen met kids. Je kan lyrisch worden over de tuin, waar ze kunnen ravotten, groot en klein (dit grote kind (46) heeft meegewerkt aan een blokhut in de bomen), om daarna 's winters aan het twee-kanten-vuur te aperitieven aan de toog, mét verstelbare barkrukken, waar zelfs Loulou van 3 niet van weg te slaan is Vandaar 10 voor inrichting. Elke kamer is zorgvuldig gedecoreerd (niet met aftandse brol, wat je vaak ziet in dergelijke huizen), ook bestek, servies, glazen zijn nieuw, proper en je vind er naast de vaatwas ook alles wat je nodig hebt. Alles net. Iedereen heeft recht op genoeg ruimte en privacy in de kamers. Een grote barbecue maakt het 's zomers en 's winters supergezellig op het reuzeterras. Na 20 jaar Ardennenweekends, heeft deze plek ons hart gestolen, en is dit onze Ardeense thuis geworden.

• 7BT14-08-2012

Rustig verblijf

Rustige omgeving. We hadden met onze groep voldoende accommodatie voor een gezellig vertoeven. Leuke BBQ op terras gehouden. Leuke wandel omgeving. Prijs kwaliteit zeer geschikt.

• 8Senne M07-08-2012

De perfecte vakantie

Het perfecte huis en de perfecte omgeving om tot rust te komen. Een mooie keuken, living, badkamer en de grote slaapkamers zorgen voor de juiste prijs / kwaliteit verhouding. De omgeving nodigt uit tot heerlijke wandeltochten. Verder is er in de buurt ook nog een speeltuin of kan je boerengolfen bij een plaatselijke landbouwer. Kinderen zullen zich hier dus niet vervelen. In Durbuy (10 km van Heure) kan je heerlijk kayakken of de stad eens verkennen. Kortom dit vakantiehuis is een echte aanrader, dé vakantie in eigen land!

• 8van der hoogerstraete 07-08-2012

ternat meets heure

heure de poort van de ardennen

• 8koen Van der hoogerstraete07-08-2012

Zalig genieten

Vakantiehuis Cornelia is een zalig huis om naar toe te gaan. Het uitzicht langs de achterkant is typisch voor de ardennen, langs de voorkant is er een straat, maar hebben wij niets van last van gehad. Aan de overkant van de straat is er een mooi speelplein en speeltuin voor zowel grote als kleinere kinderen. Het is dicht gelegen bij Durbuy en nog vele andere aangename dorpjes. Enkele kilometers verder is er een grote winkel voor de boodschappen te doen maar de bakker is wel iets verder. De slaapkamers zijn zeer ruim en de leefruimtes zijn meer dan groot genoeg om met een groep en kinderen naar toe te gaan. De ruimtes waren proper. Op het grote terras is het zalig vertoeven, met het mooie uitzicht. En voor de prijs moet je het zeker niet laten. Wij komen zeker en vast nog terug.

• 8Eddy07-08-2012

Toffe woning! Aanrader!

Vakantiehuis Cornelia was mij zeer goed bevallen. De locatie is top, dichtbij Durbuy en ideaal gelegen om te wandelen, kajakken, golfen en van de natuur te genieten! Het huis is mooi ingericht, ruim, kindvriendelijk, gezellig en ook modern en heeft een zeer grote tuin. De ingebouwde barbecue overtrof mijn grootste dromen! Ik raad huize cornelia bij iedereen en kom zeker terug!

• 9Dobbelaere07-08-2012

Compleet verblijf in oase van rust

zeer ruime woning met indrukwekkende tuin. Bij ons werkte alles perfect en was het kraaknet. Woning ademt ardense geschiedenis uit, maar is waar nodig uiterst modern ingericht. Indrukwekkende living en keuken. Kinderspeelzaal naast eetkamer. Vernieuwde badkamers. Wij kozen voor de rust en waren voorbereid dat er geen winkel in de buurt is (4 km). Omgeving is prachtig per fiets of te voet. Kayakken in Durbuy (10 km) was ook meegenomen, of vissen aan de Ourthe (2 km). Aanrader. We gaan terug.

• 9Fam. Suys-Depauw05-08-2012

een plek om tot rust te komen

Iedere herfstvakanite gaan we met gans de familie naar het huis. Een plek waar er voor iedereen voldoende mogelijkheden zijn om zich te ontspannen. De kinderen kunnen zich uitleven binnen en buiten. De leefruimte is ruim en gezellig ! Een ECHTE aanrader om de baterijen terug op te laden !!

Vakantiehuis Cornélia info

• CafeNiet beschikbaar