6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Castel Les Sorbiers voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Castel Les Sorbiers in het Nederlands

Speciale locatie voor een keer

Em Akker
15-9-2016

Alles was goed, ontbijt, ruime kamer en badkamer, wifi was oke, inchecken supersnel. Geen airco op de kamer. Was erg heet maar is zeldzaam in septmeber dat het 30 graden is, Hotel diner is prima prijs en prima kwaliteit Beetje jammer dat je niet gezellig kan wandelen langs het water direct vanuit het hotel. Volgens mij kan je er wel fietsen mee naar toenemen of huren daar.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onverwacht gul onthaal.

Willy Lauwereins
12-5-2016

Perfecte dienstvaardigheid van het personeel. De kamer was heel gerievig en netjes onderhouden. Heel rustige omgeving. Heel uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustgevend!

Dilliën - België
4-4-2016

Prachtige ligging van het domein! Mooie verzorgde kamer met tv met o.a. Vlaamse kanalen :)
Nette badkamer en je kan de verwarming zelf bedienen Vriendelijk personeel Wijzelf waren minder fan van de menu maar dat is dan weer een persoonlijke smaak Voor ons was ons verblijf allesinds voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in maart 2016

Hoge verwachtingen waren niet ingelost.

mabel
13-10-2015

Mooie ligging , rustig gelegen. Prachtig uitzicht kasteel Kamer was sterk verouderd , is dringend aan opknapbeurt toe. Er was ongedierte in onze kamer , geen hoeslakens op de matrassen , enkel een laken die continue loszat waardoor men rechtsreeks op de matras lag . De zetel in de kamer was bezaaid met zwarte haren . In de badkamer was er ook ongedierte aanwezig op de gordijnen. De prijs / kwaliteit van het restaurant was ondermaats. Te weinig saus bij het gerecht met het hammetje , droge en taaie rijst bij de scampi´s en vond de eetzaal op zich meer als een refter dan restaurant,weinig gezellig ten opzichte van de buitenkant(kasteel).

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtig accommodatie, ontbijt slecht

fam.vd ven
21-8-2013

2de keer in het castel, 1ste keer bijgebouw, 2de verdieping met bagage niet aan te raden.Dit keer hoofdgebouw, prima kamer op 1ste verd. Maar als je 'n fatsoenlijk ontbijt wilt hebben moet je niet rond 9.30 aan tafel gaan! Geen broodjes of croissants, en 1 soort kaas en 1soort worst, het weer was warm dus zaten er vliegen, buiten dat er dus geen enkele keus was, was het weinig aantrekkelijk! De eerste keer was het beslist beter, maar de laatste keer was het kasteel onwaardig, nooit eerder in 'n hotel zo'n karig ontbijt gehad!

Gereisd met partner in juli 2013

goede prijs/kwalteit verhouding

Ariane Van de Veken
2-4-2013

Rustig gelegen langs de Maas en in de bossen. Mooi en goed onderhouden gebouw en domein. Tamelijk afgelegen. Lekker eten Goede prijs/kwaliteit verhouding! Gemoedelijke sfeer.

Gereisd met partner in maart 2013

Ok maar toch bedenkingen

Jan en Mieke
5-11-2012

Positief: - Heel vriendelijk personeel - Mooie ligging - Aangename en ruime kamers

Negatief: - Er was ook een grote groep van meer dan 30 'ouderen' die heel veel kabaal maakten en het restaurant monopoliseerden - fruitsalade werd niet bijgevuld aan het ontbijt, op = op - om 1u 's nachts gewekt door luide muziek uit het restaurant (personeel die muziek opzette tijdens het opruimen?) - om 1u 's nachts ook kabaal door schuiven van tafels, stoelen, borden, .. bij opkuisen van restaurant - eten is goed maar ook niet meer dan dat

Gereisd met partner in januari 2012

Rust alom

fredvanremoortere
18-8-2012

Castel Les Sorbiers is fantastisch gelegen aan de boorden van de Maas. Een oud kasteeltje, buitenzijde in zijn oorspronkelijke staat gelaten, binnenkant aangepast aan de huidige noden (sanitair, flatscreen, enz..). Zeker zijn prijs waard. Personeel uitermate charmant en vriendelijk. Het eten is meer dan behoorlijk, bijna 'super'. Enkel één (1) kleine opmerking : zéér lange wachttijden tussen de verschillende gangen bij het avonddiner. We kunnen pas redelijk laat aan tafel (19u00'), en hebben pas gedaan met onze 3 gangen omstreeks 21u00 door de lange wachttijden van circa 30 à 40 minuten ! Voor de rest : helemaal top !

Gereisd met partner in augustus 2012

middelmatig.

Shoutingchristelle
18-11-2011

We waren in Castel op 1 nov. voor een gastro WE. Bij aankomst was de kamer niet volledig gekuist (haren in de lavabo). De dagen nadien was dit opgelost. Eten was lekker (wild) maar het ontbijt was een beetje mager ; geen koffiekoeken of croisants, maar voor de betaalde plrijs is dit aannemelijk. Zeer mooie omgeving en rustige ligging. Een goed middelmatig vakantie oord.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige locatie

Gino ARCHIE
3-8-2011

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verzorgde maaltijden. Het dessert van ons gastronomisch avonddiner was echt subliem! Onze nachtrust (kamer 003 gelegen boven de kelderverdieping in het paviljoen) werd voortdurend verstoord door motorlawaai uit de kelder.

Gereisd met partner in Sun Jul 31 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castel Les Sorbiers in Heer sur Meuse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castel Les Sorbiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.