Hotel Le Val des Colverts

7.9Goed

België, Namen, Hastière-par-Delà

Op vakantie geweest naar Le Val des Colverts?

7.9Goed

8 reviews over Hotel Le Val des Colverts

• 10Gotcha20-05-2013

supervriendelijk en de hond mag mee

Het was ronduit een geweldig hotel,heel lekker eten,menu werd zelfs naar persoonlijke keuze verandert,uitgebreid ontbijt,proper,gezellig.En iedereen was daar vriendelijk.Wij komen zeker nog eens terug.Attentie voor ons 30 jarig huwelijk.Kortom een aanrader. Ruime kamer,alles aanwezig in badkamer,haardroger,zeep,shampoo,bad, groot terras vooraan,parking.Ligging ok,veel wandelmogelijkheden aan maas.Dinant enz....;

Gereisd met partner in mei 2013

• 9andrea5521-03-2011

Goed voor een weekend!

Met 1 kind van ruim 1 jaar was het goed toeven in het hotel. Campingbedje dat idd netjes werd opgeschud en beertje in de hoek (heel herkenbaar) Eten eenvoudig maar goed, jammer dat je door de bar heen naar het restaurant moet (beetje omslachtig) Mooie omgeving, goede service!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 4J Sprey26-03-2010

Wat een teleurstelling.

Hotel Le Val des Colverts in Hastière-par-Delà stelde ons teleur. Arrangement van drie nachten geboekt voor 2 personen en daarvoor was bijna 400 euro veel te veel geld. Eten was geen enkele avond zelf te kiezen en we kregen het idee dat wij de kliekjes uit de vriezer voorgeschoteld kregen. De kamer: een ramp. Doordringende sigarettenlucht, dakgoot onder het raam vol peuken, brandplekken van sigaretten op meubilair, geen lamp bij het zitje, slecht licht bij het bed, geen spiegel, geen prullenbakje, geen haakje voor je jas, de afstandbediening van de rammelende tv is te vies om aan te raken, geen glazen, geen plankje in de badkamer (viel er af), de wc is een 'dwarszitter' (te dicht bij tegenoverliggende muur), douchekop groen uitgeslagen, kamer wordt alleen op verzoek gereinigd, bed heeft venijnig spiralenmatras en kraakt als een martelaar. De eigenaar had een wond en liep in bebloede kleding rond, de 2 pinautomaten waren kapot dus moet men geld pinnen in het dorp. Geen aanrader.

Gereisd met partner in februari 2010

• 7andré W.15-09-2009

prijs-kwaliteit : prima

Klein hotel, maar ruime en nette kamers. Grote badkamer. De hond is er welkom.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8snoek02-09-2008

Prachtig en rustig gelegen hotel

Zeer vriendelijke bediening en mooie kamers.Omgeving schitterend, Hermetton sur Meuse is een prachtig wandelgebied.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Linda09-08-2007

De andere mening van dit hotel hoef ik niet te verbeteren. Wel nog een aanvulling: voor kinderen (in ons geval een baby van net 1 jaar) waren ze ook goed ingespeeld, een ruime kamer, een campingbedje, waarvoor niets betaald hoefde te worden.

Klasse! Compliment voor de zgn poetsvrouw, die ook nog telkens elke morgen het beertje van ons zoontje in de hoek van zijn bedje neerzette!

Gereisd met familie in juli 2007

• 823-07-2007

Aangenaam hotel/restaurant/café/taverne. Losse sfeer (zolang er personeel is kan je inchecken, bij de vraag of we om 10 of 11h de kamer moesten verlaten was het antwoord: "comme vous voulez" :-)). Fantastisch ontbijt met boterkoeken, vers fruitsap, lekker brood, boter, charcuterie... We verbleven er twee keer, de grootte van de kamers varieert een beetje, telkens waren zij gerieflijk en proper. Tijdens een vorige hete zomer waren er op de kamer 2 verplaatsbare ventilatoren ter verkoeling (Er is geen airco.) Ook het restaurant (bezocht op een andere gelegenheid, in het wildseizoen) is een aanrader. Zoals vaak in Wallonië: niet te veel franjes (wel mooie presentatie), gewoon heel lekker eten. Gelegen in Hastière, niet zo ver van Dinant, Philipeville, ... Hier komen wij zeker nog terug.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel Le Val des Colverts info