Vakantiepark Domaine Les Gaux

Nooit meer

Bruno,
18-11-2018
  • Activiteiten1

Zeer dicht bij het dorp en de winkels.

Maar, er worden heel wat huisjes gebruikt voor permanente bewoning. De marginaliteit, koterij en allerhande constructies zijn veelvuldig. Eigenaars/permanente bewoners eigenen zich gronden toe van de gemeenschappelijke delen van het park.Marginaal!!!

Gereisd met partner in november 2018

Goede locatie , slecht onderhoud huisje

Anna,
14-8-2018
  • Activiteiten2

Prachtige omgeving niet erg toeristisch en leuk een dorpje op loop afstand

Huisje zou leuk kunnen zijn als men het goed schoon hield en moderniseerde en schone goed bedden , veel spullen waren stuk of erg oud en voor al was het erg gehorig , je hoorde alles maar de prijs is wel gunstig dus net wat je ervoor over hebt 😅

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer, zeker niet aan te raden.

Tom,
5-8-2018
  • Activiteiten1

In Juli een Bungalow geboekt bij dit park Via Belvila.

Bij aankomst blijkt het hier te gaan om een zeer oude en vervallen Bungalow. De spinnenwebben hangen nog aan de muren, de bedden vallen uit elkaar als je ze verschuift, hierom afgelopen nacht op de grond geslapen. De muffe lucht zorgt voor hoofdpijn, de vaatwasser is vies en blijkt verstopt te zijn. Kussens zijn vies en lijken al een jaar niet gewassen. Zelf het bad maar schoon gemaakt omdat die niet bruikbaar was. Al het meubilair/servies moet schoon gemaakt worden alvorens gebruik, de deur die nauwelijks op slot kan.. de sleutels die missen van bijv. de badkamer.

Geen sfeer op het park.

Als alternatief een 6-persoons bungalow aangeboden gekregen, dit was net zo smerig als de 4 persoons.

Kortom, een smerig huis dat onze vakantiepret behoorlijk bedortven heeft.

Hebben na 1 nacht hier geslapen te hebben besloten om elders onze vakantie voort te zetten.

Zeker niet aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer

Masa,
18-7-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

De omgeving is prachtig !

Het huisje is oud en niet erg schoon.

Vies bestek in de keukenla blikopener stuk.

Pit van het fornuis stuk handdoeken rekje in de badkamer viel spontaan van de muur . Terras stoel met 3 poten plinten boven aan de trap zaten los. Wc borstel onder .....

Geen schoonmaak setje aanwezig . Alleen oude muffe dekens zijn er en geen dekbedden.

De bedden slapen zalig !

Het park is vrij rustig niet alle huisjes zien er even netjes uit.

De vrouw van de “receptie” is een vriendelijk Nederlands sprekende vrouw. Er is geen mogelijkheid om te pinnen de borg moet contant worden voldaan.

Op het park staan een aantal huisjes die van eigenaren zijn. Wij hadden deze als buren en waren alles behalve vriendelijk !

De ligging is mooi maar zou hier in dit park niet meer terug komen!

Ondanks dat het zeker niet duur was mag het huisje wel schoon en heel zijn!

Gereisd met partner in juli 2018

Súper, lage prijs, mooie omgeving

Petra B.,
31-1-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

We zijn in 2016 voor het eerst in dit park geweest.

ja , het is gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. En nee, er zijn geen zwembaden, disco's en bowlingbanen ( het is goddank geen park van keten ) en ook daar is de prijs naar.

Onze kinderen ( 3 pubers ) komen er graag en zo gaan we in februari voor de vijfde keer naar Les Gaux.

We willen niet anders meer. Knus huisje, leuke openhaard.

In de omgeving heel, heel veel te bekijken en te doen.

En dat voor een bodemprijs ( voorjaarsvakantie, 7 nachten 250 euro met vijf personen inc. hond ! )

Niet gaan als je kritisch bent, park van keten taferelen gewend bent en niet in staat bent jezelf prima te vermaken.

De dame van de receptie is enorm vriendelijk en spreekt vlaams.

Het dorpje is leuk, goede bakker en een leuk restaurant ( Val de meuse ) ook staat de oudste kerk van Belgie in het dorp, zeker een bezoek waard ! Vlakbij een kleine grot die zonder begeleiding te bezoeken is.

Top lokatie, top vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

never again

Renée Huyghe,
2-1-2018
  • Activiteiten1

verouderde onveilige bungalows zijn geld zeker niet waard, niet kindvriendelijk, niet brandveilig zou hier nog geen 5 euro per nacht voor willen betalen laat staan 65 euro

Gereisd met partner in december 2017

Fantastische omgeving

Rodenburg,
3-6-2017
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Pannen zonder deksel, stopcontacten gevaarlijk

Hebben een parasol gemist. Belangrijk bij warm weer.

U schrijft in uw brochure dat er wifi is. Dat is niet bij het huisje, daarvoor moet je naar de receptie. Niet handig als je zakelijke dingen te regelen hebt.

Pluspunten zijn er zeker ook. De bedden waren fantastisch, ligging van het huisje prachtig

Ontvangst receptioniste zeer vriendelijk. Huisje was zeer schoon bij aankomst. Al met al toch reden om terug te keren. Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

Niet meer in dit park

Marianne
7-5-2016
  • Activiteiten2

Wat een ontzettend onfris huisje (nummer 6)! Bah!! De matrassen waren vies, de lucht kwam je al tegemoet zodra je de voordeur opendeed en was er met luchten niet uit te krijgen. Je bent verplicht 50 euro aan schoonmaakkosten te betalen. Zo voor het oog lijkt het verder wel "redelijk" schoongemaakt. Je mag/kan je auto niet bij het huisje parkeren, terwijl de vaste bewoners (??) van dit park dat wel gewoon doen. Heb dit bij de receptie gemeld maar er werd nauwelijks op gereageerd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Voor één keer goed te doen

Saar
29-3-2014
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

We zijn een weekendje in een huisje op het park Les Gaux geweest. Een goed verblijf maar er zijn wat verbeterpunten.

- Het huisje is koud en tochtig. Daardoor betaal je veel extra voor de stookkosten in de herfst/winter.

- Schoonmaakkosten zijn hoog en niet vrijwillig.

- Het huisje is voor het oog schoon maar als je beter kijkt zie je stof en spinnenraggen.

- Het water wordt warm m.b.v. een boiler.

- Het huisje is basic. Geen gezelligheid in het huisje en ook geen extra's. Vergeet dus geen toiletpapier mee te nemen!

- Het huisje heeft geen pad naar de voordeur. Je moet over het gras en door de modder om de voordeur te bereiken.

- Er is geen parkeerplaats bij het huisje.

- De trap naar boven is erg stijl.

- De elektrische kookplaat laat de stoppen doorslaan bij veel gebruik.

Verder is de receptioniste vriendelijk en praat ook Vlaams. Wel controleert ze de huisjes alleen dus reken op lange wachttijd bij vertrek.

Het park is netjes en de omgeving blijft natuurlijk prachtig!

Gereisd anders in maart 2014

smerig huisje in een dubieus park

Michel
30-8-2013
  • Activiteiten1

Het huisje dat we geboekt hadden, nr 54, stond in een vuil en slecht onderhouden park. Het huisje zelf was ontzettend oud, smerig en alles stonk naar rook. De organisatie bood ons zonder aarzelen een huisje op een ander park aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine Les Gaux in Hastière-par-Delà, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine Les Gaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.