Vakantiehuis Bonsaï

8 reviews over Vakantiehuis Bonsaï

• 2017
      9Emelia17-04-2017

Geweldig!

Een perfect huisje voor avontuurlijke zielen.

Gereisd met vrienden in april 2017

• Oude reviews

4Lizz08-06-2011

Wat een drama

Met onze oudere hond een midweekje geweest. Het mooiste was het weer. Parkeerplaats boven aan de berg, huisje via een eng steil paadje te bereiken. Erg gevaarlijk met je bagage en boodschappen. Het huisje was helemaal niet schoon gemaakt. Koffie vlekken zaten nog op tafel, tandpasta vlekken op de wasbak en bloedvlekken in bed. Bah! Wel werden we getrakteerd op bouwvakkers die om 8 uur al bij de buren stonden te tegelen. Geeft niets knapt het alleen maar van op, wat ook nodig is. Het engste was nog om 's avonds in het donker de hond uit te laten. In het pikkedonker die steile berg beklimmen voor een stukje vlakke grond. Dat werd dus de parkeerplaats. En dan weer in het donker terug naar je huisje wat een aantal valpartijen op heeft geleverd. Wel heel "gezellige" Poolse buren die daar met erg vele in een aantal huisjes zaten. Door goeie planning hadden we in 1x klimmen gelukkig al onze baggage weer in de auto. We zeiden gedag en NIET tot ziens.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Fam Smink17-07-2010

Geweldige omgeving

Prachtige omgeving en een mooi, eenvoudig park. Het restaurant is alleen in juli en augustus open, maar Hastiere en Dinant zijn niet zo ver weg. We gaan zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2010

• 6D van Zon15-11-2009

leuk park zeker om over te doen

het was een mooie buurt alleen jammer dat het zwembad zo koud was

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 8Mike15-06-2009

In de herfst periode minder druk

Een aangelegd park met mooie bungalo's in de herfst is er niet veel te doen maar je kunt er geweldig wandelen en het heeft een mooie omgeving. De grotten van han zijn niet hier vandaan.

Gereisd met partner in oktober 2005

• 4Wilma05-06-2008

Deze huisjes zijn aan vernieuwing toe. Vieze oude badkamer. Vochtig.Erg oude keuken waar van alles aan kapot is. Terras? Waar? Er liep een moeilijk begaanbaar paadje naar de voordeur (die je trouwens dicht moest trappen om te kunnen sluiten). Dit paadje was erg smal, vol stenen en schuin, dus geen enkele mogelijkheid om buiten te zitten hoewel het erg heet was. Toen we kwamen melden dat er geen stroom was werd ons verteld dat ze op t park aan t werk waren en dat we zelf de werklui moesten gaan zoeken om het ongemak te melden. Het enige positieve waren de omgeving en de nieuwe slaapbank. De rest is ver beneden pijl. Gaan hier nooit meer heen!!!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Esther06-08-2007

Prachtige omgeving.Geweldig voor honden daar.Park gaat erg achteruit. Aandacht vr huisjes wrdt niet meer gegeven.Wij hadden een ruim huis mr van de inrichting was veel stuk en wordt niets aan gedaan.Snackbar gt dicht bij slechtweer en dan heb je daar niets meer.Restaurant eten is slecht en de bediening ook.Receptie is vriendelijk en spreekt vlaams.Rest spreekt alleen maar frans. Zit het weer tegen daar gooien ze alles dicht. Hebben er 2 weken gezeten maar voor de omgeving. Het was voor de kids super dankzij PBN animatieteam. Die werken keihard om er wat van de temaken. Nemen taken op zich die het park zou moeten doen.inrichtingg huisjes gevaarlijk vr kids.Bedden een hel, slpkamers vies net als de dekens. Eindcontrolle slaat nergens op. Ze tellen de borden en dat is het. Meldingen gemkt van alles wat stuk was maar reparenen ho maar. Heel jammer. Leuk vr een pr daagjes maar niet langer. Het kan zo'n super park zijn vermoeden wij mr doe er iets aan.p.s. zwembad steenkoud en vies.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8hans01-06-2007

Mooi vakantiepark regelmatig geweest. Huisjes zijn uiterst functioneel ingericht. Bij de receptie spreekt men Nederlands. Omgeving is waanzinnig mooi, Dinant ligt op een steenworp afstand voor de nodige boodschappen. In het voorjaar heerlijk rustig om een weekje te relaxen.

Gereisd met vrienden in maart 2004

0 tips over Vakantiehuis Bonsaï