Hastière-par-Delà

We hebben een aantal aanbieders voor Hastière-par-Delà voor je op een rij gezet:

Reviews over Hastière-par-Delà

Rustig, niet gecommercialiseerd

Sarita,
    13-7-2018

We komen hier bijna maandelijks. Het liefst zou ik er geen reclame voor maken, omdat net de rust en de afwezigheid van de toeristen het hier zo aangenaam maken. De vriendelijke bevolking verdient echter een vermelding. Het dorp wordt mooi netjes gehouden.
    Alles is heel eenvoudig, back to the basics, rustig. Een mooie uitvalbasis om wandelingen te maken. Voldoende eetgelegenheden waar je relatief goedkoop, een behoorlijke maaltijd krijgt of op een terrasje wat kan drinken of een ijsje eten. Een afrader voor mensen die houden van luxe, nachtleven, commerciële drukke straten, overvolle terrasjes, pretparken, de laatste nieuwtjes, een voorgekauwde vakantie, etc ... Maar alle mensen, volwassenen en kinderen, die houden van rust, wandelen, de natuur, die zichzelf kunnen bezighouden zonder dat het stukken van mensen kost, die het leuk vinden om Frans te oefenen (je bent hier trouwens in Wallonië), is dit een aanrader.
    Hier zou ik wel oud willen worden.

Gereisd met partner in juli 2018

schattig dorpje met bosrijke wandelomgeving

De Meyer,
    23-10-2010

Heel mooie Romaanse kerk, enkele schitterende restaurantjes , o.a. Le Campagnard, Prune de Bois,Val des Colverts. Je kan een heel eind langs de Maas wandelen, het dorpje zelf heeft alles wat je nodig hebt, een Spar supermarkt en benzinestation, en lekkere bakkers, vooral die aan de brug met heerlijk gebak.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

mooi plaatsje langs de maas

sanal,
    29-8-2008

Leuk sfeervol plaatsje. Zou zo op een ansichtkaart passen. Rustige plaats de oversteek naar Hastiere bied winkels voor je dagelijkse levensbehoeften. Er zit een heelijke bakker waar je de allerlekkerste stokbroden en gebakjes kan halen. De mensen proberen de woordjes die ze in het nederlands kennen ook te gebruiken. Hele vriendelijk en behulpzame bevolkingsgroepering.

Gereisd met partner in Fri Aug 29 2008 18:08:28 GMT+0000 (UTC)

Een schitterende omgeving, een klein schattig dorpje

Steven,
    5-3-2007

Een schitterende omgeving, een klein schattig dorpje. Je kan er prachtige wandelingen maken, die soms wel erg avontuurlijk worden. Vorige deden we een kilometers lange afdaling door een bos over een bospadje dat ook nog overstroomd was door een riviertje om uiteindelijk langs de boorden van de Maas uit te komen. Binnenkort gaan we weer! Je kan een bungalow huren in het domain du Bonsoy. Heerlijk rustig gelezen tenmidden van een bos. Hastière is een absolute aanrader voor een weekendverblijf. Enkele goed verzorgde restaurantjes.

Gereisd familie in Fri Dec 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving ,leuk plaatsje gelegen aan de Maas

ingrid,
    20-9-2005

Mooie omgeving ,leuk plaatsje gelegen aan de Maas. Van hieruit mooie fietstochten te maken b.v naar Givet (frankrijk) en Dinant. Verder zijn Namen, Bouillon en Charleville- Meziere zeker een aanrader.

Gereisd anders in Tue Sep 20 2005 22:26:05 GMT+0000 (UTC)
Hastière-par-Delà scoort een 8 uit 10, op basis van 18 reviews