Hotel Des Ardennes

Hotel Des Ardennesstersterster

5.5Voldoende

België, Namen, Han-sur-Lesse

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Des Ardennes?

5.5Voldoende

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Des Ardennes

• 8L.E. van Loenen18-02-2011

Mooie plek.

Des Ardennes is een goed hotel en in Han-sur-Lesse is veel te zien en te beleven!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 3JPL de Keersmaeker15-04-2009

absoluut te mijden

Middag maar niet te eten. Ranzige noten in verlepte sla die zij frisée noemen, geen brood, geen boter. Worst onvoldoende gebakken en rare smaak. Friet OK. Croque monsieur, twee kleine sneetjes brood met wat kaas en stukje hesp en twee blaadjes sla Zeer duur voor wat het is. Iedereen ontevreden op het terras. Ook de klanten die te horen kregen dat de keuken om EEN uur dicht ging!

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

0 tips over Hotel Des Ardennes