Hotel Cocoon Hotel Grenier des Grottes

Hotel Cocoon Hotel Grenier des Grottes

9.2Fenomenaal

België, Namen, Han-sur-Lesse

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Cocoon Hotel Grenier des Grottes voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

214 reviews over Hotel Cocoon Hotel Grenier des Grottes

• 2019
    10Marc en Karin10-01-2019

Super

Voor de derde keer, nu met onze twee kleinkinderen van 8 en 7 jaar. Uitgebreid ontbijt, lekkere snacks en heerlijk diner. Ook de jongens waren enthousiast over het eten. Leuke familiekamer met stapelbed. Al wat we nodig hadden was aanwezig. Dikke duim voor Bruno, topkerel.

Sophie, GERANTE, 05-03-2019

Beste Marc en Karin, Alvast bedankt dat u de tijd nam uw verblijf te beoordelen. We vinden het fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ons lekker eten. We hopen u nogmaals welkom te mogen heten in één van onze Cocoon Hotels. Met vriendelijke groeten, Sophie, Guest Relations Manager.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 9Agnes Jansen05-01-2019

Fijn hotel als startpunt voor de grotten van Han!

Fijn hotel met gastvrij en vriendelijk personeel. Fijne bedden, uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk diner 's avonds. Gezellige sfeer. Fijne sauna met turks stoombad, infrarood sauna erbij. Echt een pluspunt. Ideaal startpunt om het domein van de grotten van Han te bezoeken!

Sophie, GERANTE, 05-03-2019

Beste gast, Alvast bedankt voor het beoordelen van uw verblijf. We vinden het fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons etablissement. We hopen u in de toekomst nogmaals welkom te heten in één van onze Cocoon Hotels. Met vriendelijke groeten, Sophie, Guest Relations Manager.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Familie Lampaert-Ide01-10-2018

Fantastisch.

Voor de zoveelste keer nog eens een weekeindje naar Grenier geweest,zoals altijd lekker eten en drinken,een leuke babbel met de patron Jan,die voor iedereen klaar staat als er iets misloopt.ik ga er nu al bijna 20 jaar,en elke keer geniet ik ervan,en hopelijk nog vele jaren.

Sophie, GERANTE, 05-03-2019

Beste gast, We willen u alvast bedanken voor uw review. We hopen u nog veel te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groeten en tot snel, Sophie, Guest Relations Manager.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Bianca22-09-2018

Prijs/kwaliteit voor gezin goed. Locatie top.

Ontbijt was uitgebreid genoeg. Kamer op zich was prima, we hadden een familiekamer. Kleine badkamer tussen de kamers in had alleen geen deur, toilet/douche moet wat mij betreft wel afgesloten kunnen worden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Gretel09-08-2018

Nooit meer

Snikheet in de kamers,idem voor restaurant en dan nog eens de ontelbare vliegen.1 persoon om de bestelling op te nemen,kan dat onmogelijk aan. Wij zaten daar 2h45 minuten voor een voorgerecht en hoofdschotel,eindelijk komen ze aan met het eten dan waren het verkeerde sauzen( de kinderschotel die we bestelde waren ze vergeten klaar te maken) de mensen rondom ons waren het lange wachten allemaal beu.deze mensen zijn zeker niet bekwaam om een hotel te runnen,veel te weinig personeel.er is 1 persoon die voor alles in staat dat kan toch niet dat je het probleem met de koffiemachine,het fruitsap dat op is,de koffiekoeken bijvult,je rekening maakt,hoe kan dat allemaal goed verlopen.dus daar zien ze mij nooit meer.de afbeeldingen van de kamers die je op internet ziet zijn waarschijnlijk de suites,onze kamer zag er zo niet uit.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Jack23-01-2018

Ge-wel-dig

Wij willen jullie bedanken voor ons fantastisch verblijf in jullie hotel. Wij hebben echt genoten en zijn echt tot rust gekomen. De spa heeft daar dan ook goed voor gezorgd. Het eten was super lekker en een heel uitgebreide keuze. Ik zou gerust nog een week kunnen blijven om alles te proeven. Bedankt voor de goede service en gezellige babbels. Wij komen zeker snel terug!

Petra Hendrickx, GERANTE, 26-01-2018

Beste Jack,

Wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van onze Spa en dat het eten in ons restaurant jullie gesmaakt heeft.

Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nogmaals welkom heten in ons hotel.

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Segers06-01-2018

Een topverblijf in een zeer aangenaam hotel

De kamers zijn mooi gerenoveerd ' heel vriendelijke bediening 'in centrum dicht bij de grotten' heel lekker eten in gezellig restaurant ook een sauna aanwezig een hotel om u aanstond thuis te voelen 'zeker weten wij komen vlug terug om te genieten van het gezelligste hotel van de Ardennen. Bedankt aan het vriendelijk personeel tot vlug want we kregen waar voor ons geld

Sophie, Guest Relations Manager van Hotel Grenier, GERANTE, 08-01-2018

Beste gast, Hartelijk dank om het delen van uw goede ervaring met ons hotel. Het is leuk om te lezen dat u een goed verblijf hebt gehad. Bedankt voor uw mooie compliment aan onze medewerkers, we zullen ze hiervan op de hoogte brengen. Graag ontvangen we u terug in een van onze Cocoon hotels. Sophie, Guest Relations Manager van Hotel Grenier des Grottes

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

10Rani & Pascal26-12-2017

Fantastisch!

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Zeer vriendelijk personeel, propere kamer, zeer lekker eten van een hoog culinair niveau. Ook de service is op en top in orde; we hadden een probleempje in de kamer, maar binnen de 5 minuten kregen we een nieuwe kamer toegewezen. Zeker en vast voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in december 2017

• 9Vermeulen15-12-2017

Komen heel graag terug

Het hotel en de kamers waren proper, het eten in het restaurant betaalbaar, heel mooi opgediend en vooral heel lekker. Het ontbijt schitterend en zelfs met bubbels. Tenslotte , de juff (me)vrouw, was super vriendelijk met een heel aanstekelijk lachje. Voor ons was alles dus naar wens en we komen misschien nog eens terug. Bedankt voor een fijn weekend !

Gereisd met partner in december 2017

• 8Joost Mooij23-10-2017

Prima hotel

Het hotel heeft ruime kamers en een gezellige sfeer. Het eten in het restaurant is lekker en betaalbaar, misschien zou een eenvoudige (famile)hap als een hamburger of een bord saté met patat de kaart nog kunnen complementeren, nu moet je hiervoor het dorp in. Het hotel ligt in het centrum en is een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het Wildpark en de Grotten. Het hotel heeft een eigen gratis parkeerplaats. De wifi is ook gratis en had prima dekking . De familiekamer was ruim en prima betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Hotel Cocoon Hotel Grenier des Grottes info