Hotel Auberge de Faule

Hotel Auberge de Faule

8Fantastisch

België, Namen, Han-sur-Lesse

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Auberge de Faule?

8Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Auberge de Faule

• 0David14-09-2011

Duurdere kamer dan geboekt

We hadden een kamer van 88 euro geboekt voor 3 overnachtingen.

Bij aankomst kregen we de sleutel van de kamer (nr 40). Toen we naar de kamer gingen (de eigenaar ging niet mee) zagen we dat dit een kamer van 98 euro was.

Toen we naar de balie teruggingen en vroegen of deze kamer (zoals afgesproken) een kamer van 88 euro was, zei de eigenaar dat de prijs in de kamer te zien was, namelijk 98 euro. Wanneer we zeiden dat we een kamer van 88 euro gevraagd hadden zei hij dat er geen kamers van 88 euro meer vrij waren en dat we 98 euro moesten betalen als we die kamer wilden of dat we anders de sleutel maar moesten teruggeven. Ik zei dat we bij reservatie een akkoord hadden voor een kamer van 88 euro, waarop hij nogmaals zei dat we de sleutel maar moesten teruggeven als we die kamer niet wilden. Toen ik zei dat we inderdaad de sleutel gingen teruggeven gritste hij het papier met de code voor het internet uit onze handen.

De 3 nachten hebben we in een ander (en beter) hotel doorgebracht.

Gereisd met partner in september 2011

• 8J. Zegers12-08-2011

Prima plek!

Wij hebben hier een nacht geslapen, op weg naar Frankrijk. Prima kamer, genoeg ruimte en erg schoon met een ruime badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid, ruime keuze; heel lekker. Achter de auberge is een parkeerplaats voor bezoekers. Eigenaar is wel een nors type, onze dochter liet per ongeluk een kuipje boter vallen (dat nog dicht was) en eigenaar liet duidelijk merken hier niet van gediend te zijn. Bij het afrekenen maakte hij een vergissing (hij wilde ons het dubbele laten betalen, verwarde ons met andere gasten) en gaf vervolgens ons de schuld. Apart! Ondanks dat, een prima adres.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

0 tips over Hotel Auberge de Faule