Géén boekingskosten

Vakantiehuis La Forge

BelgiëNamenHaltinne

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Forge voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

Meer vakantiehuis info

2 Reviews over La Forge

• 9Jessica Hoevers18-12-2008

Rust rust rust

Geweldig huis naast een kasteel en een boerderij. De woning is van alle gemakken voorzien en vooral de ouderslaapkamer is superromantisch met open haard.

Als je rust wil, moet je hier naartoe. Je hoort alleen de dieren uit het bos en af en toe wat geluid uit het kasteel of de boerderij. 's Nachts is het hier echt pikdonker.

Maar voor de mensen die wat willen ondernemen overdag is er in de omgeving van alles te doen. Zo groot is Belgie niet.

• 7L.N.M. Avezaat04-11-2007

We zijn er geweest in februari 2007. We werden hartelijk ontvangen. Het huis is ruim en smaakvol ingericht. Het staat op een mooie rustige plek. Er is verwarming en dat gaat met oliestook. Minpuntjes zijn de niet goed werkende openhaard, maar misschien is die nu vervangen. Verder was het raar dat het water wat uit de kraan komt niet drinkbaar was. Dit komt uit een bron en je moet niet verbaast zijn om na een fikse regenbui modderachtig water uit de kraan te krijgen. Wellicht is dit nu ook veranderd. We hebben enige verbeter voorstellen achtergelaten. Voor rustzoekers is dit huisje aan te raden. Er zit een supermarkt op ongeveer 10 a 15 minuten rijden. Het is een aparte ervaring om op het landgoed van de kasteelheer te wonen. Afgezien van de probleempjes vonden we het geweldig.

Vakantiehuis La Forge info

• CafeNiet beschikbaar