Vakantiehuis Residence de Graide

• Sauna
Meer vakantiehuis info

26 reviews over Vakantiehuis Residence de Graide

• 10Fam. Slob30-07-2016

Geweldig stekkie, topvakantie beleefd!

Zeer vriendelijke verhuurder, enorm schoon chalet- fantastisch!-geweldige ruimte (grasveld en bomen) achter het huis, wat keurig bijgehouden wordt! Een prachtige omgeving, de verhuurders zijn bijzonder gemoedelijk en toegankelijk. Het was uitstekend voor elkaar! In het huisje ligt een map met allerlei informatie over de omgeving ( routes, restaurants, dokter etc) Veel bezienswaardigheden, maar ook in de tuin of op het balkon is het geweldig toeven! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9de Beus25-06-2016

een erg mooi huis

Vriendelijke eigenaar en een erg mooi huis met veel privacy Erg veel grond om het huis heen

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Kuijer23-06-2015

Voor rust, ruimte en sfeer een echte aanrader

De reactie hiervoor is wel een beetje een rare waarschijnlijk ergens anders geweest, Wij komen hier al voor de vierde keer en hebben het erg naar ons zin, wat opvalt dat de fam kooijman altijd behulpzaam en zeer vriendelijk zijn tegenover alle gasten. Het huis heeft al die jaren al dubbel glas en er is geen hekje. Ook de kacheltjes waar over gesproken worden heb ik nog niet gezien terwijl het april niet echt warm was hebben we het heerlijk en comfortabel warm gehad. Alleen voor de ruimte, de rust en de keuken al een echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 4JCR28-08-2014

Dit inderdaad NOOIT MEER!

Wat een nare man is die eigenaar. Zeer kind-onvriendelijk. Beschuldigde mijn kinderen dat ze een latje van het hek hadden vernield terwijl dit een van de eerste dingen was die mijzelf bij aankomst opviel. Verder is het huis buiten het zomerseizoen bokkoud door het feit dat er geen dubbelglas is en de kacheltjes kunnen het niet warm stoken. Verder had mijn zoon zich gebrand aan de kachel zodat echt de blaren op zijn handen stonden en we naar de plaatselijke huisarts moesten om hem te laten behandelen. Om de sauna te bereiken moet je een trapje af naar de garage en dan is daar de sauna. Echt oncomfortabel. verder zijn de kosten voor energie echt gigantisch hoog! Ik was voor 1 week aan energielasten net zoveel kwijt als voor ons vrijstaande huis met 1000M3 inhoud voor 1 maand! Echte niet te geloven maar volgens mijnheer Kooijman was dit juist, Ja voor hem ja! Dit nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 10Gerrit29-07-2014

Schitterende plek

Schitterende omgeving, lekker rustig, ruime woning, schoon. Zeer aardige Nederlands echtpaar en zeer gastvrij!!!! Echt aan te raden

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9a p van velzen13-09-2013

betere plek is er niet voor vacantie

de accomodatie is geweldig overal waar je kijkt is uitzicht van groen het is een klein dorpje waar toch alles voorhanden is ,de gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en behulpzaam,de prijskwaliteit is uitstekend het schalet is zeer schoon en val alle gemakken voorzien

Gereisd met partner in september 2013

• 8Saskia Drenth24-08-2010

Geweldige plek midden in de natuur

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad in de Eekhoorn. Wat een rust en ruimte. Prachtig compact chalet met alles erop en eraan. We hebben genoten van de omgeving en leuke uitstapjes gemaakt met onze jonge (4 en 5) kinderen. Eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen die van zijn vakantie wil genieten in een ontspannen omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9CMH Starmans14-07-2010

Mooi chalet in een rustige omgeving

Mooi chalet in een heerlijke rustige omgeving. Het chalet is van alle gemakke voorzien en de eigenaar en zijn vrouw zijn uiterst vriendelijke mensen. We komen zeker hier terug.

Fam. Starmans

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Fam van Putten02-11-2009

Relax vakantie in mooi Chalet

Bij aankomst zagen we het al ,onze herfstvakantie kon niet meer stuk. Heerlijk in de zon zagen we "ons "houten chalet liggen in een prachtige omgeving. Mooie tuin, veel ruimte om het huis, lekker vrije ligging. Leuk ingericht en van alle gemakken voorzien, eigen garage,balkon, terras, picknicktafel. kortom alles voor een geslaagde vakantie. Vriendelijk ontvangst en zeer goede prijs/kwaliteits vehouding.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 8Dija14-09-2009

Ardennen Graide

vakantie 2009 21 aug tot 28 aug Het is een leuk huis, al miste we een paar dingen, er was geen schaar en geen citroenpers aanwezig, wat dat laatste dan ons theedrinken met citroen erg lastig maakte. De omgeving is prachtig en we hebben ons niet verveeld.We bezochten de stad Bouillon, waar op zondag markt was, we railbiketen vanuit Falaen en we bezochten de struisvogelboerderij nabij Rochefort. De onverige dagen reden we langs diverse bezienswaardigheden, zaten gezellig in de zon enz.enz. Het huis is zeker een aanrader voor anderen, dus dat doen we zeker.

Dija en moeder Corrie (86 jaar)

Gereisd in september 2009

Vakantiehuis Residence de Graide info