Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

26 Reviews over Residence de Graide

• 9FAM. T.22-10-2021

Fantastisch!

Geweldig leuk huis! Weg bij de massa toerisme. Het huisje was zeer schoon. Jacuzzi was al lekker warm bij aankomst. Aardige eigenaar, had voor de kinderen zelfgemaakte appelsap meegenomen. (Helaas spreekt hij geen Engels maar het is gelukt om te communiceren) Huisje is vrij ruim. Grote tuin (niet omheind) Beneden nog een mooie speelruimte, was nu wel wat frisjes maar onze jongens vonden dat helemaal geen probleem. Kachel boven werkte prima. Zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.

• 8Natuur
  • 10Fam. Slob30-07-2016

Geweldig stekkie, topvakantie beleefd!

Zeer vriendelijke verhuurder, enorm schoon chalet- fantastisch!-geweldige ruimte (grasveld en bomen) achter het huis, wat keurig bijgehouden wordt! Een prachtige omgeving, de verhuurders zijn bijzonder gemoedelijk en toegankelijk. Het was uitstekend voor elkaar! In het huisje ligt een map met allerlei informatie over de omgeving ( routes, restaurants, dokter etc) Veel bezienswaardigheden, maar ook in de tuin of op het balkon is het geweldig toeven! Aanrader!

• 9de Beus25-06-2016

een erg mooi huis

Vriendelijke eigenaar en een erg mooi huis met veel privacy Erg veel grond om het huis heen

• 8Kuijer23-06-2015

Voor rust, ruimte en sfeer een echte aanrader

De reactie hiervoor is wel een beetje een rare waarschijnlijk ergens anders geweest, Wij komen hier al voor de vierde keer en hebben het erg naar ons zin, wat opvalt dat de fam kooijman altijd behulpzaam en zeer vriendelijk zijn tegenover alle gasten. Het huis heeft al die jaren al dubbel glas en er is geen hekje. Ook de kacheltjes waar over gesproken worden heb ik nog niet gezien terwijl het april niet echt warm was hebben we het heerlijk en comfortabel warm gehad. Alleen voor de ruimte, de rust en de keuken al een echte aanrader!!!

• 4JCR28-08-2014

Dit inderdaad NOOIT MEER!

Wat een nare man is die eigenaar. Zeer kind-onvriendelijk. Beschuldigde mijn kinderen dat ze een latje van het hek hadden vernield terwijl dit een van de eerste dingen was die mijzelf bij aankomst opviel. Verder is het huis buiten het zomerseizoen bokkoud door het feit dat er geen dubbelglas is en de kacheltjes kunnen het niet warm stoken. Verder had mijn zoon zich gebrand aan de kachel zodat echt de blaren op zijn handen stonden en we naar de plaatselijke huisarts moesten om hem te laten behandelen. Om de sauna te bereiken moet je een trapje af naar de garage en dan is daar de sauna. Echt oncomfortabel. verder zijn de kosten voor energie echt gigantisch hoog! Ik was voor 1 week aan energielasten net zoveel kwijt als voor ons vrijstaande huis met 1000M3 inhoud voor 1 maand! Echte niet te geloven maar volgens mijnheer Kooijman was dit juist, Ja voor hem ja! Dit nooit meer!

• 10Gerrit29-07-2014

Schitterende plek

Schitterende omgeving, lekker rustig, ruime woning, schoon. Zeer aardige Nederlands echtpaar en zeer gastvrij!!!! Echt aan te raden

• 9a p van velzen13-09-2013

betere plek is er niet voor vacantie

de accomodatie is geweldig overal waar je kijkt is uitzicht van groen het is een klein dorpje waar toch alles voorhanden is ,de gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en behulpzaam,de prijskwaliteit is uitstekend het schalet is zeer schoon en val alle gemakken voorzien

• 9aukje07-08-2012

prachtig chalet

wij zijn 2 weken op vakantie geweest in dit chalet. we hebben het heerlijk gehad, een mooi schoon huis, wel allemaal iets verouderd, maar het was allemaal wel prima in orde! de ruimte om het chalet heen is echt groot, heel veel privacy. eigenaar was vriendelijk en behulpzaam. er lag een map in het huisje vol met informatie en uitjes in de omgeving. daardoor hebben we veel van de omgeving gezien. dit is echt een aanrader voor mensen die van rust en ruimte houden, wij hebben genoten!

• 8Saskia Drenth24-08-2010

Geweldige plek midden in de natuur

Wij hebben een heerlijk vakantie gehad in de Eekhoorn. Wat een rust en ruimte. Prachtig compact chalet met alles erop en eraan. We hebben genoten van de omgeving en leuke uitstapjes gemaakt met onze jonge (4 en 5) kinderen. Eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen die van zijn vakantie wil genieten in een ontspannen omgeving.

• 9CMH Starmans14-07-2010

Mooi chalet in een rustige omgeving

Mooi chalet in een heerlijke rustige omgeving. Het chalet is van alle gemakke voorzien en de eigenaar en zijn vrouw zijn uiterst vriendelijke mensen. We komen zeker hier terug.

Fam. Starmans

Vakantiehuis Residence de Graide info