Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Maison Havaux in het Nederlands

2007

Deze ruime houten bungalow, type Zwitsers chalet, is van

E.F.Cayaux
17-8-2007

Deze ruime houten bungalow, type Zwitsers chalet, is van alle gemakken voorzien. Ook is er een terras, garage en grote tuin met barbecue en picknickbank. Het ligt aan de rand van Gendron, een klein, rustig boerendorpje en heeft een schitterend uitzicht over de valei met bossen en weilanden. Vooral de wandeling naar de in het dal stromende rivier de Lesse is erg mooi. Zit wel flinke afdaling in dus neem stevige wandelschoenen mee! In de buurt zijn vooral de plaatsen Celles, Dinant, het park Furfooz en het kasteel van Veves het bezoeken waard. De eigenaars zijn erg vriendelijk en energiekosten laag. Een echte aanrader dus!

Gereisd Familie in mei 2007

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Maison Havaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Havaux in Gendron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Havaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.