Vakantiehuis Maison Havaux

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

3 reviews over Vakantiehuis Maison Havaux

• 9C.Kooij10-07-2011

Ruistig gelegen fijne woning mooi uitzicht.

Wij hebben 'n hele fijne vakantie gehad in Maison Harvaux te Gendron.Zowel 't huis de tuin en het uitzicht waren buitengewoon goed.In 't plaatje is niks te doen maar Dinant ligt op 'n afstand van 15min. waar ook genoeg supermarkten zijn.Voor iedere dag is er in de omgeving wat te doen en te zien.Voor ons was het een geweldige vakantie,met een huis van alle gemakken voorzien en lekker schoon. Ook onze hond had de vakantie van zijn leven.

• 9Hr. en Mevr. Zaal17-07-2009

Groot vakantiehuis in rustige omgeving.

Een zeer groot vakantiehuis met een prachtig uitzicht. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. Afwasmachine, wasmachine, twee slaapkamers, twee badkamers waarvan een op de slaapkamer, garage, mooie tuin. Het is er erg rustig en veel privacy. De omgeving is uitstekend geschikt voor wandelaars. Kayaken kan men op de Lesse in de buurt (station Gendron). Wij waren zeer tevreden.

0 tips over Vakantiehuis Maison Havaux

0 vragen over Vakantiehuis Maison Havaux