Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Maison Havaux in het Nederlands

Ruistig gelegen fijne woning mooi uitzicht.

C.Kooij
10-7-2011

Wij hebben 'n hele fijne vakantie gehad in Maison Harvaux te Gendron.Zowel 't huis de tuin en het uitzicht waren buitengewoon goed.In 't plaatje is niks te doen maar Dinant ligt op 'n afstand van 15min. waar ook genoeg supermarkten zijn.Voor iedere dag is er in de omgeving wat te doen en te zien.Voor ons was het een geweldige vakantie,met een huis van alle gemakken voorzien en lekker schoon. Ook onze hond had de vakantie van zijn leven.

Gereisd Met partner in juni 2011

Groot vakantiehuis in rustige omgeving.

Hr. en Mevr. Zaal
17-7-2009

Een zeer groot vakantiehuis met een prachtig uitzicht. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. Afwasmachine, wasmachine, twee slaapkamers, twee badkamers waarvan een op de slaapkamer, garage, mooie tuin. Het is er erg rustig en veel privacy. De omgeving is uitstekend geschikt voor wandelaars. Kayaken kan men op de Lesse in de buurt (station Gendron). Wij waren zeer tevreden.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Deze ruime houten bungalow, type Zwitsers chalet, is van

E.F.Cayaux
17-8-2007

Deze ruime houten bungalow, type Zwitsers chalet, is van alle gemakken voorzien. Ook is er een terras, garage en grote tuin met barbecue en picknickbank. Het ligt aan de rand van Gendron, een klein, rustig boerendorpje en heeft een schitterend uitzicht over de valei met bossen en weilanden. Vooral de wandeling naar de in het dal stromende rivier de Lesse is erg mooi. Zit wel flinke afdaling in dus neem stevige wandelschoenen mee! In de buurt zijn vooral de plaatsen Celles, Dinant, het park Furfooz en het kasteel van Veves het bezoeken waard. De eigenaars zijn erg vriendelijk en energiekosten laag. Een echte aanrader dus!

Gereisd Familie in mei 2007

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Maison Havaux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Havaux in Gendron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Havaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.