Géén boekingskosten

• 9.3Ruimte

Vakantiehuis info

3 Reviews over Maison Havaux

• 9C.Kooij10-07-2011

Ruistig gelegen fijne woning mooi uitzicht.

Wij hebben 'n hele fijne vakantie gehad in Maison Harvaux te Gendron.Zowel 't huis de tuin en het uitzicht waren buitengewoon goed.In 't plaatje is niks te doen maar Dinant ligt op 'n afstand van 15min. waar ook genoeg supermarkten zijn.Voor iedere dag is er in de omgeving wat te doen en te zien.Voor ons was het een geweldige vakantie,met een huis van alle gemakken voorzien en lekker schoon. Ook onze hond had de vakantie van zijn leven.

• 9Hr. en Mevr. Zaal17-07-2009

Groot vakantiehuis in rustige omgeving.

Een zeer groot vakantiehuis met een prachtig uitzicht. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. Afwasmachine, wasmachine, twee slaapkamers, twee badkamers waarvan een op de slaapkamer, garage, mooie tuin. Het is er erg rustig en veel privacy. De omgeving is uitstekend geschikt voor wandelaars. Kayaken kan men op de Lesse in de buurt (station Gendron). Wij waren zeer tevreden.

• 9E.F.Cayaux17-08-2007

Deze ruime houten bungalow, type Zwitsers chalet, is van alle gemakken voorzien. Ook is er een terras, garage en grote tuin met barbecue en picknickbank. Het ligt aan de rand van Gendron, een klein, rustig boerendorpje en heeft een schitterend uitzicht over de valei met bossen en weilanden. Vooral de wandeling naar de in het dal stromende rivier de Lesse is erg mooi. Zit wel flinke afdaling in dus neem stevige wandelschoenen mee! In de buurt zijn vooral de plaatsen Celles, Dinant, het park Furfooz en het kasteel van Veves het bezoeken waard. De eigenaars zijn erg vriendelijk en energiekosten laag. Een echte aanrader dus!

Vakantiehuis Maison Havaux info

• Adresgegevens