Hotel Auberge de la Lesse

Hotel Auberge de la Lesse

8Fantastisch

België, Namen, Gendron

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Lesse voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Auberge de la Lesse

• 9hardies irene15-02-2017

fantastisch

mooie kamers, vriendelijk onthaal en niets is teveel, lekker eten

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Anita Saenen23-08-2016

Wij komen graag terug

Mooi gelegen hotel. Vernieuwde kamers met minibar. Zeer proper. Simpel maar lekker ontbijt. Goed restaurant. Je kan er mooie wandelingen maken. Wij komen er jaarlijks terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Guy29-07-2016

Prima hotel!

Goed, eenvoudig ontbijt en heerlijke gerechten in het restaurant. Basic kamers maar minibar aanwezig. Uitstekende ligging voor uitstapjes en wandelingen. Vriendelijk. Het zwembad is een plus zeker als je kinderen mee hebt. Het enige minpunt is het treinverkeer vlak naast het hotel, tot midden in de nacht. Maar daar kunnen de uitbaters weinig aan doen. Neem gewoon wat oordopjes mee voor 's nachts.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 8Ives07-05-2016

Gewoon goed

Het voldoet aan mijn wensen, natuurlijk kun je altijd opmerkingen maken en de ene persoon zal zich beter voelen dan de andere. Ik ga terug.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Anita18-08-2014

Leuk hotel!

De ontvangst was correct. Het hotel is gelegen in een mooie omgeving. Je kan er verschillende wandelingen maken. De kamers zijn basic maar zeer proper. Het avondeten is zeer lekker en aan een eerlijke prijs. De bediening is zeer vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 6Jeanine van Loon27-11-2013

Zééééér druk !!! Enkel goed voor 1 overnachting.

Verbleven lang weekend hier met een groep vrienden (14-17 nov. 2013) Kamers niet in orde : TV werkte niet, verwarming niet ontlucht-> koude badkamer, douchestang afgebroken, geen Vlaamse zenders ! Ontbijt 4 dagen hetzelfde : witte broodjes met 1 soort dezelfde kaas, Ardeense ham, confituur, choco en honing. Dat was het. Diner erg lekker, maar veel te weinig personeel in de bediening : max. 2 personen op zaal voor een 50-tal couverts + apart extra zaaltje voor ongeveer 30 personen. Personeel doet zijn best, maar kan geen kwaliteit geven als ze met zo weinig zijn. Konden niet op afgesproken tijdstip eten en werden nadien verzocht om voor het dessert nog naar een andere tafel te verhuizen, zodat zij nogmaals een groep konden ontvangen. Aangeboden aperitief en hapjes alle dagen hetzelfde ! Verschrikkelijk lawaaierig in weekend. Enkel goed voor 1 overnachting. Komen hier niet meer terug !

Gereisd met vrienden in november 2013

• 7Shoutingchristelle09-11-2012

goed en goedkoop

Voor 75€ per nacht voor 2 pers. kan en mag je niet veel verwachten. De hond mag bovendien nog gratis mee (ook in't restaurant) De kamers zijn zeer ruim en alles in aanwezig , ruime badkamer en alles proper. Het ontbijt stelde niet veel voor, was voldoende jammer : geen koffiekoek of eitje (de prijs waard) Vrij rustig gelegen en wandelroutes direct aan het hotel . Het eten in het restaurant is copieus en goed, maar fijne gastro moet je hier niet verwachten. Het is goedkoop en goed, meer niet. Zeker zijn prijs waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9henri20-05-2012

prachtig gelegen , in alle kalmte en rust

Zeer vriendelijke uitbaters en personeel , het eten is er top, en betaalbaar

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Michel en Godelieve07-10-2011

Goede prijs-kwaliteit

Als treinreiziger is het hotel prima gelegen, vlak aan het station van Gendron-Celles. Over ons verblijf in september niets dan lof. Goede kamer, vriendelijke mensen, lekker eten. Schitterende omgeving geschikt voor heerlijke en zelfs avontuurlijke wandelingen. Eén klein minpuntje: de directie treedt niet op tegen rokers in de bar, ondanks het wettelijk ingesteld rookverbod.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Filip31-07-2011

Leuk, maar enkel zonder je zonder kinderen.

Wij hebben gemengde gevoelens bij dit hotel. Het eten is zeer lekker en de bediening zeer vriendelijk. Het hotel ligt inderdaad ideaal voor allerlei uitstappen of activiteiten direct aan het hotel. De kamers zijn in orde, maar zijn basis ingericht en vertonen kleine mankementen. Op zich is dit geen probleem, maar voor 120 euro per nacht (2 volwassenen + 2 kleine kinderen) verwacht je wel meer: we hadden geen warm water; geen douchegordijn hoewel dit wel de bedoeling was; onder de bedden lag 2 cm stof, wat met 2 jonge kinderen niet echt aan te raden is. Mijn algemene score is een 7, met 9 punten voor het eten, maar prijs/kwaliteit klopt het plaatje niet als je er met kinderen logeert.

Gereisd met vrienden in april 2011

Hotel Auberge de la Lesse info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad