Sorteren

Reviews over Gendron

fantastisch

hardies irene
    15-2-2017

mooie kamers, vriendelijk onthaal en niets is teveel, lekker eten

Wij komen graag terug

Anita Saenen
    23-8-2016

Mooi gelegen hotel. Vernieuwde kamers met minibar. Zeer proper. Simpel maar lekker ontbijt. Goed restaurant. Je kan er mooie wandelingen maken. Wij komen er jaarlijks terug.

Prima hotel!

Guy
    29-7-2016

Goed, eenvoudig ontbijt en heerlijke gerechten in het restaurant. Basic kamers maar minibar aanwezig. Uitstekende ligging voor uitstapjes en wandelingen. Vriendelijk. Het zwembad is een plus zeker als je kinderen mee hebt. Het enige minpunt is het treinverkeer vlak naast het hotel, tot midden in de nacht. Maar daar kunnen de uitbaters weinig aan doen. Neem gewoon wat oordopjes mee voor 's nachts.

Gewoon goed

Ives
    7-5-2016

Het voldoet aan mijn wensen, natuurlijk kun je altijd opmerkingen maken en de ene persoon zal zich beter voelen dan de andere.

Ik ga terug.

Leuk hotel!

Anita
    18-8-2014

De ontvangst was correct. Het hotel is gelegen in een mooie omgeving. Je kan er verschillende wandelingen maken. De kamers zijn basic maar zeer proper. Het avondeten is zeer lekker en aan een eerlijke prijs. De bediening is zeer vriendelijk.

Gendron scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews