Vakantiepark

30-9-2012
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

Het huisje 19 is vrij simpel ingericht met alle benodigdheden. Echter dit huisje was vochtig, de badkamer zat gedeeltelijk onder schimmel en de gordijnen stonken behoorlijk muf en naar rook.

Vakantie geboekt via touroperator en conform de boeking waren de kosten voor eindschoonmaak €30,- maar we waren gedwongen €35,- te betalen.

Echter moesten we toch volgens de accommodatie regels het huisje schoon achterlaten.

Van andere kant mooie omgeving voor wandelaars als we, de hele dag buiten geweest op verschillende wandel routes. Prachtig natuur gebied.

Gereisd met partner in september 2012

Niet veel mis!

Paul Mengde
26-9-2012
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Gezien vele andere (negatieve) recensies konden wij na een weekend hier verbleven te hebben niet anders zeggen dat het een prima, goed gerenoveerd huisje was. Puntje van kritiek was de zware rooklucht bij binnenkomst en de kleine harde bedden. Verder functioneerde alle apperatuur prima en was het bovendien schoon. Ligging van park is prachtig, veel privacy. Speeltuin was matig, speeltoestellen konden beter worden onderhouden. Receptioniste was stugge Wallonische en weinig informatief. Mooie omgeving dichtbij bezienswaardigheden. Prima prijs/kwalietietverhouding. Voor € 123,= mag je ook niet téveel verwachten. Zeker waard om nog eens terug te komen. Wij hadden huisje 46, beetje dicht bij de doorgaande weg maar niet storend.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Never again!!

Genieke
10-9-2012
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Het park ligt in een hele rustige buurt. Zo rustig dat er niets te beleven valt. Voor een fatsoenlijke winkel moet minstens 15 min gereden worden. We hadden geen informatie gekregen over wat we allemaal konden doen in de buurt, de receptioniste was vaak niet aanwezig om vragen te beantwoorden. Was ze er wel, dan werden vragen niet of nauwelijks beantwoord. Niet klantvriendelijk..

Bedden waren slecht, matras was heel dun en het bed klein. Bedbank klapte dicht en viel naar voren als je niet gelijk helemaal achteraan ging zitten. Ook moet je schoonmaakkosten betalen. Deze kosten bedroegen 30 euro. Wij kwamen echter in een vies huisje (hut). Apparatuur deed het niet. De huisjes mogen wat ons betreft wat meer aangekleed worden. Nu zien ze er koud en kil uit. Wel ben ik van mening dat je niet veel van verwachten omdat het niet duur was. Toch verwacht je voor die prijs een redelijke informatievoorziening, klantvriendelijke behegening en een schoon huisje!

Gereisd met partner in september 2012

mooie vakantie gehad!!!!!!!!!!!!!!!

Maatman
4-9-2012
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten1

ons huisje was netjes en schoon toen we aan kwamen alleen de bedden waren niet lekker om in te slapen te laag en behoorlijk kraken

om het huisje mag wel iets meer aan gedaan worden zoals onkruid ( behoorlijk hoog)

maar verders was alles na wens was een mooie en leuke vakantie en t huisje was gewoon netjes en schoon ja er zit wel eens een spinnetje of een vuiltje maar dat is overal dus wat ze hier zeggen sommigen is niks van waar de ligging is ook erg goed lekket rustig voor de kinderen iets minder alleen 1 speeltuin maar je kunt genoeg uit stapjes doen in de omgeving dus we hebben ons wel vermaakt 2 wk lang

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fijne vakantie

paulbont
27-8-2012
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Huisje geboekt via internet en daarna gekeken op zoover. Met angst ging ik er heen met mijn broer, maar aldaar aangekomen bleek dat mensen een paleis verwachten voor minder dan 400 euro. Het is geen paleis, maar een goed geslaagde bungalow.

1 stokje wierook verdreef de geur, ik heb als amateur zonder een enkele keer kleerscheuren kunnen koken, bed lag wat hard, maar beviel. Sommige lichten deden het niet, maar dat is zo geregeld bij de receptie. Douchen is even wennen met een bad en de douchekop in de hand, maar schoon wordt je wel.

Maar al met al zeer geslaagd en zeer vriendelijke service. Prijs-kwaliteit is ideaal en het park ligt zeer goed voor uitstapjes. Brocantes in de buurt, Walibi Belgie in de buurt (moeilijk vinden, wegwijzering in Belgie valt wat tegen), en de omgeving van het park zelf is ook prachtig.

Dus niet te hoge verwachtingen hebben, en houden van wat improviseren en je hebt echt een perfecte vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Heerlijke vakantie gehad

Mariska
20-8-2012
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie! Na het lezen van alle reacties was ik toch wel een beetje bang, maar het viel ons erg mee. Het is niet het schoonste verblijf waar ik heb gezeten en het tweepersoonsbed stelde ook niet veel voor, maar daar is de prijs ook naar. Prachtige omgeving, vrolijke kindjes, fijne plek om te BBQen, heel veel leuke uitstapjes gemaakt, aardige receptioniste en schone babyspullen (bedje en stoel) zijn de positieve punten van deze vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Verouderd, dit nooit meer!

christophe_zutterman
5-8-2012
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Blijf hier weg! de chalets zijn totaal niet onderhouden. De prijs is ook navenant laag, maar ik heb in goedkopere logementen gelogeerd waar er veel meer kwaliteit werd geleverd. Alles is aan vervanging toe. De dame aan de receptie is zeer vriendelijk en helpt je goed op weg maar met zo'n slechte accommodaties is het huilen met de pet op. Gelukkig is de omgeving zeer mooi. Ga zeker eens naar het naburige wondermooie Lafôret (ca. half uurtje met de wagen) en Vresse-sur-Semois!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Prijs/kwaliteit verhouding is goed

Familie Ruiz
4-8-2012
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie. Het huisje was inderdaad niet helemaal schoon en ik heb even een half uur moeten soppen, maar voor nog geen 400 euro zit je midden in de schoolvakantie op een mooie plek! Dus lage prijs/ lage kwaliteit verhouding is goed. Wij hebben 3 kinderen ( 7, 5 en 3 jr) en die hebben zich erg goed vermaakt in de bossen met hutten bouwen, want je hebt veel ruimte rondom je huisje! Alle activiteiten van grote steden tot kinderboederijen, eetgelegenheden, zwembad, supermarkten enz vind je binnen een straal van 30 km, dus goed te doen. Bij de receptie spreken ze nederlands, toch wel prettig. Wij hebben huisnr 30 ( 8 pers huisje) gehad en ik denk dat er gewoon verschillen per huisje zijn, de 1 zal beter zijn dan de ander, uit alle reactie's gelezen denk ik.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

ongelooflijk slecht

f de man
16-7-2012
  • Activiteiten1

Zelden hebben wij een zo in slechte staat van onderhoud verkerend park meegemaakt.

We zijn ook na een week met zware rugklachten naar huis terug gegaan de ontvangst was zeer vriendelijk dat klopt maar voor de rest liet alles te wensen over bij aankomst hebben we het huisje eerst moeten luchten want er hing een vreselijke brandlucht en het stonk zeer muf , daar hebben we eerst een paar spuitbussen op los gelaten ,en hebben we het huisje eerst moeten reinigen, van de verlichting brandde de helft niet, de bedden waren slecht tot zeer slecht vandaar de rugproblemen, en we waren niet de enige bewoners met deze problemen daar werd uitvoerig over gesproken, de straat verlichting brandde niet omdat de kappen gesmolten waren of ontbraken, van de speeltuin waren een aantal palen doorgerot zodat er niet op gespeeld kon worden, met dit alles is het gevoel van Happy snel verdwenen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Vreselijk, niet doen!!!

Berdine Kok
21-6-2012
  • Activiteiten1

Op de website staan de volgende punten welke niet overeenkomen met de werkelijkheid:

1. Gerenoveerde bungalows: ze MOETEN nog gerenoveerd worden. Verf is afgebladderd, isolatie is slecht, alles is oud en vies. Ik vroeg me

echt af wat er met de EUR 35 schoonmaakkosten gebeurde.

2. Eethoek: de eethoek bestond uit een hoge bar/tafel met 6 krukken.

Dat is toch geen eethoek.

3. Zithoek: een zithoek is in mijn beleving minimaal een bank. Dit

waren twee houten planken met een smoezelig, vies en oud dun matrasje

erop. Mocht je erop willen zitten, dan zit je met je rug tegen de

muur.

4. Slaapkamer: het matras was zo dun en vies dat ik bang was dat er

vlooien in zouden zitten. Ik zou geen midweek willen afzien op zo'n

matras.

Bij touoperator begon de volgende ellende. Bijna 2 maanden later kreeg ik een brief dat ik 100 euro terug kreeg, ipv het hele bedrag. Bovendien heeft de receptioniste ook nog gelogen door te zeggen dat ze andere accommodatie had aangeboden!!.

Gereisd met partner in mei 2012

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.