Vakantiepark

Veel privacy, prachtig gelegen

Ellen Bekkers
6-5-2014
  • Onderkomen7

Na het lezen van vorige reviews hadden we niet veel goeds verwacht, maar dat viel alles mee. De huisjes liggen op grote afstand van elkaar in een prachtig bos. Het dorpje is op loopafstand (2km) en heeft een bakker,slager en gezellige, lekkere pizzaria (wel op tijd reserveren). Inderdaad ruikt het huisje een beetje muf en is het wat donker, maar wel gezellig en alles is er aanwezig. De matrassen zijn wel wat hard. Het was er schoon

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

heerlijk rustige plek midden in de natuur

k. Machielse
15-1-2014
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

boven op de berg en midden in het bos ligt dit rustige vakantiepark. ruime bungalows met veel ruimte rondom en bbq of open haard. vlak bij een klein dorp met bakker en slager en enkele eetgelegenheden. helaas waren die niet open.

vriendelijke ontvangst, maar wel veel bijkomende kosten dus al met al niet zo goedkoop als het leek. De kamers waren schoon en netjes. De bedden waren hard dus inflatable is geen overbodige luxe. Er is een grote speeltuin midden in het park. Voor oudere kinderen weinig of geen vertier. Prachtige omgeving, bos, riviertjes, beekdalen en rotsen, mooier dan de Ardennen in het Noorden vonden wij. Veel wandel- en mountainbike routes, goed aangegeven,

Gereisd met vrienden in januari 2014

Voor ons niet meer!

B. Brink
3-1-2014
  • Onderkomen4

Huisje nr 15: slecht onderhouden, vieze bedbanken, kapotte kachel, douchekraan of superheet of koud, douchen op je knieën in een te klein bad, bij regen loopt t water onder de voordeuren naar binnen, schilderwerk slecht, tv 20 jaar oud, slecht beeld. Ondanks gunstige prijs mag je toch een schoon en functioneel huisje verwachten. Wij gaan hier nooit meer naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Nooit Meer

Theo Beeckmans
5-10-2013
  • Onderkomen4

1: de stenen van het terras lagen gebroken en los.

2: de deur had een spleet van 1/2 cm, waardoor de insecten binnen konden.

3: Na de eerste nacht bleek ons vuur niet te werken. Het werd vervangen door een 'tijdelijk', en zagen we dat de stekker van het ‘originele’ vuur verbrand was.

4: Het licht van de dampkap brandde niet, daar dit het enige licht op de keukenblok is, was het werken op de tast.

5: Ook de spot brandde niet.

6: De ophanging van de TV ter hoogte van het plafond, zorgt er voor dat men moet op zijn rug liggen op de heel gammele zetel.

Gereisd met partner in september 2013

nooit meer!!!!!!!!!!!!1

Fam m.
15-9-2013
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

huisje erg vies en muf niks te doen voor de kinderen speeltuin was ook 10x niks sommige dingen waren kapot receptie was erg slecht naam geen tijd voor je borg kreeg je niet weer

nee dit doen we nooit weer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Voor herhaling vatbaar.

Jan Epke
12-9-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Wij hadden met z'n vieren een acht pers.woning. De ligging is prima, de inrichting is sober maar wel schoon. Wel is er achterstallig onderhoud, zoals een bedbank die op de hoek met ductape aan elkaar geplakt is, verschillende tl lampen waren defect, en konden op dat moment niet vervangen worden. Ook een likje verf in de woning zou wonderen doen. Het park is heerlijk rustig, en ligt in een prachtige omgeving die zich prima leent voor een fijne wandeling, of een mooie rit met de auto is erg goed te doen in de prachtige Ardennen met z'n mooie kleine dorpjes en prachtige landschappen.In het dorpje Vencimont op anderhalve kilometer afstand zijn een bakker, een slager en twee restaurants te vinden waarvan restaurant taverne de la houille zeker een aanrader is. De eigenaar spreekt een beetje Nederlands en doet goed zijn best om je in het Nederlands te woord te staan. Het eten is er prima en ook niet extreem duur. Kortom wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2013

Goede tijd gehad

Fred
25-8-2013
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Je huurt een klein goedkoop huisje en bent verder op jezelf aangewezen en op je evt. buren. Het is lekker rustig, bos en speeltuin bij de hand. Huisje is simpel maar voldeed voor ons. Wel matige 2-pers. bedden. In de regio is genoeg te doen, een auto is noodzaak. In het kleine nabije dorpje is een pizzeria, bakker en slager.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Zeer rustig maar mooi gelegen park

J Zwart
29-7-2013
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten1

We hadden, na alle negatieve reacties, een gerenoveerd huisje geboekt en die viel best mee. De bedden zijn wel erg hard en het ruikt een beetje muf.

De receptie is beperkt open, maar de dame was zeer behulpzaam en vriendelijk. Het park zelf is ruim opgezet en er zijn mooie wandelroutes

In het nabijgelegen dorpje is niks te beleven. We trokken er dan ook elke dag opuit.

Bouillon, Rochefort en met name Dinant zijn leuke stadjes waar veel te beleven is. Bij Halle heb je een recreatiecentrum aan de Semois waar van alles te beleven is, kayakken, grotten etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Goed voor één keer

Lien V
25-7-2013
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3

Ik vind dit zeer duur voor wat het is. Wij zijn een beetje op het onverwachts (last-minute) toegekomen. Misschien hadden we een 'minder' huisje, ik weet het niet.

We logeerden in een 6-persoons huisje (met 2 onder één dak), maar dit is echt enorm overschat. 4 personen is de absolute maximum. De 2 extra bedden zijn eigenlijk de 'zithoek', maar deze matrassen waren (in tegenstelling tot die op de bedden) niet voorzien van beschermplastiek. Niet zo hygiënisch dus.

Wanneer we de kast opentrokken leek op het eerste zicht alles ok, tot we er een kopje uithaalden, het kopje eronder stond de koffie er gewoon nog in. Het vuur en de kookpotten waren nog vuil (lees: vettig en klevend).

De badkamer is ok, maar dat is het ook. Toilet vlak naast de badkuip, vind ik ook niet zo proper.

Er hing ook een zeer muffe geur in het huisje. Kleren roken ernaar.

De speeltuin is schandalig! Totaal niet onderhouden! Het gras kwam tot aan mijn zoon zijn borst. Trapjes aan de glijbaan zijn gewoon afgebroken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

voor herhaling vatbaar

Annelies
7-10-2012
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

zeer vriendelijke vrouw aan de receptie, alleen wegens reparaties in de buurt van het park was op enkele tijden geen stroom maar altijd netjes aangeplakt op de deur van de receptie, folders genoeg voor uitjes alleen even goed nakijken of ze in de herfstvakantie ook daadwerkelijk open zijn, verder waren wij de hondenriem vergeten en de mevrouw dook direct in allerlei dozen en kwam met allerlei oplossingen, wij vonden het wel heel erg gehorig als je een twee onder een kap had als wij wat zeiden schreeuwde onze buurman houd je bek en dat soort dingen en ging keihard zitten schreeuwen en treitteren als hij onze zoon hoorde spelen met zijn auto door keihard met deuren te gooien, en ze waren constant dronken maar daar kan het vakantie park niets aan doen alleen zou isoleren een oplossing zijn, voor mijn man was het bed te kort met zijn bijna 2 meter lengte, meer onbeschoft waren de winkeliers in nabij gelegen plaatsen weigerden nederlands te spreken en zelfs soms om je te helpen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.