Vakantiepark

• Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Mooie omgeving jaer voor het verwaarlozen van zo'n park

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

twijvel geval maar niet slecht

davidra1976
4-8-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

samen met mijn vriendin en haar kinderen van 9 en 12 een midweek geweest.

wel goed:

ruimte, parkeer gelegenheid, rust, bbq.

we hadden een kapotte tuintafel maar naar een melding kregen we snel een iets nieuwere.

niet goed:

matrassen, bedden.

misschien verstandig om een kleine investering te doen in nieuwere bedden met betere matrassen..

dan kom ik zeker terug.

vreselijke lekkere slager in het dorp met heerlijke echte paté

bakker 50 m verder met heerlijk brood.

we hebben wel mensen gehoord mbt muffe luchtjes maar een luchtverfrisser doet wonderen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Vréééselijk

Jansen de Wit
3-8-2016
  • Activiteiten1

Na al eens allerlei ellende in Oignies te hebben meegemaakt vonden we dat een ander park nog een kans zou moeten krijgen. Maar helaas: een ezel stoot zich in het gemeen....

Een niet schoongemaakt, muf stinkend huis dat vol lag met haren van de voorganger. Beslist niet schoongemaakt terwijl je wel 35 euro betaald. De matrassen zaten vol vlekken waarvan we ons niet durfden afvragen wat het zou zijn. Dekens idem dito. Eigenlijk hetzelfde met de meubelen. Een bad nemen hebben we niet gedaan want ik ga niet in de schimmel zitten. Toilet spoelde nagenoeg niet door. Alles, maar alles was klam. Dat werden onze kleren ook, dus na 3 dagn weer naar huis. Van enige tegemoetkoming in de kosten kon geen sprake zijn, sterker nog, we moesten belachelijk hoge electra kosten betalen terwijl we dat niet gebruikt hadden. En ook nog een schoonmaakkosten, terwijl juist IK de boel heb schoongemaakt.

Zeer onsympathieke benadering, zeg maar onbeschoft. Nooit meer Ourthe en Somme. Het is een belediging voor de klant!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer!!

Anoniem
1-8-2016
  • Activiteiten1

Wat ze laten zien op de site aan accommodatie is NIET wat je krijgt.

op de foto's staat een leuk vrijstaand huisje met een redelijk net interieur.

Wij kwamen ons huisje binnen, en alles behalve dat wat er op de foto's stond.

De zithoek bestaat uit 2 gemetselde stenen muurtjes met daarop matrassen.

de open haard en de bij behorende muur is zwart.

de rookmelder die beloofd wordt is nergens te bekennen.

schimmel in het huisje.

Tegels van het bad missen, kit rand zit los, de douchekop kan niet opgehangen worden. deze kon je uit de muur trekken.

het ruikt er naar zweetsokken.

Electirciteit moet achteraf betaald worden, kijk hier goed naar want daarin wordt je ook opgelicht.

Dit alles bij de receptie aangegeven, die weet van alles maar doet er niks mee.

ze keek er zelfs niet raar van op dat wij de volgende dag weer naar huis gingen,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

nooit meer, no go zone. walgelijk/

wesley kooi
3-6-2016
  • Activiteiten2

Ik ben er geweest met school, we werden in groepjes verdeeld. we komen binnen, roken we een hele zure muffe lucht. oude meubels die stonken. kapot apparatuur. schimmel in de badkamer. overal oude haren(bijvoorbeeld in de bestek-la). krakkemikkige sloten. vieze lakens en een nogmaals overal haren en gebruikssporen. IK raad u aan: Ga hier nooit heen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Nooit meer

S.d.
31-10-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We kwamen toe en het eerste wat we deden was het huisje verluchten! Muffe vochtige lucht die bij thuiskomst nog in onze kleren en valies hing. Ik had ook niet de indruk dat het huisje grondig gepoetst was ondanks dat je er moet voor betalen. De kinderen waren zelfs vies van de badkamer en een pizza in de oven bakken... Nee dank u. Het tuinmeubilair was voor de helft kapot. De muizen kwamen vanonder het huisje gekropen terwijl we buiten zaten. We hebben er iets leuk van gemaakt maar heb een wrang gevoel door het onvriendelijke mens aan het onthaal en hoe ze het aandurven deze huisjes nog te verhuren!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Prima!

M Lambrechts
24-10-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Wij hebben een prima vakantie gehad. Het huisje is simpel, maar het is wel aan te raden om een a+ te nemen. Het huisje rook normaal. De gasten na ons zullen we wel een lichte brandlucht ruiken, want wat hebben wij een plezier gehad met de open haard! Super veel warmte, tot diep in de nacht! Ons huisje stond alleen, dus veel privacy. De kinderen hebben heerlijk hutten lopen bouwen achter ons huisje en de speeltuin was prima. Het park ligt op een berg en rondom het park kun je een mooie wandelingen maken (wandeling 11, "de groene ruit" is een aanrader). De receptioniste was vriendelijk en goed mee te communiceren. Ik was erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding: in mijn optiek is dit toch het goedkoopste vakantiepark in de Benelux en Duitsland. En dat op 4 uurtjes rijden van Nederland. Mijn vrouw en ik sliepen op een uitklapbare slaapbank in de woonkamer en dat was ook prima te doen. Badkamer was improviseren, maar je wordt wel schoon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Nooit meer

F. van Dijk
2-9-2015
  • Activiteiten2

Primitief huis. Vies, muf, vliegen, muggen, slechte bedden, douche die dan weer ontzettend heet dan weer koud was. tuintafel met tyrips aan elkaar gebonden. deuren die niet fatsoenlijk op slot konden. De eigenaresse ontzettend onsympathiek mens. die alleen naar zichzelf luistert en als wij wat wilden vertellen er keihard overheen kletst. zeer onbeschoft ,onaangenaam mens die Godelieve. voorbeeld: dingen die al kapot waren bij aankomst omdat alles zeer oud, vervallen en in slechte staat is, daar werden onze kinderen van beschuldigd het kapot gemaakt te hebben. Na afloop wordt ons gezegd dat ze hoopt ons nooit meer te zien. Hoe bedoel je: klant is koning! Wij komen hier nooit meer terug. En zullen aan anderen dit park afraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Dubbel....

dezwaan
26-7-2014
  • Activiteiten1

Wij hebben een midweek in huisje nr. 9 gezeten. Eerste indruk aan de buitenkant was goed. Ligt prachtig vrij aan de buitenrand en aan 4 zijdes zonder zichtbare buren. Binnen vonden wij het erg "net aan" ingericht. Matig schoongemaakt, muf, vochtig en klam en veel vliegen. Schimmelige kit-randen in de badkamer. Verder geen normale bank om op te zitten maar 2 matrasjes op een gemetseld muurtje. 2 persoonsbed, te smal en te kort voor lange mensen. Behalve een ruime speeltuin is er verder niets te beleven. Geen winkeltje. Eigenaresse keek verbaasd toen wij onze klacht uitten over de schoonmaak, maar praatte er vervolgens overheen en wij moesten gewoon 35 euro voor de schoonmaak betalen. Positieve punten: Heerlijk rustig, midden in het bos. Fijne buiten-- bbq. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
  • Onderkomen4

De huisjes ligging ruim uit elkaar en zijn goed gelegen. Het zitmeubilair is zeer gebrekkig en niet bedoeld om lang op te zitten. De bedden waren voor lange mensen te kort en ook waren de matrassen te hard.

We hebben een prettige week gehad, de omgeving is prachtig. Maar we zijn niet van plan om het park nog een keer te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2014

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.