Vakantiepark
4,3

Onvoldoende

• Onderkomen3,6
  • Activiteiten2,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vencimont voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Vencimont in het Nederlands

2008

Ik ben al zeker 25 keer in dit bungalowparkje geweest. Voor 1 persoon is het prima, alhoewel de huisjes wat schimmelig en niet heel schoon zijn, maar de prijs is dan ook zeer laag. ik heb 1 keer met mijn zus huisje nr.50 gehuurd. De schoorsteen (openhaard)was verstopt, waardoor we uitgerookt werden. De omgeving is fantastisch: mijn favoriete wandelgebied, maar het gaat met grote sprongen achteruit: op de wandelkaarten wordt aangeraden de hond thuis te laten. Honden mogen nergens meer mee en regelmatig word je aangehouden door boswachters als je wel een hond bij je hebt.

Ze vragen dan of je hond "jaagt". Hij moet altijd overal aangelijnd zijn. Ik hoor dat er steeds meer Hollanders tegenwoordig in de Duitse EIffel gaan wandelen met de hond. Daar is men hondvriendelijker. JAMMER! maar ik ga het toch nog EEN keer proberen in Vencimont binnenkort. In ieder geval is de receptie-mevrouw van het bungalowpark heeel aardig en behulpzaam.

Gereisd alleenreizend in september 2007

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.