Vakantiepark

Onvoldoende

• Onderkomen3,6
  • Activiteiten2,8

10 reviews over Vakantiepark Vencimont in het Nederlands

Gedateerd park in prachtige omgeving.

Ton Wielinga,
5-4-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Slecht onderhouden park. Gedateerde huisjes. Alleen vanwege de wandel omgeving gekozen.

Gereisd met vrienden in maart 2018

nooit meer, no go zone. walgelijk/

wesley kooi
3-6-2016
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Ik ben er geweest met school, we werden in groepjes verdeeld. we komen binnen, roken we een hele zure muffe lucht. oude meubels die stonken. kapot apparatuur. schimmel in de badkamer. overal oude haren(bijvoorbeeld in de bestek-la). krakkemikkige sloten. vieze lakens en een nogmaals overal haren en gebruikssporen. IK raad u aan: Ga hier nooit heen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Nooit meer

S.d.
31-10-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

We kwamen toe en het eerste wat we deden was het huisje verluchten! Muffe vochtige lucht die bij thuiskomst nog in onze kleren en valies hing. Ik had ook niet de indruk dat het huisje grondig gepoetst was ondanks dat je er moet voor betalen. De kinderen waren zelfs vies van de badkamer en een pizza in de oven bakken... Nee dank u. Het tuinmeubilair was voor de helft kapot. De muizen kwamen vanonder het huisje gekropen terwijl we buiten zaten. We hebben er iets leuk van gemaakt maar heb een wrang gevoel door het onvriendelijke mens aan het onthaal en hoe ze het aandurven deze huisjes nog te verhuren!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Vencimont voor je op een rij gezet:

heerlijk rustige plek midden in de natuur

k. Machielse
15-1-2014
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

boven op de berg en midden in het bos ligt dit rustige vakantiepark. ruime bungalows met veel ruimte rondom en bbq of open haard. vlak bij een klein dorp met bakker en slager en enkele eetgelegenheden. helaas waren die niet open.

vriendelijke ontvangst, maar wel veel bijkomende kosten dus al met al niet zo goedkoop als het leek. De kamers waren schoon en netjes. De bedden waren hard dus inflatable is geen overbodige luxe. Er is een grote speeltuin midden in het park. Voor oudere kinderen weinig of geen vertier. Prachtige omgeving, bos, riviertjes, beekdalen en rotsen, mooier dan de Ardennen in het Noorden vonden wij. Veel wandel- en mountainbike routes, goed aangegeven,

Gereisd met vrienden in januari 2014

Voor herhaling vatbaar.

Jan Epke
12-9-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Wij hadden met z'n vieren een acht pers.woning. De ligging is prima, de inrichting is sober maar wel schoon. Wel is er achterstallig onderhoud, zoals een bedbank die op de hoek met ductape aan elkaar geplakt is, verschillende tl lampen waren defect, en konden op dat moment niet vervangen worden. Ook een likje verf in de woning zou wonderen doen. Het park is heerlijk rustig, en ligt in een prachtige omgeving die zich prima leent voor een fijne wandeling, of een mooie rit met de auto is erg goed te doen in de prachtige Ardennen met z'n mooie kleine dorpjes en prachtige landschappen.In het dorpje Vencimont op anderhalve kilometer afstand zijn een bakker, een slager en twee restaurants te vinden waarvan restaurant taverne de la houille zeker een aanrader is. De eigenaar spreekt een beetje Nederlands en doet goed zijn best om je in het Nederlands te woord te staan. Het eten is er prima en ook niet extreem duur. Kortom wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2013
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Na veel beoordelingen gelezen te hebben, zonder verwachtingen naar dit park afgereisd. We zaten met vier vrienden een weekend in dit huisje. Het huisje had een prachtig uitzicht over een maisveld. Het onderkomen was basic, maar alles was aanwezig. We hebben lekker buiten kunnen barbecuen in de haard die aan het huisje zat. Voor de prijs kun je niet meer verwachten dan dit. Het park is gelegen in een prachtige omgeving. Het dorpje Vencimont ligt op een kilometer. Hier heb je een kleine supermarkt, een bakker en een slager. Voor de wat grotere boodschappen moet je naar Gedinne (7 km) rijden. Tijdens het weekendje naar Dinant en Bouillon gereden, dat beiden ongeveer een half uurtje rijden is. Wij hebben hier een heerlijk weekend gehad. Let op: aan het eind van je verblijf betaal je wel de stroom die je hebt verbruikt.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Heel goede park!

AnastasiaGennadievna
14-5-2012
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

We hebben niks verwacht van het park! De prijs was heel goed en we konden huisje voor 7 mensen boeken.

Na het lezen van al de receties, hadden we geen mening klaar. We gingen daar met vrienden om een leuke tijd te hebben.

En het was SUPER park! Huisjes simple, maar schoon. Natuurlijk had je wat spinnenweb ( ook spinnen) en wat schimmel. Maar je zit in de bos dus dat kun je verwachten. De huisjes zijn goed geisoleerd. Je hebt er alles om een super tijd van te maken!

Dus niet vanuit slechte recenties gaan, maar ga er zelf naar toe en ervaar het gewoon.

Veel plezier!

PS. de eigenares is heel aardig en behulpzaam!

Gereisd met vrienden in januari 2012
2008

ik ben er van 14 t/m 18 april 2008 geweest met de werkweek van school. Mooi park alleen jammer dat er maar een paar huisjes dubbel glas hadden ik zat in een huisje met enkel glas. Het was daardoor erg koud.

Gereisd met vrienden in april 2008

Nadat ik hier vroeger veel met mijn ouders ben geweest om te wandelen, ben ik vorig jaar met 2 vrienden naar Vencimont vertrokken. We hebben 1 week in een van de type A+ chalets doorgebracht. Het doel was mooie mountainbiketochten en wandelingen maken en dit doel is zeer zeker bereikt! Prachtige omgeving en een prima chalet. Inmiddels hebben we alweer voor 2008 geboekt.

Gereisd met vrienden in januari 2008
2007

Weekend naar Vencimont geweest

janssen
17-12-2007
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Weekend naar Vencimont geweest.

Chalet ziet er op het eerste oog super uit, ligging in het bos. echter bij binnenkomst zeer sober en oud. dit mag de pret echter niet drukken, echter badkamer is ronduit vies en verouderd, veel schimmel/ zwarte aanslag.

Slaapkamers met 2persoonsbed, zijn erg klein, je kan net in en uit bed.

Belangrijkste nadeel:

jachtseizoen!!! afgelopen weekend was jachtweekend, je mag dus nergens de bossen in!

En hier kwamen we juist voor samen met de hond!

dus informeer van te voren, vooral als je plannen wandelen zijn!

Na 23:30 is alle verlichting op het park uit!

Je ziet geen hand voor ogen, dus zaklamp mee!

Gereisd met vrienden in december 2007

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.