Vakantiepark

P.K.,
29-4-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Touroperator verhuurt basic onderkomens voor een redelijke prijs, wij komen al jaren in het voorjaar in steeds een ander vakantiepark, en het is altijd goed.

Het kan natuurlijk altijd luxer, nieuwer, schoner etc. maar dan betaal je ook (veel) meer...!!!

Als basis onderkomen om de Ardennen te verkennen, is het gewoon prima, wat de vorige posters ook beweren...!!

1 puntje van kritiek...er is Nooit een douchegordijn, zodat alles nat is na het douchen....

Desondanks, volgend jaar weer touroperator ( en we hebben geen aandelen, en zijn ook geen personeel van ze.!!).

Enkele tips: Kayakken over de Lesse ( zeer spectaculair..!), karten in Mariembourg, WWII museum en monument in Bastogne, winkelen in Namen, wandelen in park Furfooz, etc.

Vencimont heeft een splinternieuwe Friterie, voor de onvervalste Belgische Frieten!

Boodschappen haalden we bij de Aldi en Lidl in Beauraing.

Wij hebben ons met onze zoon van 13 jaar, prima vermaakt in Village des Vacances Vencimont.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nog erger dan het woord " verschrikkelijk"

Nijenhuis
23-9-2016
  • Activiteiten1

We hebben deze accomodatie geboekt bij een website.

Bij aankomst dachten we een leuk huisje mooie omgeving.

Bij het openen van de deur kwam ons de schimmel lucht al tegemoet. Terwijl we bij boeken duidelijk gevraagd hebben is het er vochtig omdat een zoon bij ons astma en copd heeft.

Er werd duidelijk gezegd nee hoor ze zijn droog en goed onderhouden

De schimmel zat echt overal. Hoezo droog????

Je moet 35 euro schoonmaak kosten betalen. Het huisje was totaal niet schoon overal lagen haren overal viezigheid op de vloer. Douche kon je niet gebruiken omdat je moest zitten in de badkuip wat onzettend vies was. tegels lagen los kit rand hing erbij. Wc zat los je moest bang zijn dat je niet met pot en al omviel. Keukenblok vies kapot. Je moest er niet te veel aankomen anders viel het van de wand. Bedden zeer slecht. Meubilair kapot en vies. Dit alles gemeld bij de receptie. Deze mevr zegt nu bij hoog en laag dat we niets gemeld hebben. Klacht door gegeven bij heerlijke huisjes deze hebben contact gezocht bij de receptie van het park. Nu kregen we een vergoeding van 10% wat een lachertje is met kosten wat we nu gemaakt hebben omdat mijn zoon er zo ziek van geworden is dat hij in het ziekenhuis is beland. Erg leuk zo'n vakantie. Jammer dat heerlijke huisjes het probleem wegschuift terwijl we bij deze maatschappij geboekt hebben. Ik kan uw wel zeggen nooit meer naar dat vakantiepark. En al helemaal nooit meer een boeking via deze website

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Verwaarloost park

Herman
21-8-2016
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Mooie omgeving jaer voor het verwaarlozen van zo'n park

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Veel privacy, prachtig gelegen

Ellen Bekkers
6-5-2014
  • Onderkomen7

Na het lezen van vorige reviews hadden we niet veel goeds verwacht, maar dat viel alles mee. De huisjes liggen op grote afstand van elkaar in een prachtig bos. Het dorpje is op loopafstand (2km) en heeft een bakker,slager en gezellige, lekkere pizzaria (wel op tijd reserveren). Inderdaad ruikt het huisje een beetje muf en is het wat donker, maar wel gezellig en alles is er aanwezig. De matrassen zijn wel wat hard. Het was er schoon

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Fijne vakantie

paulbont
27-8-2012
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Huisje geboekt via internet en daarna gekeken op zoover. Met angst ging ik er heen met mijn broer, maar aldaar aangekomen bleek dat mensen een paleis verwachten voor minder dan 400 euro. Het is geen paleis, maar een goed geslaagde bungalow.

1 stokje wierook verdreef de geur, ik heb als amateur zonder een enkele keer kleerscheuren kunnen koken, bed lag wat hard, maar beviel. Sommige lichten deden het niet, maar dat is zo geregeld bij de receptie. Douchen is even wennen met een bad en de douchekop in de hand, maar schoon wordt je wel.

Maar al met al zeer geslaagd en zeer vriendelijke service. Prijs-kwaliteit is ideaal en het park ligt zeer goed voor uitstapjes. Brocantes in de buurt, Walibi Belgie in de buurt (moeilijk vinden, wegwijzering in Belgie valt wat tegen), en de omgeving van het park zelf is ook prachtig.

Dus niet te hoge verwachtingen hebben, en houden van wat improviseren en je hebt echt een perfecte vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

ongelooflijk slecht

f de man
16-7-2012
  • Activiteiten1

Zelden hebben wij een zo in slechte staat van onderhoud verkerend park meegemaakt.

We zijn ook na een week met zware rugklachten naar huis terug gegaan de ontvangst was zeer vriendelijk dat klopt maar voor de rest liet alles te wensen over bij aankomst hebben we het huisje eerst moeten luchten want er hing een vreselijke brandlucht en het stonk zeer muf , daar hebben we eerst een paar spuitbussen op los gelaten ,en hebben we het huisje eerst moeten reinigen, van de verlichting brandde de helft niet, de bedden waren slecht tot zeer slecht vandaar de rugproblemen, en we waren niet de enige bewoners met deze problemen daar werd uitvoerig over gesproken, de straat verlichting brandde niet omdat de kappen gesmolten waren of ontbraken, van de speeltuin waren een aantal palen doorgerot zodat er niet op gespeeld kon worden, met dit alles is het gevoel van Happy snel verdwenen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

nooit meer

vakantieganger
24-7-2011
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3

Net terug van een weekje Vencimont. Dit park bezoeken wij dus nooit meer. De prijs was laag, maar voor het gebodene nog veel te hoog. Wij zijn met een beetje tevreden, maar dit kan echt niet. Het huisje was mooi wat betreft indeling en ruimte (alhoewel, voor 6 personen??) maar op vele punten te ranzig voor woorden. Vieze muren, vieze vloeren, keukengerei kapot en te smerig om aan te pakken. Fluitketel had een bobbel op de onderkant, dus niet te gebruiken. Omgeruild bij de receptie. Kreeg een nog veel smeriger fluitketel mee terug met de mededeling: U zult hem eerst wel wat moeten schoonmaken.....Dit kan dus niet. De vergoeding voor het schoonmaken van het huisje is volgens mij pure winst!

Het park op zich is wel mooi. Lekker rustig. In de mooie omgeving weinig te beleven. Maar wij kwamen voor rust en natuur, dus dat voldoet daar prima. Inkopen in het dorp op 1,5 km. Goede bakker, kleine supermarkt, goede pizzeria en enkele cafeetjes. Jammer.......................

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3

wij hebben een weekje vencimont geboekt eerste indruk aan de receptie was prima onthaal zeer vriendelijke dame sprak vloeiend nederlands

aan gekomen bij ons huisje nr9 typa a+ gerenoveerd ??? vergeet het

koelkast stonk naar kattepis ,oven vettig van binnen badkamer was ok alleen wat schimmel op en rond het bad licht na 2dagen stuk slaapkamer 1 was goed redelijk goed bed en matras ok, slaapkamer 2 waar er een stapelbed was bed was onstabiel dochter en vriend was mee en sliepen daarin de 2de nacht was de dochter door het stapelbed gezakt !!!! oke dan maar de laten uitgehaald en opnieuw goed ingestoken ok terug gaan slapen de volgende nacht weer hetzelfde terug erdoor dan maar naar de receptie geweest verhaal gedaan ze ging het doorgeven aan de klusjesman gezien neen hoor de dame zelf kwam met een oplossing en dun plaatje op erop te leggen opgelost neen !!!!!! dan maar in de zetelbedden slapen voor de rest van de week deze waren zo vuil er lag nog restjes van snoep onder de matrassen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

schimmels!!!!!!

jacqueline
31-7-2010
  • Activiteiten1

Ik heb van alles gelezen zowel positief als negatief. het ligt eraan waar je zit. Wij zijn net terug en hebben mooie huisjes gezien maar wij zaten in een, met schimmel dode beesten en bloedbesmeurde muren, bouwvalletje. Echt luxe hoeft niet maar een wcpot die continu lekt alle meubels met ducktape vast, overal schimmels, bad en wastafel onder de schimmel en dode beesten en 2 peertjes in huis ipv lampen. een plank met kussen die te vies zijn om naar te kijken moet een bank voorstellen??? Nee sorry hoor luxe hoeft niet maar dit is gewoon te ranzig voor woorden. we hebben dit alles aangekaart hoor en de vriendelijke dame vertelde ons dat we blij mochten zijn met de nieuwe tafel want de vorige zat vol brandplakken, nou deze viel bijna uit elkaar als je ging snijden. We vonden met vegen bij binnenkomst zelfs nog pillen etc. van de vorige bewoners. hoezo eindschoonmaak. de koelkastdeur was gescheurd en het zwart liep eruit. Wie praat hier over luxe, schoon moet het zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

ranzig

jacq
31-7-2010
  • Activiteiten1

wij hadden een niet gerenoveerd huisje. te ranzig voor woorden. De vliegen kwamen ons tegemoet, alle kranen lekten het hele huis zat vol met schimmels en ander viezigheid, de muren zaten vol met bloed en dode muggen. Het bad lag vol smerigheid, de wc lekte onderuit water dus de hele vloer nat wasbakken lekten gordijnen zaten vol smerigheid en met 1 touwtje vastgeknoopt. het meubilair zat met ducktape vastgeplakt en viel nogal eens uit elkaar. de bank was een plank met een gore deken erop. kortom echt alles lekte en was kapot en zat vol schimmel. Zelfs de keuken viel van narigheid uit elkaar en servies was vies gebartsen en incompleet. En dat voor bijna 700 euro!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.