Vakantiepark

S.G. Meihuizen
11-8-2008
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Vencimont is best wel ok. Het is er rustig en er is een mooie grote speelplaats voor de kleintjes. Dinant, Bouillon en Rochefort zijn in de buurt, en Frankrijk is op een steenworpafstand. Er zijn bossen van enorme omvang waar je urenlang kunt wandelen zonder iemand tegen te komen. Over de huisjes: wij hadden een type B en dat was prima in orde. Dus ik denk (als je de berichten hieronder leest) dat het erg afhankelijk is welk huisje je toebedeeld krijgt. Vrijstaand is beter aangezien je dan je buren niet kan horen. Er zitten inderdaad vochtplekken in het huis en het ruikt er een beetje duf, maar wat wil je, je zit midden in het bos, en in de Ardennen kan het behoorlijk regenen. Over de douche: een enorme warme water straal. Inderdaad, je moet zittend douchen, maar is dat nu een probleem, ik vind van niet. Kortom: wel degelijk een aanrader en probeer een vrijstaand huisje te regelen.

Gereisd familie in augustus 2008

met kinderen geen aanrader

fam kodde
26-7-2008

We zijn hier geweest met vier kinderen met de leeftijd van 10 tot en met 15 jaar. Voor deze kinderen was het een saaie vakantie. Rondfietsen op het park werd door de beheerdster sterk afgeraden i.v.m. de rust van de andere parkbezoekers. Ook werd gezegd dat de aanwezige speeltuin niet voor hun leeftijd geschikt was. Dit alles op een intimiderende en bedreigende toon naar de kinderen toe, terwijl wij even afwezig waren. SLECHT!!!!!!!!

Niet heengaan!

Debbie
21-7-2008

Wat een vies huisje was het! De wc was erg vies, de verf was van de bril afgebladerd en in de badkuip zaten allemaal roestvlekken en je kon de douchekop niet eens ophangen. De tegels zaten los op de muur.

De matrassen op de bedden kun je geen matrassen noemen! We zijn gebroken! Een bedbank in de kamer? het waren 2 matrassen, geen bank te bekennen!

In de nabije omgeving geen gezellig dorpje te bekennen alleen maar uitgestorven dorpjes, de dichtbijzijnde stad was in Bouillon, minimaal een half uur rijden!

We zaten in een bungalow twee onder een kap en dit betekent geen privacy!

Dus de buren zaten zowat op onze schoot! Een terras van een halve meter met daarvoor een grindpad.

Barbeque voor de deur? Ons kind van 3 heeft een paar brandplekken op zijn lichaam en gezicht omdat er een stuk steen explodeerde.

We hebben vandaag meer mensen gesproken die voortijdig vertrekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Vencimont voor je op een rij gezet:

Park heeft leuke speeltuin met veel speeltoestellen. 2 tennisbanen en een basketbal veld. Lekker vuurtje maken op de BBQ.

Gereisd familie in juli 2008

We hebben een de 2e week van juli doorgebracht in een "gerenoveerd" huisje. Keurig netjes en schoon. Jammer was alleen dat het 2 persoons bed nogal doorgezakt was, dus als de ene zich omdraait moet de ander zich vasthouden. Uitzicht over weiland en bos. Heerlijk rustig. Huisjes liggen voldoende uit elkaar. Als je aan de buitenkant van het park zit (zoals wij) heb je wel veel wind. Verder genoten. Als je van dagjes uit houdt is een auto een aanrader, veel dingen zijn ver weg, of je moet veel willen en kunnen lopen. Leuke speeltuin voor de kinderen, pas vernieuwd ? Schommels, kabelbaan, wip (2x) wipkip, klimtoestellen.

Gereisd familie in juli 2008

Zijn net terug van park vencimont

A. Ridderbusch
7-1-2008
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Zijn net terug van park vencimont. Ligging huisje erg mooi en mooie omgeving. Huisje zelf liet te wensen over. Wij hadden nog wel A+ maar konden niet warm douchen (warm water was constant op) en afwassen moesten we doen door eerst water te koken. Er hing een vieze riool lucht in het huisje en toen het s nachts flink geregend had lag er een plas water in het huisje. dus voor ons niet weer!!!

Gereisd familie in januari 2008

2007

Huisje 26

Fam van Egteren
5-9-2007
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Huisje 26. inderdaad kost weinig. Schoon, vriendelijke receptie, mooie nieuwe speeltuin, park ruim opgezet, prachtige omgeving en heerlijk rustig.

Kwaliteit huisje is slecht. Verrotte bank (echt tot op de vering), doorgezeten ligbank, Gordijnen vielen naar beneden. Tegels, kitwerk en chroom in badkamer lag los. Geen douchegordijn dus alles nat. Zeer vochtig van binnen en muf. Aanrecht staat met 1 schroef nog aan de muur vast. Geen afzuigkap. Tegels veranda liggen gevaarlijk los en de terrasdeuren klemmen enorm. Huisje 26 ligt ook 90% van de dag in de schaduw.

Komen we nog weer terug? Ja mits ik een huisje koop en hem zelf helemaal opknap!!

Gereisd familie in augustus 2007

Men kan moeilijk beter vinden voor dezelfde prijs. Heel mooie streek, huisjes schoon en gezelig, rustig gelegen, heel vriendelijke ontvangst, we gaan zeker terug.

Gereisd familie in juli 2007

Wij hebben een huisje gehuurd in juli en zijn zeer tevreden! De omgeving is prachtig, de ligging van ons huisje perfect, het was schoon, de open haard buiten is supergezellig en leuk om als bbq te gebruiken.

Er is veel te doen in de omgeving en het park bied je ontzettend veel rust. We gaan zeker terug!

De prijs kwaliteit is in het laagseizoen waarschijnlijk beter als in het hoogseizoen, maar waar is dat niet?

We hebben genoten!

Hadden voor 2 wkn

Frances
17-7-2007

Hadden voor 2 wkn.geboekt maar zijn na een week al weggegaan. De gerenoveerde bungalows hebben een zogenaamde zithoek. Nou het zijn gewoon twee eenpersoonsbedden waar niet op te zitten valt. Enorm veel vliegen in het huisje en veel vocht. Als je een avondje TV wilt kijken heb je de volgende dag een stijve nek omdat de TV aan het plafond hangt.NOOIT MEER!!!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.