Vakantiepark

Onvoldoende

• Onderkomen3,6
  • Activiteiten2,8

39 reviews over Vakantiepark Vencimont in het Nederlands

ligging super, rest was waardeloos

Fam. Gerritsen,
28-5-2017
  • Activiteiten1

bungalow geboekt omdat we er toch even uit wouden en niet al te veel wouden uitgeven omdat we toch het grootste deel van de tijd buiten besteden. Ligging huisje was super lekker rustig. Het huisje zelf in nodig aan renovatie toe. Bedden zijn doorgezakt dit hebben ze met triplexplaten opgelost nou ja opgelost het lag voor geen meter. overig meubilair was in slechte staat de bank zit niet comfortabel in niet meer dan een matrasje van 8 cm op een paar planken die kapot waren. We hebben 1 nacht gasten gehad deze is door het stapelbed gezakt. Keuken benodigdheden was een bij elkaar geraapt zooitje. Stoelen waren slecht je kon er elk moment doorheen zakken omdat de poten er scheef onder staan. Douchen kun je niet fatsoenlijk dit is in bad zonder gordijn en sproeier moet je vast houden. water was heet of steen koud daar tussen was niks. huisje rook muf en was zeken niet schoon. als je hierheen gaat dan weet je dat je voor deze prijs niet veel krijgt maar hygiëne is wel het minst wat je mag verwachten en dat is echt niet op orde. daarbij is er veel rumoerigheid van jongeren op het park/ harde muziek en geen bewaking. Ik kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet. Ik kan niemand aanraden om hier een vakantie door te brengen. voor ons eens maar nooit weer!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

tragisch!

Monique
28-9-2016
  • Activiteiten1

Ongelooflijk smerig. De "matrassen"of wat daarvoor moet doorgaan zijn te uitgeleefd en vol vlekken, te smerig om op te liggen. Dit geldt ook voor de kussens. Servies te smerig om aan te pakken, pannen idem. Stoelen nat van het vocht, dus zitten lukt ook niet. Blijft over een gemeltseld bankje met een soort matrasje erop. Niet te doen. Badkamer en toilet onbruikbaar vanwege viezigheid. Overal haren en vieze strepen. Brrrr.

Meteen vertrokken. Bij beklag per email (bij receptie was men al naar huis blijkbaar) kregen we geen enkele reactie. Ook niet na 3x. Schandalig! Wel werd gebruik van electriciteit van de borg afgetrokken. Welke electricitiet, we zijn 1 1/2 uur binnen geweest. O ja, 1x de ijskast geopend en heel snel weer dichtgedaan. Er groeide schimmel in. Dat zullen de kosten zijn geweest.

Ik ben altijd een fanatiek kampeerder geweest en heb heel wat afgezien in mijn leven, maar vergeleken bij deze gore hut was het peanuts. Blijf er verre van en boek iets degelijks.

Gereisd met partner in september 2015

Vréééselijk

Jansen de Wit
3-8-2016
  • Activiteiten1

Na al eens allerlei ellende in Oignies te hebben meegemaakt vonden we dat een ander park nog een kans zou moeten krijgen. Maar helaas: een ezel stoot zich in het gemeen....

Een niet schoongemaakt, muf stinkend huis dat vol lag met haren van de voorganger. Beslist niet schoongemaakt terwijl je wel 35 euro betaald. De matrassen zaten vol vlekken waarvan we ons niet durfden afvragen wat het zou zijn. Dekens idem dito. Eigenlijk hetzelfde met de meubelen. Een bad nemen hebben we niet gedaan want ik ga niet in de schimmel zitten. Toilet spoelde nagenoeg niet door. Alles, maar alles was klam. Dat werden onze kleren ook, dus na 3 dagn weer naar huis. Van enige tegemoetkoming in de kosten kon geen sprake zijn, sterker nog, we moesten belachelijk hoge electra kosten betalen terwijl we dat niet gebruikt hadden. En ook nog een schoonmaakkosten, terwijl juist IK de boel heb schoongemaakt.

Zeer onsympathieke benadering, zeg maar onbeschoft. Nooit meer Ourthe en Somme. Het is een belediging voor de klant!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• Onderkomen4

De huisjes ligging ruim uit elkaar en zijn goed gelegen. Het zitmeubilair is zeer gebrekkig en niet bedoeld om lang op te zitten. De bedden waren voor lange mensen te kort en ook waren de matrassen te hard.

We hebben een prettige week gehad, de omgeving is prachtig. Maar we zijn niet van plan om het park nog een keer te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2014

Nooit Meer

Theo Beeckmans
5-10-2013
  • Onderkomen4

1: de stenen van het terras lagen gebroken en los.

2: de deur had een spleet van 1/2 cm, waardoor de insecten binnen konden.

3: Na de eerste nacht bleek ons vuur niet te werken. Het werd vervangen door een 'tijdelijk', en zagen we dat de stekker van het ‘originele’ vuur verbrand was.

4: Het licht van de dampkap brandde niet, daar dit het enige licht op de keukenblok is, was het werken op de tast.

5: Ook de spot brandde niet.

6: De ophanging van de TV ter hoogte van het plafond, zorgt er voor dat men moet op zijn rug liggen op de heel gammele zetel.

Gereisd met partner in september 2013

Huisje 19

agnes
30-9-2012
  • Activiteiten1

Het huisje 19 is vrij simpel ingericht met alle benodigdheden. Echter dit huisje was vochtig, de badkamer zat gedeeltelijk onder schimmel en de gordijnen stonken behoorlijk muf en naar rook.

Vakantie geboekt via touroperator en conform de boeking waren de kosten voor eindschoonmaak €30,- maar we waren gedwongen €35,- te betalen.

Echter moesten we toch volgens de accommodatie regels het huisje schoon achterlaten.

Van andere kant mooie omgeving voor wandelaars als we, de hele dag buiten geweest op verschillende wandel routes. Prachtig natuur gebied.

Gereisd met partner in september 2012

Never again!!

Genieke
10-9-2012
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Het park ligt in een hele rustige buurt. Zo rustig dat er niets te beleven valt. Voor een fatsoenlijke winkel moet minstens 15 min gereden worden. We hadden geen informatie gekregen over wat we allemaal konden doen in de buurt, de receptioniste was vaak niet aanwezig om vragen te beantwoorden. Was ze er wel, dan werden vragen niet of nauwelijks beantwoord. Niet klantvriendelijk..

Bedden waren slecht, matras was heel dun en het bed klein. Bedbank klapte dicht en viel naar voren als je niet gelijk helemaal achteraan ging zitten. Ook moet je schoonmaakkosten betalen. Deze kosten bedroegen 30 euro. Wij kwamen echter in een vies huisje (hut). Apparatuur deed het niet. De huisjes mogen wat ons betreft wat meer aangekleed worden. Nu zien ze er koud en kil uit. Wel ben ik van mening dat je niet veel van verwachten omdat het niet duur was. Toch verwacht je voor die prijs een redelijke informatievoorziening, klantvriendelijke behegening en een schoon huisje!

Gereisd met partner in september 2012

Vreselijk, niet doen!!!

Berdine Kok
21-6-2012
  • Activiteiten1

Op de website staan de volgende punten welke niet overeenkomen met de werkelijkheid:

1. Gerenoveerde bungalows: ze MOETEN nog gerenoveerd worden. Verf is afgebladderd, isolatie is slecht, alles is oud en vies. Ik vroeg me

echt af wat er met de EUR 35 schoonmaakkosten gebeurde.

2. Eethoek: de eethoek bestond uit een hoge bar/tafel met 6 krukken.

Dat is toch geen eethoek.

3. Zithoek: een zithoek is in mijn beleving minimaal een bank. Dit

waren twee houten planken met een smoezelig, vies en oud dun matrasje

erop. Mocht je erop willen zitten, dan zit je met je rug tegen de

muur.

4. Slaapkamer: het matras was zo dun en vies dat ik bang was dat er

vlooien in zouden zitten. Ik zou geen midweek willen afzien op zo'n

matras.

Bij touoperator begon de volgende ellende. Bijna 2 maanden later kreeg ik een brief dat ik 100 euro terug kreeg, ipv het hele bedrag. Bovendien heeft de receptioniste ook nog gelogen door te zeggen dat ze andere accommodatie had aangeboden!!.

Gereisd met partner in mei 2012

Mooie plek

evelyn
2-4-2012
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Door recensies toch wel wat huiverig, het huisje (A+) is echter zeer gerievelijk.

Neem wel een huisje aan de bosrand naast wandelpad, huisjes verder in het park wat donker gelegen. Al met al een hele fijne week gehad, zeer mooie omgeving.

Gereisd met partner in maart 2012

slechte accomodatie

sandmann w
28-12-2011
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

dit vakantie park is mooi gelegen in de ardennen,doch de huisjes zijn zeer verouderd en niet meer van deze tijd

zeer sober is niet erg maar moeten wel schoon zijn

deur kunnen afsluiten

douchen is ook niet mogelijk ( oncompleet)

en niet meer stroom te hoeven betalan als meter aangeeft

Gereisd met partner in december 2011

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.