Vakantiepark Vencimont

• Onderkomen3,6
  • Activiteiten2,8

13 tips over Vakantiepark Vencimont

dezwaan, 26-7-2014
Grotten van Han zeer aan te bevelen. Ook bezoek La Roche met valkeniersshow in de ruïne was erg leuk. Dichtbij La Roche (in Maboge) bevindt zich een aardig zwemstrandje in de rivier de Ourthe.
k. Machielse, 15-1-2014
de 6 persoons chalets zijn beter geschikt voor 2 of wellicht 4 personen.
B. Brink , 3-1-2014
De omgeving is prachtig! Goeie pizzeria in Vencimont!

We hebben een aantal aanbieders voor Vencimont voor je op een rij gezet:

Fred, 26-8-2013
Overdekt sportcentrum incl. zwembad in Givet (Frankrijk) met grote supermarkt en goedkope benzine (€ 1,52) aan de overkant. Beauraing heeft Carrefour met ernaast speelgoedwinkel. Leuke uitstapjes in de regio bv. in Bouillon, Rochefort, Veves, park Furfooz, Han etc. etc. Folders over uitstapjes liggen onder meer bij de receptie van het park.
Annelies, 7-10-2012
het graf van de reus, een heel mooi stuk natuurschoon, gewoon eens rondrijden en je komt de mooiste maria monumenten tegen, het kasteel van godfried van boillion prachtig en een hele dag onder dak, het restaurant in vencimont schuin tegenover de kerk, lekker goedkoop en spreken nederlands
agnes, 30-9-2012
Moeite waard om te bezoeken is stadje Givet in de Franse Ardennen met in 1555 gebouwde Fort de Charlemont en een kleine middeleeuwse Belgische stadje Bouillon op +/- 40 km afstand van Vencimont.

Genieke, 10-9-2012
De grotten van Han zijn leuk om te bezoeken
Maatman, 4-9-2012
pizzaria in vencimont ff met de auto na beneden aan de linker kant echt heerlijke pizza's en gerechten en een nederlandse kok erg aardig
F.de Man, 16-7-2012
NIET DOENde bedden waren slecht tot zeer slecht vandaar de rugproblemen, en we waren niet de enige bewoners met deze problemen daar werd uitvoerig over gesproken, de straat verlichting brandde niet omdat de kappen gesmolten waren of ontbraken, van de speeltuin waren een aantal palen doorgerot zodat er niet op gespeeld kon worden, met dit alles is het gevoel van Happy snel verdwenen ,
Marc, 13-6-2012
Bezoek de burcht van Bouillon. Hier heb je een prachtig uitzicht en er is vier keer per dag een leuke vogelshow. In het plaatsje zelf, zijn vele leuke terrasjes te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Vencimont voor je op een rij gezet: