Vakantiepark Vencimont ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Hille de h.

Prima park.

Hille de h.,
24-8-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Leuk park voor gezinnen met kleine kinderen.

Op het park is een prachtige speeltuin voor de kinderen en mooie voetbal basket tennis velden.

Huisjes zijn gedateerd maar daar is de prijs dan ook naar. Ons huisje was bij aankomst netjes en schoon. Alles wat je nodig heb is aanwezig.

De omgeving is geweldig beekjes bossen pittoreske dorpjes. manege malvoisin uilenpark in graide en de bison range in orchimont zijn het bezoeken waard. Kasteel lavaux Saint anne was ook super.

Het plaatsje vencimont is mooi maar buiten een slager/bakker/restaurants is er niks te beleven. Bakkerij heeft lekker brood en goed gebak. Voor een supermarkt moet je al gauw naar gedinne of beauraing.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Vorige reviewVorige