ligging super, rest was waardeloos

• Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

bungalow geboekt omdat we er toch even uit wouden en niet al te veel wouden uitgeven omdat we toch het grootste deel van de tijd buiten besteden. Ligging huisje was super lekker rustig. Het huisje zelf in nodig aan renovatie toe. Bedden zijn doorgezakt dit hebben ze met triplexplaten opgelost nou ja opgelost het lag voor geen meter. overig meubilair was in slechte staat de bank zit niet comfortabel in niet meer dan een matrasje van 8 cm op een paar planken die kapot waren. We hebben 1 nacht gasten gehad deze is door het stapelbed gezakt. Keuken benodigdheden was een bij elkaar geraapt zooitje. Stoelen waren slecht je kon er elk moment doorheen zakken omdat de poten er scheef onder staan. Douchen kun je niet fatsoenlijk dit is in bad zonder gordijn en sproeier moet je vast houden. water was heet of steen koud daar tussen was niks. huisje rook muf en was zeken niet schoon. als je hierheen gaat dan weet je dat je voor deze prijs niet veel krijgt maar hygiëne is wel het minst wat je mag verwachten en dat is echt niet op orde. daarbij is er veel rumoerigheid van jongeren op het park/ harde muziek en geen bewaking. Ik kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet. Ik kan niemand aanraden om hier een vakantie door te brengen. voor ons eens maar nooit weer!!!!

Gereisd met partner in mei 2017
Volgende reviewVolgende