Nog erger dan het woord " verschrikkelijk"

Vakantiepark Vencimont ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Nijenhuis

Nog erger dan het woord " verschrikkelijk"

Nijenhuis,
23-9-2016
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

We hebben deze accomodatie geboekt bij een website.

Bij aankomst dachten we een leuk huisje mooie omgeving.

Bij het openen van de deur kwam ons de schimmel lucht al tegemoet. Terwijl we bij boeken duidelijk gevraagd hebben is het er vochtig omdat een zoon bij ons astma en copd heeft.

Er werd duidelijk gezegd nee hoor ze zijn droog en goed onderhouden

De schimmel zat echt overal. Hoezo droog????

Je moet 35 euro schoonmaak kosten betalen. Het huisje was totaal niet schoon overal lagen haren overal viezigheid op de vloer. Douche kon je niet gebruiken omdat je moest zitten in de badkuip wat onzettend vies was. tegels lagen los kit rand hing erbij. Wc zat los je moest bang zijn dat je niet met pot en al omviel. Keukenblok vies kapot. Je moest er niet te veel aankomen anders viel het van de wand. Bedden zeer slecht. Meubilair kapot en vies. Dit alles gemeld bij de receptie. Deze mevr zegt nu bij hoog en laag dat we niets gemeld hebben. Klacht door gegeven bij heerlijke huisjes deze hebben contact gezocht bij de receptie van het park. Nu kregen we een vergoeding van 10% wat een lachertje is met kosten wat we nu gemaakt hebben omdat mijn zoon er zo ziek van geworden is dat hij in het ziekenhuis is beland. Erg leuk zo'n vakantie. Jammer dat heerlijke huisjes het probleem wegschuift terwijl we bij deze maatschappij geboekt hebben. Ik kan uw wel zeggen nooit meer naar dat vakantiepark. En al helemaal nooit meer een boeking via deze website

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Vorige reviewVorige