Géén boekingskosten

Vakantiepark Vencimont

BelgiëNamenGedinne

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Vencimont voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 130 reviews

Meer vakantiepark info

135 Reviews over Vencimont

• 2Alexandra Waters18-09-2019

NOOIT MEER

Afschuwelijk vakantiehuis. Hoe kan dit. Smerig, versleten, schimmel, echt niet normaal dat zulke vakantiehuizen gehuurd mogen worden. Er zijn veel slechte beoordelingen over dit vakantiepark. NIET BOEKEN!!!!! zonde van je geld en je vakantiedage. Er zijn wel veel leuke gites in Vencimont te huren, buiten het park.

• 2Activiteiten
  • 8Laura29-06-2019

Gezellig samenzijn met het gezin.

Als je wil gaan voor een gezellig weekendje weg voor een lage prijs dan is dit zeker een aanrader! Het huisje is wat primitief maar dat zie je dan ook terug in de prijs. De natuur is erg mooi en je komt hier helemaal tot rust. Honden zijn er toegestaan wat voor ons erg fijn was en een bbq was ook aanwezig. De omgeving is heel mooi met de authentieke bouwstijl van de huizen. In de omgeving zijn ook restaurantjes en supermarkten te vinden. Wij zijn een lang weekend weggeweest en dat was ook wel genoeg. Wanneer ik langer in deze regio op vakantie zou willen gaan dan ga ik voor meer luxe.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7E Monster04-01-2019

Voor dit geld een prima verblijf!

Prima ervaring, vriendelijk ontvangst. Gastvrouw was wat ons betreft erg aardig! Huisjes zijn wel gedateerd en hebben onderhoud nodig. Verder wel gewoon schoon, voor dit bedrag mag je denk ik niet meer verwachten. En je vakantie staat of valt met je instelling! Wij hebben met onze kinderen een prima ervaring gehad!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 1Benjamins01-01-2019

Bezint eer gij begint

Weggegooid geld. Het heeft onze vakantie verpest. Het park is verwaarloosd. De huisjes zijn gewoon ranzig. Alles is smerig en in de douche zat overal schimmel. Je moet je douchen in de badkuip op je knieën. De vrouw achter de balie is vreselijk onaardig . Als er wat kapot is en je meld het bij haar wordt je afgesnauwd. Bank en bedden zijn 1 hoopje ellende.

• 1Marijke Benjamins01-01-2019

Nooit meer!!

Echt verschrikkelijk! Staat mooi op de foto maar wij wilden bij aankomst het liefst weer vertrekken. Vies, ongezellig, oud en een uitermate onvriendelijke gastvrouw.

• 7Hille de h.24-08-2018

Prima park.

Leuk park voor gezinnen met kleine kinderen. Op het park is een prachtige speeltuin voor de kinderen en mooie voetbal basket tennis velden. Huisjes zijn gedateerd maar daar is de prijs dan ook naar. Ons huisje was bij aankomst netjes en schoon. Alles wat je nodig heb is aanwezig. De omgeving is geweldig beekjes bossen pittoreske dorpjes. manege malvoisin uilenpark in graide en de bison range in orchimont zijn het bezoeken waard. Kasteel lavaux Saint anne was ook super. Het plaatsje vencimont is mooi maar buiten een slager/bakker/restaurants is er niks te beleven. Bakkerij heeft lekker brood en goed gebak. Voor een supermarkt moet je al gauw naar gedinne of beauraing.

• 5Onderkomen
  • 5Alain.V12-06-2018

Fuyez

Séjour 2 nuits

Chalet superbe en photos mais tout y est "vieillot", odeurs comprise.

Nos deceptions: -49 euros de ménage obligatoire -Bols en plastiques rayés. Du jamais vu en location -Pas de radiateur dans une des chambres. -Armoires totalement demontée ( vu avec l'accueil, "si vraiment besoin, vous pouvez la monter vous-même!!") -Pas d'eclairage dans la salle à manger (vu avec l'accueil, jamais réparé durant notre séjour) -Forte odeur d'humiditée -Porte d'entrée constament bloquée, ouverture fermeture. -Pas de table de jardin ( vu avec l'accuel: "il en manque partout!!") -Poubelle de salle de bains pleine de couche bébés (les clients précédents ont aussi payer 49 euros pour le ménage) -Et SURTOUT, acune feuille d'inventaire pour contrôler les équipements réellement présent dans la location.

Il vous sera demandé 100 euros de caution, rendu dans un mois, totalement ou partiellement selon leurs contrôles (sans votre présence si vous repartez le dimanche). Pour notre cas, nous avons été remboursé de 85euros. Les 15 euros manquant n'ont pas été justifié par aucun mails d'information.

147 euros (offre promotionnelle au lieu de 422). A ce tarif de 422 euros, nous nous attendions à des prestations haut de gamme.

147 euros + 49 euros de ménage + 20 de frais de destination + 100 euros de caution (prélevé)

A ce tarif, Fuyez !!!!!!!!!!!

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 4Ton Wielinga05-04-2018

Gedateerd park in prachtige omgeving.

Slecht onderhouden park. Gedateerde huisjes. Alleen vanwege de wandel omgeving gekozen.

• 2Onderkomen
  • 1Fam. Gerritsen28-05-2017

ligging super, rest was waardeloos

bungalow geboekt omdat we er toch even uit wouden en niet al te veel wouden uitgeven omdat we toch het grootste deel van de tijd buiten besteden. Ligging huisje was super lekker rustig. Het huisje zelf in nodig aan renovatie toe. Bedden zijn doorgezakt dit hebben ze met triplexplaten opgelost nou ja opgelost het lag voor geen meter. overig meubilair was in slechte staat de bank zit niet comfortabel in niet meer dan een matrasje van 8 cm op een paar planken die kapot waren. We hebben 1 nacht gasten gehad deze is door het stapelbed gezakt. Keuken benodigdheden was een bij elkaar geraapt zooitje. Stoelen waren slecht je kon er elk moment doorheen zakken omdat de poten er scheef onder staan. Douchen kun je niet fatsoenlijk dit is in bad zonder gordijn en sproeier moet je vast houden. water was heet of steen koud daar tussen was niks. huisje rook muf en was zeken niet schoon. als je hierheen gaat dan weet je dat je voor deze prijs niet veel krijgt maar hygiëne is wel het minst wat je mag verwachten en dat is echt niet op orde. daarbij is er veel rumoerigheid van jongeren op het park/ harde muziek en geen bewaking. Ik kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet. Ik kan niemand aanraden om hier een vakantie door te brengen. voor ons eens maar nooit weer!!!!

• 9P.K.29-04-2017

Altijd weer goed.

Touroperator verhuurt basic onderkomens voor een redelijke prijs, wij komen al jaren in het voorjaar in steeds een ander vakantiepark, en het is altijd goed. Het kan natuurlijk altijd luxer, nieuwer, schoner etc. maar dan betaal je ook (veel) meer...!!! Als basis onderkomen om de Ardennen te verkennen, is het gewoon prima, wat de vorige posters ook beweren...!! 1 puntje van kritiek...er is Nooit een douchegordijn, zodat alles nat is na het douchen.... Desondanks, volgend jaar weer touroperator ( en we hebben geen aandelen, en zijn ook geen personeel van ze.!!). Enkele tips: Kayakken over de Lesse ( zeer spectaculair..!), karten in Mariembourg, WWII museum en monument in Bastogne, winkelen in Namen, wandelen in park Furfooz, etc. Vencimont heeft een splinternieuwe Friterie, voor de onvervalste Belgische Frieten! Boodschappen haalden we bij de Aldi en Lidl in Beauraing. Wij hebben ons met onze zoon van 13 jaar, prima vermaakt in Village des Vacances Vencimont.

• 8Onderkomen

Vakantiepark Vencimont info