Vakantiepark Vencimont

135 reviews over Vakantiepark Vencimont

• 2019
    2Alexandra Waters18-09-2019

NOOIT MEER

Afschuwelijk vakantiehuis. Hoe kan dit. Smerig, versleten, schimmel, echt niet normaal dat zulke vakantiehuizen gehuurd mogen worden. Er zijn veel slechte beoordelingen over dit vakantiepark. NIET BOEKEN!!!!! zonde van je geld en je vakantiedage. Er zijn wel veel leuke gites in Vencimont te huren, buiten het park.

• 2Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 8Laura29-06-2019

Gezellig samenzijn met het gezin.

Als je wil gaan voor een gezellig weekendje weg voor een lage prijs dan is dit zeker een aanrader! Het huisje is wat primitief maar dat zie je dan ook terug in de prijs. De natuur is erg mooi en je komt hier helemaal tot rust. Honden zijn er toegestaan wat voor ons erg fijn was en een bbq was ook aanwezig. De omgeving is heel mooi met de authentieke bouwstijl van de huizen. In de omgeving zijn ook restaurantjes en supermarkten te vinden. Wij zijn een lang weekend weggeweest en dat was ook wel genoeg. Wanneer ik langer in deze regio op vakantie zou willen gaan dan ga ik voor meer luxe.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7E Monster04-01-2019

Voor dit geld een prima verblijf!

Prima ervaring, vriendelijk ontvangst. Gastvrouw was wat ons betreft erg aardig! Huisjes zijn wel gedateerd en hebben onderhoud nodig. Verder wel gewoon schoon, voor dit bedrag mag je denk ik niet meer verwachten. En je vakantie staat of valt met je instelling! Wij hebben met onze kinderen een prima ervaring gehad!

• 6Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 1Benjamins01-01-2019

Bezint eer gij begint

Weggegooid geld. Het heeft onze vakantie verpest. Het park is verwaarloosd. De huisjes zijn gewoon ranzig. Alles is smerig en in de douche zat overal schimmel. Je moet je douchen in de badkuip op je knieën. De vrouw achter de balie is vreselijk onaardig . Als er wat kapot is en je meld het bij haar wordt je afgesnauwd. Bank en bedden zijn 1 hoopje ellende.

• 1Marijke Benjamins01-01-2019

Nooit meer!!

Echt verschrikkelijk! Staat mooi op de foto maar wij wilden bij aankomst het liefst weer vertrekken. Vies, ongezellig, oud en een uitermate onvriendelijke gastvrouw.

• 2018
    7Hille de h.24-08-2018

Prima park.

Leuk park voor gezinnen met kleine kinderen. Op het park is een prachtige speeltuin voor de kinderen en mooie voetbal basket tennis velden. Huisjes zijn gedateerd maar daar is de prijs dan ook naar. Ons huisje was bij aankomst netjes en schoon. Alles wat je nodig heb is aanwezig. De omgeving is geweldig beekjes bossen pittoreske dorpjes. manege malvoisin uilenpark in graide en de bison range in orchimont zijn het bezoeken waard. Kasteel lavaux Saint anne was ook super. Het plaatsje vencimont is mooi maar buiten een slager/bakker/restaurants is er niks te beleven. Bakkerij heeft lekker brood en goed gebak. Voor een supermarkt moet je al gauw naar gedinne of beauraing.

• 5Onderkomen

• 4Ton Wielinga05-04-2018

Gedateerd park in prachtige omgeving.

Slecht onderhouden park. Gedateerde huisjes. Alleen vanwege de wandel omgeving gekozen.

• 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

1Fam. Gerritsen28-05-2017

ligging super, rest was waardeloos

bungalow geboekt omdat we er toch even uit wouden en niet al te veel wouden uitgeven omdat we toch het grootste deel van de tijd buiten besteden. Ligging huisje was super lekker rustig. Het huisje zelf in nodig aan renovatie toe. Bedden zijn doorgezakt dit hebben ze met triplexplaten opgelost nou ja opgelost het lag voor geen meter. overig meubilair was in slechte staat de bank zit niet comfortabel in niet meer dan een matrasje van 8 cm op een paar planken die kapot waren. We hebben 1 nacht gasten gehad deze is door het stapelbed gezakt. Keuken benodigdheden was een bij elkaar geraapt zooitje. Stoelen waren slecht je kon er elk moment doorheen zakken omdat de poten er scheef onder staan. Douchen kun je niet fatsoenlijk dit is in bad zonder gordijn en sproeier moet je vast houden. water was heet of steen koud daar tussen was niks. huisje rook muf en was zeken niet schoon. als je hierheen gaat dan weet je dat je voor deze prijs niet veel krijgt maar hygiëne is wel het minst wat je mag verwachten en dat is echt niet op orde. daarbij is er veel rumoerigheid van jongeren op het park/ harde muziek en geen bewaking. Ik kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet. Ik kan niemand aanraden om hier een vakantie door te brengen. voor ons eens maar nooit weer!!!!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9P.K.29-04-2017

Altijd weer goed.

Touroperator verhuurt basic onderkomens voor een redelijke prijs, wij komen al jaren in het voorjaar in steeds een ander vakantiepark, en het is altijd goed. Het kan natuurlijk altijd luxer, nieuwer, schoner etc. maar dan betaal je ook (veel) meer...!!! Als basis onderkomen om de Ardennen te verkennen, is het gewoon prima, wat de vorige posters ook beweren...!! 1 puntje van kritiek...er is Nooit een douchegordijn, zodat alles nat is na het douchen.... Desondanks, volgend jaar weer touroperator ( en we hebben geen aandelen, en zijn ook geen personeel van ze.!!). Enkele tips: Kayakken over de Lesse ( zeer spectaculair..!), karten in Mariembourg, WWII museum en monument in Bastogne, winkelen in Namen, wandelen in park Furfooz, etc. Vencimont heeft een splinternieuwe Friterie, voor de onvervalste Belgische Frieten! Boodschappen haalden we bij de Aldi en Lidl in Beauraing. Wij hebben ons met onze zoon van 13 jaar, prima vermaakt in Village des Vacances Vencimont.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 3Annelies05-10-2016

Nooit en te nimmer weer...

Wij hebben onze vakantie in augustus op dit park doorgebracht, samen met onze kids van 4 en 1 jaar. Bij aankomst was de mevrouw van de receptie vriendelijk, maar stak hele verhalen af over studenten die bepaalde onderdelen in en om het huisje vernield hadden. Niet heel interessant, los het gewoon op vóór de volgende vakantiegangers aankomen.

Toen we 'ons' huisje binnenkwamen (nr. 39) en onze jongste over de vloer hadden laten kruipen, waren zijn handen, voeten en knieën pikzwart. Oké, dat probleem hebben we bij andere parken ook. Overal geveegd en gesopt: alle kamers, doekje door de koelkast en over het fornuis. Resultaat: 5 emmers vol pikzwart water....

Op de volgende dagen moesten we dagelijks flink vegen en kwam er erg veel troep van de vloer. Uit nood zijn we dagelijks hele dagen op pad geweest. Na 1,5 week kwamen we er achter dat dat witte 'stof' dat overal op de voegen van de vloer zat, dus geen stof maar Schimmel was!! Sterker nog: binnen één dag is de schimmel 1 cm(!!) gegroeid, nadat we grondig hadden schoongemaakt. Het is jammer dat we hier geen foto's kunnen laten zien...maar dat was voor ons de druppel. Schimmel is hartstikke ongezond en zéker voor baby's die over de grond kruipen! Aangezien de receptie twee(!!) dagen gesloten was, hebben we de dame op het noodnummer moeten bellen. Ze leek niet erg onder de indruk van ons verhaal en praatte er gewoon overheen, zoals met de meeste dingen. Wij zijn in ieder geval ter plekke vertrokken. De borg hadden we na 4 weken terug.

Ons zoontje heeft 1,5 week niet kunnen kruipen, door de schimmel in het huisje en het grind rondom het huisje. Resultaat: een chagrijnige baby....onze dochter heeft nog een brandwond opgelopen door de werkelijk glóeiendhete badkraan...het water in de boiler was veel hoger dan zou mogen. De slaapplaatsen waren ook bedroevend slecht. Wat waren wij blij dat we ons eigen beddengoed hadden meegenomen! Wel hadden we een 'gerenoveerde' badkamer, want bij ons hingen de tegels nog aan de wand en waren de voegen nog schoon. Het schimmel zat echter ook daar achter de wc-pot en de boiler.

Het park zelf is prachtig en heeft een prima speeltuin voor kleine (lees: t/m 6 jaar?) kinderen. Omgeving is ook prachtig. Aanraders zijn Dinant, Bouillon, La Roche en het wildpark van Han sûr Lesse. Wij hebben België nu wel gezien en op dit park komen wij nooit meer terug. Een primitieve vakantie: geen probleem. Een huisje met ongezonde leefomstandigheden: toch wel degelijk een probleem! Jammer van die €35,- schoonmaakkosten....degenen die hier een positieve review geplaatst hebben, mogen beseffen dat ze geluk gehad hebben. Het feit dat het allemaal niet zoveel kost, zou niet uit moeten maken. Of je nou €50,- of €500,- per week moet betalen: het huisje moet schoon en netjes zijn. Daar betaal je tenslotte extra voor!!

TIP: maak bij aankomst een foto van de meterstand!! Wij zouden bij aankomst volgens hun meting en de werkelijke stand, al meer verbruikt hebben dan we in totaal in 1,5 week gedaan hebben. Gelukkig hadden wij de foto's wel gemaakt...

Conclusie: werkelijk een práchtige omgeving, en op het eerste gezicht een mooi park. Maar de huisjes.....ze zijn werkelijk niet met goed fatsoen te bewonen. Voor ons dus nooit meer naar dit park. Volgend jaar maar weer lekker naar Duitsland, want het kán wel schoon zijn....

• 3Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

13 tips over Vakantiepark Vencimont

• F.de Man, 16-07-2012

NIET DOENde bedden waren slecht tot zeer slecht vandaar de rugproblemen, en we waren niet de enige bewoners met deze problemen daar werd uitvoerig over gesproken, de straat verlichting brandde niet omdat de kappen gesmolten waren of ontbraken, van de speeltuin waren een aantal palen doorgerot zodat er niet op gespeeld kon worden, met dit alles is het gevoel van Happy snel verdwenen ,

• B. Brink , 03-01-2014

De omgeving is prachtig! Goeie pizzeria in Vencimont!

• k. Machielse, 15-01-2014

de 6 persoons chalets zijn beter geschikt voor 2 of wellicht 4 personen.

0 vragen over Vakantiepark Vencimont

Vakantiepark Vencimont info