Hotel Moulin de Boiron

Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
Hotel Moulin de Boiron
8,1

145 reviews over Hotel Moulin de Boiron in het Nederlands

Super hotel, super restaurant voor leuke prijs

Nico D'Andrea, 7-3-2018

Zeer mooi complex in Ardense stijl, gelegen aan een groot meer (prive) Voor 3* uitstekend. Kamers zijn vernieuwd en met de nodige vakmanschap afgewerkt. Badkamer met inloopdouche, voldoende warm water, spiegel met lamp, haardroger, voldoende handdoeken, shampoo en douchegel aanwezig. Kamer met stenen bevloering en nieuwe boxspring bedden. Bar en restaurant in romantische stijl en zeer netjes. Prijzen van de drankkaart zijn normaal te noemen. Kaart gerechten niet zo uitgebreid, maar zeer betaalbaar en prima verzorgd.

Mooi hotel in volle groei!

Bert, 9-11-2017

Vriendelijk personeel

lekkere maaltijden

Ontbijt kan beter

Bed was voor ons een tegenvaller

Grote mooie kamer met gedateerde badkamer

Prachtige ligging

Zeer rustig gelegen

Prachtige locatie om te wandelen

Alles was zeer proper

Mooie parking

Een zeer goed driesterrenhotel

Katrien Vandenbroeck, 13-11-2016

Mooi hotel met super ligging aan twee meren, kamer basic ( vooral de badkamer een beetje gedateerd) maar alles proper. Heel goede service en super lekker gedineerd. Ontbijt eenvoudig maar in orde.

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Boiron voor je op een rij gezet:

- Hotel is rustig gelegen aan het meer !

- Mooi terras (bij mooi weer )

- Kamer viel tegen - op de muren veel zwarte plekken van vochtigheid, tapijt ook veel vlekken - rook ook wat muffig

- badkamer - veel tegels gekraakt en douchekraan lekte

- tubes douchezeep/shampoo werden niet aangevuld

- goede bedden

- maaltijden simpel maar goed

Prima verblijf op een prachtige lokatie

ab & katja, 12-6-2016

Historisch gebouw prachtig gelegen aan een vismeer. (Dus heel geschikt voor visliefhebbers. Zijn wij niet) Een mooie wandelomgeving. Vriendelijke en behulpzame mensen met heerlijk eten. Geen negatieve opmerking.

Voor een 3-sterren hotel een uitstekend adres.

Aanrader voor een actieve vakantie!

Daan Voermans, 26-4-2016

Als je een actieve vakantie zoekt, is dit de locatie. Er zijn veel verschillende wandel- en mountainbike routes uitgestippeld in het gebied, en perfecte service voor mountainbikeverhuur (hier moet je wel wat frans voor kunnen spreken). Het personeel is erg vriendelijk, en hierbij spreken de meeste ook Nederlands.

Logeren in de natuur, maar mét luxe

Mikkies, 17-8-2015

Ondanks tegenvallend weer prima vermaakt in dit historisch monument. Terraskamer met uitzicht op meer, waar ook zéér grote karpers (>1 mtr.) werden gevangen. Heerlijk wandelgebied met rondom bossen e.d. Voor hapje en drankje kan je prima terecht in de brasserie & 's avonds lekker eten in het restaurant. De dagmenu's & menu de Boiron zijn aan te bevelen, lekker met een flesje wijn erbij. Alleen 's avonds niets te beleven, niemand in de brasserie (veel ouderen die erg vroeg naar bed gingen). Maar PRIMA hotel, locatie en bediening.

Mooi hotel, jammer van geluidsoverlast

Faye, 12-7-2015

Als je aankomt zie je hoe mooi en rustig het daar is. Echter, alle dagen hebben wij last gehad van een snoeischaar. Heel storend en verpestend voor je rust. In de omgeving is er met name s avond niets te doen, zelfs niet mogelijk om een lekker Belgisch biertje te drinken, alles is dicht.. Bouillon is een aanrader maar verwacht weinig van horeca of winkels. Het is nogal verpauperd. Heel jammer want als je binnenkomt oogt het erg authentiek en leuk. Het avondeten in ons hotel was culinair te noemen, erg lekker, maar de lunchkaart was erg summier en erg duur. De bedden zijn top! en het ontbijt was goed en lekker maar werd niet goed bijgehouden, zodat je om negen uur al naast een aantal dingen zoals eitjes en stokbrood viste. Het personeel en manager waren erg aardig.

Prachtige omgeving en vriendelijk personeel

Isabelle De Bock, 5-3-2015

Het was een zalig verblijf en we keren zeker terug!

Heel gezellig! Vriendelijk personeel!

kkkkk, 5-3-2015

Het eten was lekker en ik kom zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Boiron voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulin de Boiron in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulin de Boiron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moulin de Boiron scoort een 8.05 uit 10 op basis van 145 reviews.